ihan lopullisesti
Vastaukset 109
- Anonyymi00001UUSI
En halua. En en ja en.
- Anonyymi00003UUSI
miksi et
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
miksi et
Siksi kun rakastan.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siksi kun rakastan.
kuinka paljo
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
kuinka paljo
Todella paljon.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Todella paljon.
aiotko muuttua
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
aiotko muuttua
Tottakai haluan muuttua.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tottakai haluan muuttua.
Olet aina täällä
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet aina täällä
En ole. voidaan sopia nyt että en tule tänne enää. Ja sitten jutellaan jossain muualla. Jookos?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole. voidaan sopia nyt että en tule tänne enää. Ja sitten jutellaan jossain muualla. Jookos?
Sun ei ikinä pitänyt edes olla täällä enää miksi SÄ VALEHTELET
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin minä tein taas virheen mutta kun minä näin sinut täällä. Minä lähdin etsimään sinua. Pyydän anteeksi En minä tullut minkään muun takia tänne. Halusin saada sinuun kontaktin.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En minä valehdellut Kyllä minä olin täältä pitkään poiskin. Mutta kun en tiennyt että saanko kuulla susta enää koskaan... Tuli epätoivo.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo sovitaaan et nähdään .
Pois tääältä joks tapauksesssa kun suomi 24 sotkee helvettti kaiken .
Naiselta - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
NaiseltaNiinhän se sotkee ihan älyttömästi kaikki suhteet menee Täällä pilalle. Vaikka olisi hyväkin tarkoitus niin ei siitä sitten kuitenkaan mitään tule.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
NaiseltaMinä todellakin haluan nähdä sinut eli hänet kun en ole varma taas kelle tässä vastaan...
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin minä tein taas virheen mutta kun minä näin sinut täällä. Minä lähdin etsimään sinua. Pyydän anteeksi En minä tullut minkään muun takia tänne. Halusin saada sinuun kontaktin.
sulla on näitä niin monta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
en tie voisinko ikinä luottaa suhun elämä olis vaikeaa
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei sinä taas käsitit väärin kun minä tarkoitin että täällä ei erota kuka on kuka.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niin täällä minulla ole muita kuin sinut. En minä kaipaa ketään muuta kuin sinua kyllä sinä sen tiedät kun uskoisit nyt vaan siihen ihan tosissaan minä en ole mikään peluri enkä pettäjä koskaan ollut.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
luotin suhun arvostin sua aikoinaan pidin rehtinä oot muuttunu niin paljon en tie tunsiko sinua ikinä
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
oot myös muuttunut ilkeäksi
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mistä sinä saat aina tuommoista päähän että minä täällä muiden kanssa lirkuttelen ja niin poispäin kun se ei ole totta. Ja minä todella toivon että sinä uskot että minä olen täältä poissa nyt kun täältä lähden enkä enää tule takaisin.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
oot myös muuttunut ilkeäksi
Millä tavalla minä nyt olen ilkeä?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
en tie voisinko ikinä luottaa suhun elämä olis vaikeaa
No kyllä luottaa pitää. Se on suhteen perusta se luottaminen. Samalla tavalla minunkin pitäisi pystyä luottamaan sinuun 100 prossaa.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mistä sinä saat aina tuommoista päähän että minä täällä muiden kanssa lirkuttelen ja niin poispäin kun se ei ole totta. Ja minä todella toivon että sinä uskot että minä olen täältä poissa nyt kun täältä lähden enkä enää tule takaisin.
Olet ihan itse kertonut niistä kaikista naisista. Etkö muista mitä puhut.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
luotin suhun arvostin sua aikoinaan pidin rehtinä oot muuttunu niin paljon en tie tunsiko sinua ikinä
Niin kun sinä koko ajan kuvittelet minusta kaikkea semmoista mikä ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olet ihan itse kertonut niistä kaikista naisista. Etkö muista mitä puhut.
Mistähän ihmeen naisista taas puhut? Itselläsi on kaiken maailman mieskavereita. Sinun kanssa minä seurustelen en kenenkään muun kanssa.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin kun sinä koko ajan kuvittelet minusta kaikkea semmoista mikä ei pidä paikkaansa.
eli kaikki mitä sinä olet itsestäsi mahtaillut ei ole totta?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
noi tos alla ei ole minun 😌
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mitä minä olen mahtaillut? Et sinä taida olla hän. Et ole e-kirjaimella alkava. Taina jutella jonkun ihan höpölöpön kanssa.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mitä minä olen mahtaillut? Et sinä taida olla hän. Et ole e-kirjaimella alkava. Taina jutella jonkun ihan höpölöpön kanssa.
Taidan
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naiseltaei ole tämäkään🙄
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Missä minä olen jotain mahtaillut? Nyt on ihan ihme juttua siis ihan oikeasti mitä helvettiä tämä nyt on?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
noi tos alla ei ole minun 😌
Täällä menee ihan sekaisin kun kaikki huutelee väliin Se on tämmöistä semmosta täällä. Sen takia täällä ei ole mitään järkevää jutella oikeista asioista kun ei täällä pysty. Tuo luottamusasia on semmoinen asia joka sinun pitää oikeasti käsitellä koska kyllä pitää opetella luottamaan. Muuten on jatkuvaa epäilyä ja sen semmoista sitten jos ei luota.
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
kuinka paljo
Et ole tainnut ymmärtää sitä koskaan, etten minä ole rakastanut sinua koskaan! Minulle riittää se yksi 30v kestänyt parisuhde ja toista suhdetta en halua koskaan kenenkään kanssa! Mene hakemaan apua tuohon pakkomielteisyyteesi, koska se ei ole terve tapa toimia, että olet häirinnyt tiettyä henkilöä käsittämättömän kauan!
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voidaan jutella, mutta tulos on se etten halua olla koskaan missään tekemisissä kanssasi! Ja se sinun on pakko hyväksyä!
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet aina täällä
Juu asun täällä.
- Anonyymi00002UUSI
Minuun ei uhkailut tepsi.
- Anonyymi00009UUSI
ajan yli :)
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taas :DD
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Taas :DD
😂
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
When Ya Get Drafted
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
When Ya Get Drafted
Mikä homma teilläkin on menossa?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
When Ya Get Drafted
Bad Brain
- Anonyymi00006UUSI
Mitä aloittaja tarkoittaa lopettamisella?
- Anonyymi00014UUSI
aloittamisen vastakohtaa.
- Anonyymi00013UUSI
En ole vielä edes aloittanut :D
- Anonyymi00022UUSI
No mä mietin, että tämä toimii tosi hyvin, tai että se on sulle hyvä, että oon vähän niinkuin altavastaavana olis tosi kurjaa, jos se olis niin että olisin vähän semmoinen, ei niin kauheasti kiinostais ja tälleen.
Tässä oli itseasiassa Tarkovskin elokuvassa Uhri hyvä pätkä, "se joka rakastaa enemmän on heikompi ja häviää aina" tjsp. Tuli se tossa eilen katseltua. - Anonyymi00024UUSI
Haluan nähdä sinut haluan olla sinun kanssa haluan pitää sinusta kiinni haluan rakastaa sinua.
- Anonyymi00035UUSI
Parasta unohtaa koko juttu.
- Anonyymi00045UUSI
En halua!
- Anonyymi00046UUSI
Tule rakas sitten taas takaisin kun olet riittävästi tapellut muiden naisten kanssa.
- Anonyymi00048UUSI
Olet siis E naisen kanssa nyt juttusilla?
- Anonyymi00049UUSI
Aloitus ei ole mieheltä.
- Anonyymi00052UUSI
tämä paikka on sulle pakkomielle et pääse koskaan tästä eroon
- Anonyymi00053UUSI
On sullakin vttu ongelmat!
- Anonyymi00054UUSI
Ei ole mikään pakkomiele mutta minä kysyn nyt tässä että mitä sinä teet täällä miksi sinä olet täällä? Minä huomasin sinut täällä ensin ja sitten vasta jäin tänne.
- Anonyymi00055UUSI
Minä näin että sinä täällä juttelit jonkun kanssa ensin... Vasta sitten kun sinä sanoit dallaspulla niin sitten minä tajusin että sinä olet täällä ja Ihmettelin että miksi. Jälkeen minä jäin tänne kaipaamaan sinua kirjoittelemaan sinulle runoja sun muuta kun ei mitään muuta väylää ole. Kaikki muut yhteydet ovat laittanut minulta poikki.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Minä näin että sinä täällä juttelit jonkun kanssa ensin... Vasta sitten kun sinä sanoit dallaspulla niin sitten minä tajusin että sinä olet täällä ja Ihmettelin että miksi. Jälkeen minä jäin tänne kaipaamaan sinua kirjoittelemaan sinulle runoja sun muuta kun ei mitään muuta väylää ole. Kaikki muut yhteydet ovat laittanut minulta poikki.
Olet laittanut kaikki kiinni ja sitten sinut löytää täältä niin mitä ihmettä?
- Anonyymi00057UUSI
Minä olen täältä ollut poissa marraskuusta lähtien. Eikä tehnyt yhtään vaikeaa olla poissa. Mutta sitten sinä päätit kadota ihan täydellisesti. Ja sitten löydän sinut täältä viimein. Miksi sinä et vaan vastaile minun rakkausviesteihin vaan kuulustelet minua täällä?
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
On ikävää, jos ei ole muuta keskustelukanavaa kuin tämä palsta. Se luo helposti väärinkäsityksiä, mutta toimii tarvitessa "takaporttina" sille osapuolelle, joka haluaa lopettaa yhteydenpidon.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
On ikävää, jos ei ole muuta keskustelukanavaa kuin tämä palsta. Se luo helposti väärinkäsityksiä, mutta toimii tarvitessa "takaporttina" sille osapuolelle, joka haluaa lopettaa yhteydenpidon.
Joo kun on niin munaton ettei uskalla toiselle sanoa suoraan livenä että ei enää halua olla.
- Anonyymi00058UUSI
kaikkea hyvää sinun elämääsi tänne palstalle :)
- Anonyymi00059UUSI
Kaikkea hyvää sinullekin vaan uuden miehen etsintään Täällä. taitaa sulla jo siellä se Hannu ollakin.
- Anonyymi00061UUSI
Sinä tässä ilkeäksi taas aloit etkä halunnut minun kanssa mitään. Olisit muuten vasta ollut mun runoihin ja kaikki jos olisit halunnut. Sinulla ne vittu kirjoitin kaikki.
- Anonyymi00063UUSI
Sinusta tässä ilkeä on tullut Ei minusta.
- Anonyymi00070UUSI
Voi voi. Siinä olkaa hyvä näette kuinka harhainen ihminen voi olla Eikä ole munaa ottaa oikeasti yhteyttä ja jutella asioista vaan pitää täällä vittuilla ja kuvitella että on jotain muita naisia ja minä häivyn täältä nyt helvettiin mua ja saatana kiinnosta vittuakaan tämä paikka eikä nää yhtään kukaan muukaan saatana haistakaa paska koko vitun sakki Nyt ihan oikeasti
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Sinä tässä ilkeäksi taas aloit etkä halunnut minun kanssa mitään. Olisit muuten vasta ollut mun runoihin ja kaikki jos olisit halunnut. Sinulla ne vittu kirjoitin kaikki.
Ei niissä ollut minun nimeä. Aina vaan nuorempi nainen kiinnosti. onnea horoilles
- Anonyymi00072UUSI
Kuinkahan montaa miestä sinä oot täältäkin ennen minua ja minun jälkeen riisnnut kysyn vaan. Minä en suoraan sanottuna oikein usko enää sinun juttuihin yhtään. Oletko kertonut kaikkea mistä olet miehet löytänyt Kenen kanssa jutellut. Sitten kuvittele että minä teen täällä samanlaista kuin sinä teet?
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinullekin vaan uuden miehen etsintään Täällä. taitaa sulla jo siellä se Hannu ollakin.
Ei oo mulla ketään hannua ollut koskaan 😁
- Anonyymi00078UUSI
jatkan, koska sulla on pokkaa tulla livenä mun eteen kikkaileen? 😄
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sinusta tässä ilkeä on tullut Ei minusta.
Ilkeää ihmistä en koskaan halua elämääni, enkä narsistista ihmistä!
- Anonyymi00097UUSI
Ja tässä sitten otti ja vetäytyi kun alkoi totuus paljastua hänestä itsestään.
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ei niissä ollut minun nimeä. Aina vaan nuorempi nainen kiinnosti. onnea horoilles
Ei ole mitään horoja edelleenkään muualla kuin sinun mielikuvituksessa. Onko pakko luulla täällä kaikkia kirjoituksia minun tekemiksi???
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ilkeää ihmistä en koskaan halua elämääni, enkä narsistista ihmistä!
Kai se on narsismia jos laittaa rajat ja kertoo mikä on hyväksyttävää mikä ei? Kun tuntuu että oma elämä piti kutistaa koko ajan pienemmäksi ja pienemmäksi.
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ei ollut sinun nimeä niin ei ollut siksi koska minä en usko että sinä haluat omaa nimeäsi tänne mutta voin sen tässä sitten laittaa kun kerran haluan kaikki runoni olivat Elinalle.
- Anonyymi00062UUSI
Haluan, nimittäin elämäni kiitos teille vaan
- Anonyymi00065UUSI
Minä oon kyllä ihan yksin tässä kirjoitellut en kenenkään muun kanssa.
- Anonyymi00067UUSI
Olisit voinut ihan oikeasti jutella mun kanssa oikeasti eikä täällä saatana.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
mies ei puhu noin mutta hyvä yritys ;)
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ja sen juttelun olisi pitänyt tapahtua jo monia vuosia sitten! Heikolla itsetunnolla varustettu ihminen ei ole sellainen, jonka kanssa voisin olla koskaan missään tekemisissä!
- Anonyymi00064UUSI
Ihmistä ei jätetä sillä tavalla että kadotaan vaan yhtenä iltana toiselta salaa. se on niin sydämetön teko kun voi olla.
- Anonyymi00069UUSI
Sillai olet itsekkin tehnyt.
- Anonyymi00073UUSI
Juuri näin se on! Jättäjällä on kivi sydämen paikalla!
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Niin todellakin on. Helvetin munaton teko oli. Jättää vaan toiselle hämmennyksen ja kysymykset ja kaikki.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Sillai olet itsekkin tehnyt.
Missä minä olen niin tehnyt että jättänyt yksin sanomatta mihin on menossa?? En ole niin tehnyt ikinä.
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Missä minä olen niin tehnyt että jättänyt yksin sanomatta mihin on menossa?? En ole niin tehnyt ikinä.
Muistatko talosi ovella?
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Millä jättäjällä? Ei minua ole kiinnostanut kukaan yli kymmeneen vuoteen, niin että olisin halunnut tutustua häneen!
- Anonyymi00074UUSI
Aloittaja on harhainen eikä usko eikä luota mitään mihinkään... Keskustelusta yllä näette. Minä oon täysin syytön noihin tommosiin syytöksiin muista naisista. Mutta kun ei saa edes sanaakaan vaihtaa kenenkään kanssa kun heti epäillään jotakin vilunkia. Ei semmoisen kanssa pysty seurustelemaan kyllä se vähän niin on.
- Anonyymi00088UUSI
Tämän sinä osaat. syytellä toista
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
ikävä kyllä kaikki sinun sanat on palstalla aivan samoina kuin sinä ne minulle kerrot.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
ikävä kyllä kaikki sinun sanat on palstalla aivan samoina kuin sinä ne minulle kerrot.
Älä jaksa ihan oikeesti.
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Niin jos syyttelen, se on ihan syystä tapahtuva asia, koska yksikään ihminen ei ole kiinnostanut minua enää sen jälkeen, kun aikoinaan erosin! Miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää!
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Kyllä kuule minuakin on tässä syytelty vaikka mistä. Että muka on muita palsta naisia ja joka paikassa on minulla naisia ja joopajaa kun millään ei ole mitään totuuspohjaa.
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Niin jos syyttelen, se on ihan syystä tapahtuva asia, koska yksikään ihminen ei ole kiinnostanut minua enää sen jälkeen, kun aikoinaan erosin! Miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää!
Olet ihan eri ihminen. Mene sinne helsinkiin kiertämään rataasi
- Anonyymi00076UUSI
Minä en täällä helvetin paskapalstalla asu ja minulla on nyt vitusti töitä ja menen tekemään niitä nyt ja vittu unohdan tämän saatanan paskan.
- Anonyymi00083UUSI
Hoitajan kannattaakin mennä ja äkkiä:) iltapisut ja pesut on jo kohta tehty xD
- Anonyymi00080UUSI
No eh.
- Anonyymi00084UUSI
Jos automaattisesti kuvittelee että palstalla on jotain naisten hakua niin voi olettaa että sitä samaa on tehnyt sen joka tommosta epäilee. Jos ei toiseen luota yhtään tippaakaan niin ei silloin suhteesta mitään voi tulla.
- Anonyymi00085UUSI
Aivan vitun naurettavaa kaikki. Minä tulen palstalle kaipaamaan. Ja sittenhän löytyy ja alkaa vaan syyttelemään että olen täällä muiden naisten takia. Kun ei mitään muita naisia ole ikinä edes ollut.
- Anonyymi00102UUSI
Ihan sama vaikka ei olisi ollutkaan, koska minua ei kiinnosta olla missään tekemisissä yhdenkään miehen kanssa enää koskaan!
- Anonyymi00086UUSI
Mutta kun ei luota niin ei luota.
- Anonyymi00090UUSI
tahallaan tuon teki anto kuvitella että olisi tulossa takaisin ja sitten alkoi tuo syyttely ja hei hei "ole täällä palsta naistesi kanssa. "
Kyllä sitä pitäisi opetella luottamaan ihmiseen jos meinaa jonkun kanssa olla. - Anonyymi00092UUSI
Olen halunnut lopettaa jo vuosia sitten, jos tätä kysyy oman lapseni ikäinen henkilö! Eikä minua kiinnosta kukaan edes niin, että haluaisin olla kenenkään ystävä! Erityispiirteisenä en jaksa uusia ihmisiä!
- Anonyymi00104UUSI
No mene sinä jo hevon perseeseen Ei sinua täällä kaivattu.
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
No mene sinä jo hevon perseeseen Ei sinua täällä kaivattu.
Se on pelkästään hyvä asia, ettei kukaan kaipaa minua enää koskaan, koska en pidä siitä etten minä saa olla yksin ja tykkään liikkua yksin! Ainoastaan ja vain haluan aina olla omien lähisukulaisteni kanssa!
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Se on pelkästään hyvä asia, ettei kukaan kaipaa minua enää koskaan, koska en pidä siitä etten minä saa olla yksin ja tykkään liikkua yksin! Ainoastaan ja vain haluan aina olla omien lähisukulaisteni kanssa!
Et ole kuule ainoa.
- Anonyymi00115UUSI
Kuka minkä
- Anonyymi00116UUSI
Mä en enää yritä saada häntä näkemään mua. En enää anna mahdollisuuksia lähestyä, enkä lähesty itse. En enää aloita keskusteluita ja ylläpidä niitä. En toivo tai odota mitään. Se ovi on nyt suljettu.
n
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731203
- 1031191
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔781071Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241055Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i241008Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126920Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6888- 131860
- 58815
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27801Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46711Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka147707Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.72701- 45696
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672- 19647
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50642Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12639Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80622- 48614