Eihän! Ei meillä kummallakaan ole syytä olla vihainen toiselle. Ei pahoiteta enempää toistemme mieltä, kiitos.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
Olen kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi00002UUSI
En oo vihainen miehelle,oon turhautunut...
- Anonyymi00003UUSI
Ohi. Kaivatulla ei olisi mitään syytä sanoa mitään tuollaista.
- Anonyymi00004UUSI
En minä ainakaan vihainen ole.
En ole koskaan saanut tunteille/ mielenkiinnolle vastakaikua ja se siitä. Niin simppeliä. Olen siltäosin realisti. - Anonyymi00005UUSI
Sivupersååna juttelee ittelleen. -sivu
- Anonyymi00006UUSI
Sopu ja rauha. En oikeasti haluaisi koskaan riidellä tai olla huonoissa väleissä kanssasi mies!
- Anonyymi00007UUSI
Se on aina hyvä lähtökohta
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on aina hyvä lähtökohta
Sen takiahan se "lähtiki", ku luuli, että voi seivata ittensä. Ei voi! -sivu
- Anonyymi00008UUSI
Ole yksinäs
- Anonyymi00011UUSI
pysy vaimos luona
- Anonyymi00009UUSI
Puhu vain omasta puolestasi.
- Anonyymi00010UUSI
Ihan turha ees kuvitella tollasta!
- Anonyymi00013UUSI
En ole vihainen mistään hänelle. Olen vain epätoivoinen ja surullinen ja hämmentynyt ja sekaisin 😥
- Anonyymi00014UUSI
Kannattaa joskus miettiä mitä sanoo ja tekee tuhotaakseen joitakin.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin kannattaa, minä tiedän Minä olen sitä käynyt paljon läpi. Kaduttaa ja surettaa itkettää tämä tilanne. 😥
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En minä halunnut koskaan mitään tuhota. mitään kaunista ja ihanaa Ei saa tuhota. Sillä se varmasti kaduttaa myöhemmin mitä on mennyt sanomaan. 😭
- Anonyymi00017UUSI
Anna anteeksi 😥
- Anonyymi00018UUSI
Mun ajatukset on oikeasti häntä kohtaan rakkaudellisia ja lempeitä. Reagoin ilkeilyihin voimaaksti koske ne tuntuu pahalta. Vaikkei ne häneltä edes olisi. Päättänytkin jättää ne omaan arvoonsa. Enkä halua täällä selvitellä mitään koska siinä ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi00021UUSI
Ei täällä pidäkään kenenkään selvitellä mitään vaan ihan tuolla oikeassa elämässä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei täällä pidäkään kenenkään selvitellä mitään vaan ihan tuolla oikeassa elämässä.
Mutta mikäli täällä mustamaalaa jonkun silloin olisi aiheellista täällä myöskin se asia korjata.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mutta mikäli täällä mustamaalaa jonkun silloin olisi aiheellista täällä myöskin se asia korjata.
Sinua ei ole kukaan mustamaallannut kukaan edes tiedä että käyt täällä. Miksi tietäisi. Miksi tietäisit kenenkään muun täällä käymisestä. Ihan sellainen maalaisjärki vois olla paikallaan.Turha teille on selittää kun ootte liian syvällä harhoissa.
- Anonyymi00019UUSI
Ihanaa varmaan elää valheessa ja paljastumisen pelossa, oikein mielenrauhaa ja kunnollisuutta pursuaa tää teidän elämäntyyli, käy ihan kateeksi tuommonen joka risaukseen säikkyminen että nytkö käry kävi
- Anonyymi00020UUSI
Eikö sulla oo oikeasti omaa elämää? Mustamaalaat ja värität kuin värityskirjaa anonyymien tekstien pohjalta juttuja. Aika noloa. Kannattaa selvittää totuus ennenkuin luulottelee yhtään mitään kestään.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikö sulla oo oikeasti omaa elämää? Mustamaalaat ja värität kuin värityskirjaa anonyymien tekstien pohjalta juttuja. Aika noloa. Kannattaa selvittää totuus ennenkuin luulottelee yhtään mitään kestään.
Selvittele ite ensin kenelle sinä luulet paasaavas ennenku sotket koko pitäjän asiat tänne!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Selvittele ite ensin kenelle sinä luulet paasaavas ennenku sotket koko pitäjän asiat tänne!
Minä minkä vtun pitäjän tällä pitäjällä mulla ei oo ketään läheisiä tuttuja puolituttuja eikä juurikaa kiinnosta heidän elämänsä. Ihan omia juttuja kirjoitellut. En kenenkään muun asioita oo kirjoittanut ei mun tuttuja täällä käy. Tai en tiedä vaikka kävis eikä edes kiinnosta. Kaikista pahimpia ootte te jotka täällä tunnistelette muita. Hankkikaa joku muu harrastus vaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98984
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20837- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔41695- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke23628Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 40591
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok115518Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi8495