Huomio kiinnittyy kysely tunnilla kun Purra antaa ohjeita Orpolle kun kysymys esitetään...
Silmiinpistävää kumpi Purran sulatus, naurettavaa katsella.
Oottako huomannu eduskunnan kyselytunnilta
17
55
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
kyllä , johtuu siitä kun herra niin agressiivisella päällä koko ajan ja aina kun puhuu niin purra toppuuttelee hiukan sitten hän hiffaa hiukan hellittää, yleensä se ei herralta silti onnistu.
diktaattorit käyttäytyvät juuri noin ei kuunnella muita ei oteta muiden mielipiteitä huomioon minä päätän kaikesta vaikken osaisikaan- Anonyymi00003
Sillä on paha impulssikontrollihäiriö!
Epäkurantti vastuunkantoon.
Epävakaa ja vastuuton. - Anonyymi00004
Kyllä mä Purraa pidän pahempana näistä kahdesta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä mä Purraa pidän pahempana näistä kahdesta.
Kokoomus on varakkaiden, EK:n, työnantajien, suuryritysten etupuolue, ei edusta koko Suomea ja kaikkia suomalaisia kuten PS. Toki Purralla on kova ulkokuori, mutta on kuitenkin PS ja hyvä se!
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kokoomus on varakkaiden, EK:n, työnantajien, suuryritysten etupuolue, ei edusta koko Suomea ja kaikkia suomalaisia kuten PS. Toki Purralla on kova ulkokuori, mutta on kuitenkin PS ja hyvä se!
Eikö persujen äänestäjät ole kaikkea muuta kuin hyvin toimeen tulevia oikeistolaisia? Niin minä olen huomannut että ovat ja mitä tunnen. Erehtyivätkö puolueesta, niin uskoisin.
- Anonyymi00002
Petteri ei edes tajua kun Riikka yrittää kusettaa koko ajan.
Näkyy gallupeissa toistuvasti.
Purran touhut kuin hiekkalaatikolla juoruamista.
Ällö Eukko.
Paisuu nopeammin kuin valtionvelka nykyään.- Anonyymi00005
Riikka on TOSInainen. Pullamössö, viherpissiäisiä on eduskunnassa liikaa. MOT
- Anonyymi00009
Sinulla on asenneongelma ja se näkyy!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinulla on asenneongelma ja se näkyy!
Tuo kommenttu oli tarkoitettu Purran mollaajalle, Vihr.vas.demarit-kannattajat eivät osaa muuta kuin mollata, ikinä heillä ei ole esittää oikeita asioita, vain pelkkää solvaamista ja valheita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuo kommenttu oli tarkoitettu Purran mollaajalle, Vihr.vas.demarit-kannattajat eivät osaa muuta kuin mollata, ikinä heillä ei ole esittää oikeita asioita, vain pelkkää solvaamista ja valheita.
Minusta kyllä siltä on näyttänyt että Persu porukka jos ketkä ovat suurimmat haukkujat ja pellejä puolet.
- Anonyymi00006
Perussuomalaiset jyrää
- Anonyymi00007
Suuriin peleihin kuljetaan eri välineillä yöksi.
- Anonyymi00011
Kun tarkemmin katsoo niin Riikka ennemmin näyttää lipaisevan ja näykkivän Petterin korvaa.
- Anonyymi00012
Joo Petteri vetäisi itseään pois päin kun Riikka liian lähelle änkesi supattaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo Petteri vetäisi itseään pois päin kun Riikka liian lähelle änkesi supattaan.
Onhan tuo nyt ällöttävää jos mikä. Plösö variksenpelätti.
- Anonyymi00016
Orpo on pönttö. Ei osaa vastata mihinkään. Ei sillä ole
taloustaitoja. Se puhuu mitä EK käskee.
Sehän on aniharvoin A-Studiossakaan, koska tietää,
ettei se pärjää vapaassa keskustelussa.
Nyt se lukee vastauksensa älyrilleistäkin joskus, - Anonyymi00017
Riikka on kuutuopäinen nalkuttaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67768
- 113732
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 26465
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405- 66405
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64384Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
- 34364
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359