Yön Jukka Lewis

Starlight

Mikä on Yön Jukka Lewiksen oikea nimi..? Ja mahtaakohan miehellä olla perhettä..?

26

25559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • insane rebel

      Lewis on esiintynyt Jukka Homi nimisenä suomihevin legendayhtyeessä Sarcofagus 80-luvulla ja jatkanut siitä Jay C Blade nimellä vähintäänkin yhtä legendaarisessa OZ-yhtyeessä.
      Kulttiäijä...

      • yhtyettä

        Princess Bang...Ameriikan ajoilta. Ja sittenhän oli se Alice Cooper cover juttu...en ihan sanois kulttijätkäksi, mutta ikänsä musiikkia tehnyt.


      • nimeltään
        yhtyettä kirjoitti:

        Princess Bang...Ameriikan ajoilta. Ja sittenhän oli se Alice Cooper cover juttu...en ihan sanois kulttijätkäksi, mutta ikänsä musiikkia tehnyt.

        Princess Pang.


      • Anonyymi

        Jukalla ollut ihan hyvä nimi aiemmin. En tiedä miksi muutti?


    • Joku vaan

      Jukka Lewiksen oikea nimi on Jukka Lewis. Tarkistakaa vaikka ajokortista, ;) Toi jukin entinen sukunimi on sellanen jota ei kannata toitottaa... kiitos.

      Ja noi perheasiat on myös sellasia jotka melko henkilökohtaisia eivätkä kuulu yleiselle foorumille.

      • rinsuli

        Juu annetaan olla tuon jukin oikee nimi aihe,yksityisasia se on ja herralla on oma elämä pidetään se hänelle pyhänä :)


      • arska
        rinsuli kirjoitti:

        Juu annetaan olla tuon jukin oikee nimi aihe,yksityisasia se on ja herralla on oma elämä pidetään se hänelle pyhänä :)

        Joo,mies on itse viitannut kaukaisten sukujuuriensa tulevan peräti Kiinasta.Eli tuo ent.sukunimi on aika lähellä kiinalaista Hom-nimeä,esim.Aasian julkkiskokki Ken Hom.No mutta se siitä...


      • hevari

        jättäkää jo tää aihe Jukka Lewiksen oikee nimi on Jukka Lewis!!! että se tästä!

        jokaisella on oikeus yksityisyyten jopa muusikolla. ei pidä ottaa pakkomieltä tämmösistä asioista, kun muusikkokin on vain ihminen...


      • tuntenut koko ikänsä
        arska kirjoitti:

        Joo,mies on itse viitannut kaukaisten sukujuuriensa tulevan peräti Kiinasta.Eli tuo ent.sukunimi on aika lähellä kiinalaista Hom-nimeä,esim.Aasian julkkiskokki Ken Hom.No mutta se siitä...

        perse. ihan on suomesta nekin juuret. sillä nyt laukkaa muutenkin.


      • Anonyymi
        hevari kirjoitti:

        jättäkää jo tää aihe Jukka Lewiksen oikee nimi on Jukka Lewis!!! että se tästä!

        jokaisella on oikeus yksityisyyten jopa muusikolla. ei pidä ottaa pakkomieltä tämmösistä asioista, kun muusikkokin on vain ihminen...

        Eihän tuossa entisessä nimessä ole mitään pahaa.


    • BadBadGirl

      Mulle on ihan sama mikä Jukin oikee nimi on!

      Pääasia, että on vaan olemassa ja tekee just sitä mitä osaa. Ja se mitä se mitä hän tekee on todella loistavaa työtä!

      Ollaan iloisia,että ollaan mies saatu takas suomeen..

    • Kartsa

      Homin Jukka,kävi samaa kansakoulua Messukylässä.

      • Katja76

        pääasia tosiaan , että on olemassa.. enkä ees halua tietää onko hänellä perhettä, ettei riko illuusiota ;).
        On se ihana ihminen ja ammattitaitoinen siinä mitä tekee.
        Mii laiks.


    • ärrimurri

      ...eikä henk.koht.asiat kuulu julkiselle foorumille.

    • Riimpula

      Yön Jukka Lewiksen oikea nimi on Jay Lewis, tai niin ainakin olen sen kuullut, mutta en ole varma onko se totta...

    • Korjaa pois

      miestä pahenna, mutta on se koko ikänsä soittanut paskabändeissä, että sikäli "kulttiukko".
      Eikä tanssiorkesteri Yö ja tylsät soolot tilannetta korjaa.

      • gipsonrock

        Oz on ihan hyvää kamaa ja voin suositella kaikille Juki faneille,jotka diggaavat Jukia vaan ennenkaikkea "Yön Jukina",niin youtubesta löytyy hyvää Oz matskua!Hakuna vaikka decibel storm,niin johan löytyy.Kannattaa tutustua,koska kaikkein eniten musiikillisesti Jay on hevimiehii.Ja Oz on myös tekemässä jonkinlaista comebackia.Oz oli hyvinkin kansainvälisen kuuloista,mutta aika oli vaan väärä ja kontaktit heikohkoja,vaikka levyjä julkaistiinkin ulkomailla.No,voi olla,että perheenäidillä,joka pitää Jukia vaan tälläisenä "On mennyt yö miehenä",menee aamukahvit väärään kurkkuun,kun kuulee Oz tykitystä.


      • Korjaa pois
        gipsonrock kirjoitti:

        Oz on ihan hyvää kamaa ja voin suositella kaikille Juki faneille,jotka diggaavat Jukia vaan ennenkaikkea "Yön Jukina",niin youtubesta löytyy hyvää Oz matskua!Hakuna vaikka decibel storm,niin johan löytyy.Kannattaa tutustua,koska kaikkein eniten musiikillisesti Jay on hevimiehii.Ja Oz on myös tekemässä jonkinlaista comebackia.Oz oli hyvinkin kansainvälisen kuuloista,mutta aika oli vaan väärä ja kontaktit heikohkoja,vaikka levyjä julkaistiinkin ulkomailla.No,voi olla,että perheenäidillä,joka pitää Jukia vaan tälläisenä "On mennyt yö miehenä",menee aamukahvit väärään kurkkuun,kun kuulee Oz tykitystä.

        Oz lievästi yllätti positiiviseen suuntaan, mutta eipä vielä anna aihetta korttien kirjoitteluun.


    • I know

      Jaa perhettä. Heh. Jugi oli aikoinaan erittäin tunnettu naistenmies Tampereella.Ja pikku vinkki, Jugi pitää sellaisista 30 v.itseään nuoremmista.

    • Uddefe

      Sukka Mehu, varma tieto. On naimisissa Erkki Runkkarisen kanssa.

    • Jukka Homo

      Olkoon mikä on. Soittaa ainakin jumalattoman huonoa musiikkia.

    • sukunimi

      amerikasta

    • saa_naureskella

      Sammuneen orkesterin tamperelainen kylähullu Jay Lewis on löytänyt uuden nosteen jakomielitautisesta jakorasiasta nimeltä Katrilli Souri vai oliko se nyt Kata Kärkkäinen katso tästä faktat mihin epämiellyttävään rakoon Levis on mulkkuaan tällä kertaa työntämässä

      http://souri-katariina.blogspot.fi


      Onko ukolla kuppa vai pilvikö järjen vienyt

    • onkin

      Eronnut Yöstä jo.

    • Anonyymi

      Jukka Harm? Perheestä en tiedä? Enhän tunne häntä muutenkaan , 2 kertaa olen nähnyt pikaisesti. ???

    • Anonyymi

      Kun en ole täällä ollut aiemminkaan niin en kirjaudu😊Jos sinuun ei saa muuten yhteyttä niin ei voi mitään. Kerro jos haluat saada minuun yhteyden ???

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe