En ole enää

Anonyymi-ap

projektissa mukana! Se on saanut aikaan vain ahdistusta ja kauan jatkunutta stressiä! Yksikään ihminen ei kiinnosta miua tippaakaan! Ainoa tärkeä asia minulle olisi ollut saada tehdä töitä minulle niin rakkaassa työpaikassa! Yksikään ihminen ei minua kiinnosta millään tavalla, eikä tule koskaan kiinnostamaankaan! Ja lopettakaa vihdoinkin se kaikki typerä esitys, kuten se akkakin joka tuli puun takaa esiin, kun lähdin kaupasta bussille päin! Ette ole koskaan ymmärtäneet sitä, kuinka helvetin typerältä sen saman asian toisto on minusta aina tuntunut! Tuntuu siltä, että ihan tarkoituksellisesti kiusaatte minua sillä esityksellä, jota olen inhonnut jo siitä lähtien, kun tähän asuntoon muutin! En ole enää mukana projektissa ja toivon terveyteni takia, että kaikki se esitys ei enää koskaan jatku! Stressioireet loppuvat vasta sitten kun kaikki esitys on loppunut! Projektin aloittajat on teidän syytänne, että voin sekä henkisesti että ´fyysisesti huonosti ja olen ollut noita jo kauan! Jos jatkatte projektia, se on yhtä kuin haluatte minun kuolevan! Ette ole koskaan ymmärtäneet sitä, kuinka rankalta projekti on minusta tuntunut, sekä psyykkisesti että fyysisesti ja kukaan ei ole koskaan ymmärtänyt sitä, miten paljon pahaa saa aikaan elimistössä kauan jatkunut psyykkinen ja fyysinen stressi! Tulkaan projektin aloittajat omillla naamoilla kertomaan, miksi aloititte projektin minulta niitä monia kysymyksiä kysymättä koskaan ennen projektin aloitusta! Te pilasitte elämäni aloittamalla paskaprojektin! AINOA ASIA MITÄ TODELLA NYT HALUAN ON SE, ETTEI PROJEKTI ENÄÄ JATKU MISSÄÄN JA SAAN NE KORVAUKSET PIAN! PROJEKTIA ON TURHA JATKAA, KOSKA TULEN IHAN JOKAISELLE SANOMAAN ETTEN HALUA KOSKAAN OLLA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ YHDENKÄÄN IHMISEN KANSSA! MUUTEN RUPEAN KERTOMAAN TIETOA TIETYSTÄ HENKILÖSTÄ! jOS VIELÄ KERRANKIN NÄEN JONKUN ESITTÄVÄN SITÄ MINUN SYVÄSTI INHOAMAA ESITYSTÄ, ALAN KERTOA TIETOA ETEENPÄIN! Olette kauheita, kun ette hyväksy minun ajatuksiani siitä, etten halua tutustua enää koskaan keneenkään! Ettekö ymmärrä sitä, että siihen minulla on täysi oikeus! Tuntuu että teille on täysin samantekevää miten minä voin ja olen jo monesti kertonut, etten olisi koskaan halunnut olla mukana projektissa, jos siitä olisi kerrottu tarkemmin ennen sen aloitusta ja minulta olisi pitänyt kysyä mitä minä haluan tulevaisuudeltani eniten! JA SIIHEN OLISI OLLUT VAIN YKSI AINOA OIKEA VASTAUS, OLISIN NIIN MIELELLÄNI HALUNNUT TEHDÄ TÖITÄ MINULLE RAKKAASSA TYÖPAIKASSA MINULLE RAKKAIDEN TYÖKAVERIEN KANSSA! Se mitä minut pakotetaan näkemään aiheuttaa minussa valtavan ahdistuksen ja alan melkein itkeä, koska inhoan sitä kaikkea esitystä sydämeni pohjasta asti! Miksi ette voi hyväksyä sitä että tykkään olla yksin! Joka ikinen joka yrittää lähestyä minua saa minut voimaan todella pahoin! Pitääkö minun sairastua vakavasti ennen kuin ymmärrätte, miten paljon kauan jatkunut valtava stressi rasittaa elimistöä ja saa sairauksia puhkemaan! Minä haluan elää vielä kauan ja viettää aikaa omien lasteni kanssa! Ja sitä ette tunnu ymmärtävän ollenkaan! AINOA TÄRKEÄ ASIA ON SE NYT, ETTEI PROJEKTI ENÄÄ JATKU JA JOS SE JATKUU, SE ON YHTÄ KUIN HALUATTE MINUN KUOLEVAN NYT ON TOSI KYSEESSÄ JA LUULISI TEIDÄNKIN JO YMMÄRTÄVÄN ETTEI PROJEKTILLA OLE KOSKAAN MITÄÄN MAHDOLLISTA TOTEUTUA! JA SYY SIIHEN ON, ETTEN SAANUT JATKAA TÖITÄ MINULLE RAKKAASSA TYÖPAIKASSA! INHOAN SITÄ IHMISTÄ TODELLA SYVÄSTI JONKA TAKIA MENETIN SEN TYÖPAIKAN!

1

<50

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sittenhän voit mennä vetäsee Lähi-Tapiolaan vaikka maratonin. -sivu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      104
      2255
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      41
      1504
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1094
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1048
    5. 100
      979
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      866
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      80
      777
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      767
    9. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      754
    10. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      45
      748
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      739
    12. 52
      714
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      40
      676
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      648
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      28
      546
    16. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      527
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      490
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      474
    19. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      472
    20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      443
    Aihe