Tänne kommentit vain meiltä jotka toivovat Suomalaisille epäonnea .
Toivottavasti MM sarjassa ei ajaisi ketään suomalaista ja toyotakin siirtyisi viroon.
SM sarja on ihan paska sarja koska siellä suomalaiset juhlivat voittoja enemmän kuin ulkomaalaiset.
Onneksi edes SM 2 luokassa tuli ulkomaalais voitto.
Tämä on meille jotka toivovat ulkomaalaisille voittoa.
18
56
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Tässä meillä on tavallinen mulkku joka elää sosiaalituilla
taitaapi peräti olla venäjän trolli.- Anonyymi00002
Näitä täällä piisaa jotka toivovat Suomalaisille epäonnea joka kisassa 😥
- Anonyymi00003
Mitä sinä tulit kun täällä piti haukkua suomalaisia.onko sinulla sinivalko lasit päässä ja haluat että suomi on paras! Ja f cup on huonoin sarja kun siellä on vain suomalaiset!
- Anonyymi00004
Toivoahan voi vaikka kuuta taivaalta, toisin sanoen se on turhaa....nopeimmin maaliin ajanut voittaa, oli se sitten minkä maalainen tahansa.....
- Anonyymi00007
Mutta et sä voi sanoa että mun ei saa toivoa suomalaisille epäonnea. Ja et voi kieltää kun toivon että suomi häviää .
- Anonyymi00008
Etkä voi kieltää mun iloa kun häviätte
- Anonyymi00005
Hirveä hössötys Alisa Vainiosta. Keskeytti Berliinin maratonin 10 km kohdalla. Hössöti hössöti sitä ja tätä….
- Anonyymi00006
Katoppas tännehän on vassarin pökäleet pistäneet oman öyhötys osion missä voivat haukkua Suomalaisia.
Ootte te kyllä ihme porukkaa! - Anonyymi00009
Lappi voitti vain toisen epäonnen takia
- Anonyymi00013
Pajarinen ei muuten pärjää ollenkaan. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pajarinen ei muuten pärjää ollenkaan. 🤣🤣🤣
Joo onneksi suomalaiset ei pärjää. Minä inhoan teitä kaikkia. Toivottavasti häviätte 😂😂😂
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joo onneksi suomalaiset ei pärjää. Minä inhoan teitä kaikkia. Toivottavasti häviätte 😂😂😂
Lappi pärjäsi, mutta hän olikin oikea rallikuski.
- Anonyymi00010
Mut eikös ne ole monacolaisia ne Suomesta lähtöisin olevat rallikuskit. Eli voi toivoa voittoa 😂😂😂
- Anonyymi00011
Ei taida monacos asua ku kalle vaan ja se kuovittelee enää vain parkkipaikalla
- Anonyymi00012
Eiks toyota oo japanilainen.....?
- Anonyymi00015UUSI
Ei ku ralliauto Suomessa tehty. Onneksi se siirtyy pian Viroon ja suomalaiset joutuu työttömäksi 😂
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ku ralliauto Suomessa tehty. Onneksi se siirtyy pian Viroon ja suomalaiset joutuu työttömäksi 😂
Nii nehän ei voi käydä virossa töissä.....🤣🤣🤣
- Anonyymi00017UUSI
Jaahas vassarien oksennus sivusto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.167633VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497