On kyllä tosi surullista

Anonyymi-ap

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellaisia. Mä olen empaattinen. Vain kauniita viestejä olen hänelle kirjoittanut. Ei olisi koskaan pitänyt tulla tänne palstalle, kun tämä vain sotkee asioita. Hän tietää millainen olen tosielämässä ja toivoisin, että hän luottaisi siihen, eikä tekisi päätelmiä palstan jutuista.

68

397

Vastaukset 68

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En mä ole mikään ilkeä ihminen, vaan aivan päinvastaista, tosi ystävällinen ja kiltti mies. Rakastan höntä tosi paljon ja olen halunnut vain kioja viestejö hänelle lähettää tänne, jos hän sattuisi lukemaan...

• Anonyymi00002

Komppaan tätä. Se on todella surullista. Pitäisi ihmisten ymmärtää että tällasessa paikassa on paljon trollaajia, joiden tavoite on just sekoittaa keskusteluja ja saada riitaa aikaan.

• Anonyymi00004

Täällä moni trollaaja esittää tahallaan toisia ja sotkee asioita. Ihmiset myös helposti tulkitsevat ja ymmärtävät viestejä väärin ja kuvittelevat joidenkin tuntemattomien kirjoittamia viestejä itselle tarkoitetuksi. 😔

• Anonyymi00060

Mutta ku ei oo ees pelkästään palstalla. Valitettavasti. -sivu

• Anonyymi00062
        UUSI

Monet trollaajat on mieleltään sekaisin eli joku psyyken ongelma. Ei jai kukaan sellasta vakavasti ota häirikkö on häirikkö ja varmasti pysyy sinkkuna.

Mut ap ei kannata miettiä ett hänen kohteensa kuvittelis miehestä muuta kuin sen mitä näkee siellä irl ja se on varmasti se sama hyväntahtoiben ja lempeä. Älä huolehdi siitä.

• Anonyymi00003

Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin mitään ilkeää. En ole ilkeä ihminen, vaan päinvastoin tosi ystävällinen ja kiltti mies. Vain ilkeille sanon irl joskus voimakkaasti takaisin, kun ylittävät rajat ja ilkeilevät. Ihmisille joita rakastan ja joista välitän, en sano koskaan mitään ilkeää.

• Anonyymi00011

No kyllä sitä joskus sanoo myös kaikkein rakkaimmalleen ilkeästi, riidan aikana, mutta ei niin saa tietenkään tehdä.

• Anonyymi00005

Haluaisin kaivattuni tietävän, että rakastan häntä, ajattelen hänestä vain hyvää ja haluan nähdä.

• Anonyymi00010

Se on ihan totta.

• Anonyymi00006

Olet kyllä oikeassa siinä, että tänne ei olisi kannattanut tulla sinunkaan. Tämä paikka on huonossa maineessa, koko sivusto itse asiassa. Kaikki järkevät pysyvät kaukana.

• Anonyymi00007

Näin se on. Ihan totta.

• Anonyymi00063
        UUSI

Niin siis just tää Ikävä palsta on saanu huonon maineen. Mistä lie johtuu onko jotkut tai joku psyyken ongelmainen aloittanu joskus täällä palstalla trollailun ja saanu samanlaiset trollit mukaansa ja niinpä on ikävä palsta pilattu. Ei tää oo normaaleille ihmisille.

• Anonyymi00008

Jotkut ihmiset eivät osaa omia kuin negatiivisia viestejä.

• Anonyymi00014

Väärässä mielentilassa omii kuka tahansa.

• Anonyymi00059

Jaha juu, no tokkopa nyt ihan siitä syystä vietkalle jää ns😉

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Väärässä mielentilassa omii kuka tahansa.

En minä ainakaan ole koskaan ominut mitään esim. haukkumaviestejä täällä. Tunnen kaivattua oikeassa elämässä sen verran, että tiedän ettei hän täällä kirjoittelisi mitään sellaista. Yksi monista hyvistä puolista, kun ihastuu/rakastuu hyvään tyyppiin.

• Anonyymi00009

No niin mussukat, ei mikään oikean elämän asia kaadu anonyymiin palstaan, uskokaa pois. Kyllä ne syyt on ihan muualla, jos homma ei etene.

• Anonyymi00013

Ei hoidu ei. Eikä täällä kuulu mitään suhteita hoitaa. Minä olin vaan sinua kaivannut. Siinä kaikki.

• Anonyymi00020

Tämä teksti ei ollut minulta.

• Anonyymi00012

Ajattele se näin. Elämä on raakaa ja tyhmästä naisesta saa vain murheenkryynin. Nyt ehkä vältyt pahalta.

• Anonyymi00015

Et sinä ole tyhmä. Vaan maailman rakkain minulle. Miksi et usko minua. Minulla on sinua valtava ikävä. En ikinä olisi halunnut sinun täältä lähtevän minun luota.

• Anonyymi00016

Se miksi runoja tänne laitoin. Ne oli joka ikinen sinulle. Haluan olla sinun kanssasi, niin kuin ollaan oltu ja paljon enemmänkin.

• Anonyymi00018

Ei hän ole tyhmä. Rakastan häntä. Pelkään vaan väärinkäsityksiä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei hän ole tyhmä. Rakastan häntä. Pelkään vaan väärinkäsityksiä.

Kyllä se nyt vain on niin, että tuon tyyppiset väärinkäsitykset kuuluu pelkästään älyllisesti tyhmien ihmisten maailmaan. Mutta mietipä. Entäs jos olet itse vähän tyhmä, eikä kaivattusi edes kirjoittele tänne mitään.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kyllä se nyt vain on niin, että tuon tyyppiset väärinkäsitykset kuuluu pelkästään älyllisesti tyhmien ihmisten maailmaan. Mutta mietipä. Entäs jos olet itse vähän tyhmä, eikä kaivattusi edes kirjoittele tänne mitään.

Kun on kova ikävä ja paljon epävarmuutta, ihminen alkaa helposti etsiä merkkejä kaikkialta ja toivoa, että jostain löytyisi vastaus. Pienetkin asiat voivat silloin tuntua merkityksellisiltä. Ei se ole tyhmyyttä, vaan inhimillinen tapa yrittää saada epäselvään tilanteeseen tolkkua. Mutta tällainen anonyymi palsta on siihen todella huono paikka, koska täällä väärinkäsityksiä syntyy helposti lisää.

• Anonyymi00017

Älä jätä minua näin. 😥

• Anonyymi00022

En mä ole häntä ikinä jättämässä, vaan rakastan häntä ja haluan hänet.
        Ap

• Anonyymi00023

Haluan hänet omaksi, mutta en tykkää palstasta, kun tää palsta vaan sekottaa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Haluan hänet omaksi, mutta en tykkää palstasta, kun tää palsta vaan sekottaa.

Ei tämä paikka tee kellekään hyvää. Oikeassa elämässä kaikki kauniit ja oikeat asiat tapahtuu.

• Anonyymi00019

Samaa mietin, että toivottavasti söpö mies ei pienessäkään ajatuksessaan luule että persheily-, kyllästymis-, tai muut ääliöt viestit olisi minulta.
      -nainen

• Anonyymi00058

Tarkoitatko naisia usein esittävä aapeeäijä mm niitä banaaleja jäähyväisiä millä ärryytät vähän yksinkertaista väkeä? T naiselta

• Anonyymi00021

Olen todella pahoillani jos olen mennyt kuvittelemaan sellaista joskus, kun sitä on ollu paniikissa.... Ja epäselvyydessä.

• Anonyymi00025

Ota muhun yhteyttä irl. Rakastan sua.
        Ap

• Anonyymi00026

Täällä palstalla ei kannata olla. Tehdään meidän suhteesta kaunis rakkaustarina irl.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Täällä palstalla ei kannata olla. Tehdään meidän suhteesta kaunis rakkaustarina irl.

Ei täällä todellakaan kannata olla jos oikeassa elämässä on mahdollisuus rakastaa

• Anonyymi00027

Mitä tämä nyt oikein on?

• Anonyymi00028

En jaksa olla palstalla kun tää vaan sekottaa. Pelkään, että jos hän on luullut tyhmiä viestejä mun kirjoittamiksi vaikka olen vain kauniita viestejä laittanut. En tietenkään voi itsekään olla varma, että onko hän luullut mutta menin melkein paniikkiin joistain kirjoituksista, kun mietin, että onko hän suuttunut jostain.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En jaksa olla palstalla kun tää vaan sekottaa. Pelkään, että jos hän on luullut tyhmiä viestejä mun kirjoittamiksi vaikka olen vain kauniita viestejä laittanut. En tietenkään voi itsekään olla varma, että onko hän luullut mutta menin melkein paniikkiin joistain kirjoituksista, kun mietin, että onko hän suuttunut jostain.

Juu.

• Anonyymi00030

Tää palsta sekottaa mun ajatuksia, kun haluaisin ajatella koko ajan vain positiivisesti. Täällä kun on suurin osa tosi negatiivisia viestejä ja voi luulla joitakin viestejä itselle tarkoitetuksi. En ole varma että onko hän luullut mun kirjoittamaksi mitään negatiivista, mutta on sellaista pelkoa tietyistä syistä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tää palsta sekottaa mun ajatuksia, kun haluaisin ajatella koko ajan vain positiivisesti. Täällä kun on suurin osa tosi negatiivisia viestejä ja voi luulla joitakin viestejä itselle tarkoitetuksi. En ole varma että onko hän luullut mun kirjoittamaksi mitään negatiivista, mutta on sellaista pelkoa tietyistä syistä.

Minä en omi enää yhtään negatiivista viestiä. Mutta minä haluan kaivattuni kanssa pois palstalta yhdessä elämään yhteistä mukavaa elämää yhdessä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Minä en omi enää yhtään negatiivista viestiä. Mutta minä haluan kaivattuni kanssa pois palstalta yhdessä elämään yhteistä mukavaa elämää yhdessä.

Niin minäkin. Haluaisin vain, että kaivattuni olisi tässä vieressä. Kiini toisissamme.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin minäkin. Haluaisin vain, että kaivattuni olisi tässä vieressä. Kiini toisissamme.

Haluaisin ottaa kädestä kiinni ja katsoa silmiin. Suudella. Pitää lähellä. Tuntea lämpö. Silitellä ja pitää hyvänä. Jutella ja hassutella yhdessä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Varmaan itkisin tunnin jos saisin hänet tähän eteeni nyt ja saisin halata häntä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Haluaisin ottaa kädestä kiinni ja katsoa silmiin. Suudella. Pitää lähellä. Tuntea lämpö. Silitellä ja pitää hyvänä. Jutella ja hassutella yhdessä.

Se olis parasta maailmassa. Janoan hänen kosketusta ja läheisyyttä.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Se olis parasta maailmassa. Janoan hänen kosketusta ja läheisyyttä.

Niin minäkin hänen. Aina kun kosketimme, se tuntui taivaalliselta.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Varmaan itkisin tunnin jos saisin hänet tähän eteeni nyt ja saisin halata häntä.

🥹❤️🫂

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

🥹❤️🫂

Itken nytkin. Minulla on niin järkyttävän kova ikävä häntä. Maailman ihaninta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Itken nytkin. Minulla on niin järkyttävän kova ikävä häntä. Maailman ihaninta.

Mä ajattelen häntä koko ajan..

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mä ajattelen häntä koko ajan..

Minäkin ajattelen ihan taukoamatta joka päivä.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ootko aapeeäijä ihan perus paperipussiin koittanut hengitellä? Onneksi emootioteatterista ei yhtään helottanut rivien välistä se, että olet sairaalloisen ylpeä juuri niistä miten sen nyt sanoisi vähemmän harmonisista kirjoituksistasi

• Anonyymi00042

Muistelen vain kaikkia ihania hetkiä hänen kanssa.

• Anonyymi00043

Antaisin mitä vaan jos saisin hänet tähän viereeni ja voisin pitää kiinni.

• Anonyymi00044

Hän on kaikkein rakkain ihminen maailmassa. 💓

• Anonyymi00045

🥹💞💓

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

🥹💞💓

Ihanin ja rakkain. paras ja kaunein. Ei ole toista yhtä ihanaa olemassa. 💖
        Hänestä haluan huolta pitää ja rakastaa elämäni loppuun saakka.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

🥹💞💓

😘🤗💓 Hän on minun ainoa rakkaus

• Anonyymi00056

Että pääsisit listimään ei käy

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Että pääsisit listimään ei käy

Listimään?

• Anonyymi00047

Jos voisin lähtisin heti hänen luokse kävelemään käsikädessä ja juttelemaan elämästä yhdessä. 💖

• Anonyymi00049

Minä pyydän laita minulle viestiä sähköpostilla. 🙏🏼 Tai millä vaan.

• Anonyymi00050

On ihanaa kun saa rakastaa niin ihanaa ihmistä kuin hän. Ja pitää lähellä. Parasta maailmassa 💗

• Anonyymi00052

Pois palstalta ja oikeaan elämään rakastamaan oikeaa ihmistä 💕

• Anonyymi00053

Tärkein ja rakkain 💓

• Anonyymi00054

Joo anteeksi alkuillan sekoilu ,taitaa olla minulla huono viiinipää ja verensokeri korkea nyt on vedetty jauheliha soppa naamariin toivottelen hyvää yötä

• Anonyymi00064
      UUSI

Ikävä ihanaa, komeaa J.S. miestä❤️.
      Toivottavasti et luule myöskään, että sinusta mitään muuta kuin hyvää täällä kirjoitan - jos joskus jotain kirjoitan.

• Anonyymi00066
      UUSI

Olisin kyllä huolissani, jos tämän palstan viesteihin suhtauduttaisiin vakavasti tai liitettäisiin johonkin tiettyyn ihmiseen.

On täällä ilmiselvästi, joku joko tuntee minut henkilökohtaisesti, mutta minulle taasen ei ole paskaakaan väliä mitä kyseinen kiusaaja tänne syytää. Omahan on häpeänsä, jos kokee tarvetta nokitella täällä .se nyt on ainakin varmaa etten haluaisi olla hänen mentaliteettinsa omaavan kanssa tekemisissä irl. En siis liitä häntä ja hänen kirjoituksiaan kehenkään, jota pitäisin missään mielessä kaivattavana henkilönä.

• Anonyymi00067
      UUSI

Sivusta: Ei ihme, että palstalla ihmiset menee sekaisin kirjoituksista kun näinkin moni anonyymi vakuuttaa aloittaja-anonyymille vaikka mitä.

Kannattaa huomioida, että oikeassa elämässä ei tapahdu mitään vaikka täällä kuinka vakuuttelee.

• Anonyymi00068
        UUSI

Pitää paikkansa. Ei näille palstoille kirjoitetuilla jutuilla ole mitään merkitystä todellisen elämän kannalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      76
      1245
    2. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1205
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      82
      1167
    4. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      975
    5. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      7
      958
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      60
      864
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      79
      793
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      692
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      672
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      642
    11. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      574
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      90
      550
    13. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      547
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      527
    15. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      36
      515
    16. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      11
      510
    17. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      47
      506
    18. Sul on ihmekuva W appissa!

🤣
      Ikävä
      45
      502
    19. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      86
      482
    20. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      19
      466
    Aihe