Anteeksi julma aloitukseni. Jos rakkaudellasi ei ole vasta kaikua, ei sillä ole myöskään väliä. Säästä rakautesi jollekin joka siihen vastaa ja arvostaa sinua yhtä paljon. Rakkaus ei voi toimia yksisuuntaisena, siihen on toisen vastattava. Nuorten pitäisi tämä tajuta, jotta heistä ei tulisi yksinäistä pirua kuten minusta.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
- Anonyymi00007UUSI
Yksi lempi kappaleistani, mutta mielummin olisin yhden ihmisen hurrikaani.
- Anonyymi00002UUSI
Voihan sillä olla sellainen lämmin efekti. Jos taas inhoaa toista eikä halua ihmisenäkään pitää, se on turhaa silloin. Hukkaan menee.
- Anonyymi00003UUSI
Rakkaus on positiivinen voima maailmassa jo itsessään. Ei tarvita vastakaikua, jotta se olisi merkityksellistä.
- Anonyymi00013UUSI
Eli panet ja hylkäät, sitten uskottelet muille että kyseessä on universaali rakkaus?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli panet ja hylkäät, sitten uskottelet muille että kyseessä on universaali rakkaus?
Luulen että hän tarkoittaa, että rakkaus johonkuhun ja yleisesti ottaen antaa voimia myös sen tuntijoille, se on eteenpäin vievä voima eikä ole keneltäkään pois ainakaan.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinulla on täysin erilainen käsitys rakkaudesta kuin minulla. Vastauksesi perusteella meillä ei ole edes mitään keskusteltavaa.
- Anonyymi00004UUSI
No jos ottaa huomioon, että ilmeisesti pitäisi jälleen surra jotakin menetystä (ilmeisesti rakkaudessa) ja minä lähinnä mietin, että ketä hittoa. Ketä hittoa pitäisi surra? Niin paljon, että muuttaisi kaikki harrastuskensakin ettei vain vahingossa harrasta mitään mistä löytyisi kytkös.
- Anonyymi00005UUSI
Mistä sitä koskaan tietää onko vastakaikua? Kun ei ole uskaltanut osoittaa tunteitaan. Pettymyksen pelossa tietty.
- Anonyymi00011UUSI
No se ei selviä kuin kysymällä. Mikä siinä niin pelottaa, se että saa tietää totuuden ja voi siirtyä eteenpäin? Totuus on että kaikkia pelottaa ja rohkein on se joka uskaltaa.
- Anonyymi00006UUSI
Olen jyrkästi eri mieltä.
Yleensäkin elämässä se on niin, että koen jääväni aina sille puolelle, joka joutuu antamaan, joustamaan ja ymmärtämään enemmän, silittämään ja selittämään, saamatta juuri mitään takaisin. (Ehkä olen sokea tai kiittämätön? Tai ehkä jokainen kokee niin?) En silti vaihtaisi osaani, se että on halua ja kykyä välittää, se on arvokasta itsessään.- Anonyymi00010UUSI
Hyväsydäminen empaatikko ja aina uhrautumassa, ei odota vastinetta. Kuin enkeli.
Skippaan tuollaiset heti, en kuuntele minuuttiakaan. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyväsydäminen empaatikko ja aina uhrautumassa, ei odota vastinetta. Kuin enkeli.
Skippaan tuollaiset heti, en kuuntele minuuttiakaan.Se on OK, en mä tarvitse hyväksyntääsi. :)
- Anonyymi00008UUSI
Vähän taas sellanen aloitus että ensin lähdetään osoittelemaan ja neuvomaan, vaikka lopulta kyse taitaa olla itsestään.
- Anonyymi00012UUSI
Ap. Totta kai aloitus oli itsestäni, ja motivaatio oli toisesta keskustelusta. Tarkoitus ei ollut ketään osoitella, mutta tarkoitus oli neuvoa syvällä rintaäänellä.
- Anonyymi00009UUSI
Jotenki aina miettinyt et voidaanko tuolloin puhua edes rakkaudesta se on ihastusta omiin mielikuviin. Itsekin teininä ihastunut yksipuolisesti ja ehkä ajatelin sitä rakkautena mutta myöhemmin sit rakastuin ja se oli molemmin puolista ja nimeoon rakkaus syntyi siihen millainen toinen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117736
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t87696Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447