jos menetin sinut.
Istun hiljaa oksallani,
enkä enää tiedä
mihin suuntaan metsä jatkuu.
Kaikki se, mikä ennen oli meidän,
näyttää nyt samalta
mutta tuntuu vieraalta.
Yötkin ovat liian pitkiä
ilman sinun hengitystäsi,
ja aamulla valo tulee
kuin sillä ei olisi mitään käsitystä
siitä mitä täällä tapahtui.
Minä en olisi halunnut menettää sinua.
En vaihtaa sinua mihinkään,
en unohtaa,
en lakata muistamasta.
Ja jos jossain kaukana
vielä joskus ajattelet minua,
toivon että tunnet edes hetken
sen saman lämpimän kesän,
jonka minä yhä kannan mukanani.
Sillä jos tämä todella oli tässä,
niin minä jään tänne hetkeksi
maailman surullisimpana apinana,
katselemaan tyhjää oksaa vieressäni
ja muistamaan,
että joskus siinä istui
minulle kaikkein rakkain. 😥🐒🥜
Olen maailman surullisin apina
12
228
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Nyt on todella huono ja paha olo 😥😥😥🐒🐒🐒
- Anonyymi00002
Höpsö. Miten voisit häneen saada yhteyden. Laitoit kortin? Eli tiedät osoitteen, eikö niin. Tiedät nimen. Puhelinnumeronkin voi löytää, jos ei ole salainen numero.
Mitä, jos oikeasti kysyisit häneltä vaikka mitä kuuluu? Sehän voi olla, että aikanne juttelette ja ei se kaikesta tämän hetkisestä kaipauksestasi huolimatta jatkuisikaan sen pidemmälle, mutta ehkä se saa sinun sydämesi korjaantumaan ja on helpompi jatkaa elämää.
Asiat korjaantuu vielä, omalla tavallaan. Muistatko sen kappaleen minkä laitoit, kuuntele sen sanoja, laitoit sen myös kenties itsellesi?
-ankkalinnan asukki- Anonyymi00003
Aina ei mene perille ja kun menee joku vetää välistä(vieras).
- Anonyymi00004
Minulla on hänen numero. Hän ei vastaa. Puhelin ilmoittaa ettei saa yhteyttä.
Kyllä hän tietää että häntä rakastan syvästi ja oikeasti. Se kappale jonka laitoin oli meidän yhteinen kappale. 😭😭😭😭😭😭😭🐒
En pysty tekemään kohta enää mitää... itken - Anonyymi00007
Kuuntelen sen kappaleen uudelleen monta kertaa 🐒😥
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuuntelen sen kappaleen uudelleen monta kertaa 🐒😥
Vaikka hän ei sinua rakastaisi, ei ymmärtäisi arvoasi, Jumala rakastaa ja ymmärtää ainutkertaisuutesi.
-ankkalinnan asukki
- Anonyymi00006
Minä lähden salille, itkemään sinne. Kaveri odottaa siellä. En pelleile, enkä kiusaa. Minä rakastan häntä oikeasti. En kestä tätä epätietoisuutta. 🐒🛤😥
- Anonyymi00012
Onko edes elossa?
- Anonyymi00008
Ok. No ei taida olla muuta keinoa kuin laittaa sinulla viestiä hänen puhelimeensa. Jos hän on valmis olemaan tekemisissä, hän ottaa vastavuoroisesti takaisin yhteyttä.
-ankkalinnan asukki- Anonyymi00010
Minä laitan hänelle viestejä. Toivon että ne menee perille, eikä puhelinnumeroa ole vaihdettu tai estetty... Kyllä jaksan häntä odottaa. En halua painostaa. Hän tietää että rakastan. 🐒
Apinatalo hiljenee nyt... joksikin aikaa ainakin.
- Anonyymi00011
Nyt ei tuo apina sano mitään mutta eiköhän olisi viisainta ilmaista suoraan kohteelle asiasta sen sijaan että kirjoittaa täällä?
Entäs Mn- Anonyymi00013UUSI
Sivusta; Haloo! Lukeehan tossa monessa kommentissa että on yrittäny puhelimitse tavottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671084
- 981054
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i22902Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔62852Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124825- 134817
- 57735
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke26710Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen16685- 45666
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19617
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok127592Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142592Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48590- 35580
- 46578
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6563Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11549