Lopeta se toisina esiintyminen ja asioista muina kirjoittelu.
-nainen
Sinulle nainen
26
242
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Mistä päättelet, että täällä kirjoiteltaisiin toisina esiintyen?
- Anonyymi00009UUSI
Läpinäkyvää se vain on niin
- Anonyymi00014UUSI
No koska hänellä on selvästi tälläinen suvereeni kosminen subjektiivinen kokemus, jota koittaa muuntaa kollektiiviseksi
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Läpinäkyvää se vain on niin
Oletko mustamaalava yksilö tottunut ratkaisemaan kaikki tilanteet ja elämän nivelvaiheet hokemalla haukionkalakalaa vai oletko ehdollistanut itsesi uskomaan näihin visioihisi? Se on monesti kompulsiivisen tai patologisen valehtelijan ennakkoehto, että suggeroi itsensä ensin uskomaan
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletko mustamaalava yksilö tottunut ratkaisemaan kaikki tilanteet ja elämän nivelvaiheet hokemalla haukionkalakalaa vai oletko ehdollistanut itsesi uskomaan näihin visioihisi? Se on monesti kompulsiivisen tai patologisen valehtelijan ennakkoehto, että suggeroi itsensä ensin uskomaan
Ja sä hoet ittelles "kyl mä oon kukka"? -sivu
- Anonyymi00002UUSI
Lopeta tuo harhaisuus ja muiden syyttely asioista joita ei ole tehneet.
- Anonyymi00004UUSI
Ei se ole harhaisuutta, kun on nähnyt aina saman ihmisen stalkkaavan!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä se tyyppi ole nainen.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikä se tyyppi ole nainen.
Homo se on! Minulla ei ole mitään mielenkiintoa tutustua keneenkään enää koskaan, onpa toinen hetero tai homo!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Homo se on! Minulla ei ole mitään mielenkiintoa tutustua keneenkään enää koskaan, onpa toinen hetero tai homo!
Palstaäijäkin antanut aloitukseen panoksensa. Kyllä- saatat omata homoseksuaalisia ajatuksia, myöntäminen on ensimmäinen askel sisäisen ristiriidan ratkaisemiseen. Tämä aneeminen tätirooli ei taida edistää mitään
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tottahan tuo on onhan täällä näitä psyykkisiä häiriköitä jotka kirjoittelevat toisina esiintyen.
Jos haluu maalittaa niin oman roolituksen sanoin kirjoittelu varmasti tuo sairaalle henkilölle sairasta mielihyvää.
- Anonyymi00003UUSI
Oisko palstaharha?
Inhoat jotain naista ja kuvittelet hänet kaikkialle?- Anonyymi00006UUSI
👍👍👍
- Anonyymi00020UUSI
Aika psykedeeliseltä on näyttänyt jo kohta vuosikymmenen mitä tahansa emojijee- aloitusta koskien kaikkivoipaiset kuvitelmat tällä
- Anonyymi00007UUSI
Kerro mitä kirjoitin mikä häiritsee noin kovin. Historian sodat vai ?
- Anonyymi00010UUSI
Jaa että mitenkä? Onks sulla "Särkynyt sydän"?
Miks "Suhteet"-osion alta ilmesty se palsta, ja välilyönnillä usein ylimääräinen c? -sivu - Anonyymi00011UUSI
Aloittajan kannattaa pitää palstasta taukoa. Kuulostaa siltä, että olet aika syvällä kuvitelmissa.
- Anonyymi00012UUSI
Läpinäkyvää tämäkin.
Sivumpaa - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Läpinäkyvää tämäkin.
Sivumpaa"Tran's Parent". -sivu
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Läpinäkyvää tämäkin.
SivumpaaVai niin primäärin väittävän, eli aapeen aisapari. Et millään viittis syventää tätä pohdintaa, kuten raporttiin tai työpaperiin tyytymätön saattaisi kiertäen ilmaista. T naiselta
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Tran's Parent". -sivu
Joo, sinullekin tuli tämä äkillinen itseilmaisun tarve. Hienoa maan poikalapsi
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vai niin primäärin väittävän, eli aapeen aisapari. Et millään viittis syventää tätä pohdintaa, kuten raporttiin tai työpaperiin tyytymätön saattaisi kiertäen ilmaista. T naiselta
En ole mikään aisapari. Sinäkin olet muuten hyvin läpinäkyvä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joo, sinullekin tuli tämä äkillinen itseilmaisun tarve. Hienoa maan poikalapsi
Ja sulla 505 miljoonilla ylipyyhkästyä ikkunaa. Kuulemma.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja sulla 505 miljoonilla ylipyyhkästyä ikkunaa. Kuulemma.
No voihan.. miljoonasade? Doing great son
- Anonyymi00021UUSI
Miksi esiintyisin muina kun ootte niin ankeita.
- Anonyymi00026UUSI
No voisi minullekin lopettaa kaikkien typerien ideoiden tyrkyttäminen. Menkää itse saatana Lappiin tai henkilökohtaiseksi avustajaksi tai mopin varteen. Minä en enää palaa entiseen. Ainoat menneisyydessä, joihin palaisin ilomielin ovat media-ala ja elokuvat tai musiikki, mutta voitte täysin vapaaehtoisesti tunkea perseeseenne kokkaamisen, tarjoilemisen, hoivaamisen ja siivoamisen sekä kaiken mikä liittyy pesemiseen.
Ja alakerran asunnon vanha ukko voisi myös painua helvetin kuuseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591461- 251063
- 80935
- 65796
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
- 90703
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.12674- 36660
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i15649- 111620
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 38496
- 40491