Ano Turtiaisen videossa viime vuoden kesältä saamme nähdä ja kuulla millaista, roskajoukkoa on suomen paskalakit, kun kaksi sinihaalaria patsastelee Anon kesämökille ilman lupaa. Ano hyvin osoittaa videolla, että sitä ei olla rehellisillä asioilla, kun poistuivat huomatessaan valvontakameran. Maijakin jätettiin pihatielle eikä ajettu pihaan, ja poistuessaan paikalta eivät ajaneet pihaan kääntämään autoa ettei auto ja rekisteri tallentuisi kameraan, vaan peruuttamalla lähtivät pois vaikka mökkitie on pitkä ja kapea, eikä ole kääntöpaikkaa. Noinko toimii avoimesti rehellinen poliisi? Ei varmasti toimi, tullaan kuin kanavarkaat luimistellen yksityisalueelle ilman lupaa, ja poistutaan piilotellen huomattuaan valvontakameran. Ano on oikeassa kaikessa mitä sanoo korruptiosta Suomessa, päättäjät ovat samaa muurariporukkaa kaikki, ja poliisi palvelee näitä kravattirikollisia.
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
T: Anus Turd itse?
- Anonyymi00003
Joo.
- Anonyymi00004
ei sentään ollut nauloja pihatiellä :D
- Anonyymi00005
Huoh. Ei taida olla yhtään täysipäistä tälläkään palstalla, vastaukset tulee aloituksiin kuin suoraan nuorisopsykiatrian osastolta.
- Anonyymi00006
sinulta ei kysytty mitään
- Anonyymi00007
Anoa tyhmempää miestä saa kyllä hakea. No joku joka Anon videoista tuolaistakin löytää, on ehkä aivan yhtä tyhmä. Katsokaa nyt ihan oikeasti Anon ja Minnan videolita vaikka 20 viimeistä, onhan se aivan järkyttävää, että eivät ole Niuvanniemessä?
- Anonyymi00008
Ano ei todellakaan ole mistään oikeassa mitä sanoo, hän on valehtelija.
- Anonyymi00009
On myös isänmaan petturi ja joku ihmettelee miksi supo, poliisin kanssa seurasi Anoa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
On myös isänmaan petturi ja joku ihmettelee miksi supo, poliisin kanssa seurasi Anoa.
Poliisilla oli Anolle tiedoksianto hänen velka-asioistaan, jotka olivat menossa perintään. Mies pakoili poliisia, ettei kirjeeseen saada hänen vastaanottokuittaustaan. Tästä siinä oli kysymys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052361Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421618- 1151168
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411149Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321068Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain58967- 83894
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55851- 83821
- 55790
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215784- 93759
- 41716
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31627- 58559
- 39545
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S27529Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30522Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510