teidän olisi pitänyt kysyä minulta jo ennen projektin aloitusta, haluanko mennä uudestaan naimisiin ja jo silloin olisitte saaneet sen tiedon, etten todellakaan halua enää koskaan mennä naimisiin kenenkään kanssa! Minulle naimisissa olo on yhtä kuin olla "vankilassa"! Eikä se todellakaan tarkoita sitä, että harrastaisin seksiä kenenkään kanssa, koska siihen minulla ei ole ollut koskaan mitään tarvetta! Minulle ero oli paras ratkaisu ja olen sen jälkeen ollut hyvin tyytyväinen yksin olemiseen ja siihen, että koen kaikki miehet pelkkinä ystävinä! Ja pidän vain 70+ miehistä ystävyyden merkeissä. Samanikäisyys on aina pelkästään plussaa! Ei kannata olettaa tietävänsä paremmin kuin henkilö itse, mikä on juuri hänen näköistään elämää! Luulen että sorruitte näkemään minut jotenkin avuttomana löytämään uutta miestä, mutta siitä ei todellakaan ollut koskaan kyse! Siksi olisi ollut aivan välttämätöntä kysyä ne monet kysymykset minulta, niin teille olisi selvinnyt ettei minua tarvitse auttaa kenenkään, koska osaan ihan itse ajatella ja päätin jo eropaperit eteenpäin laittaessani etten halua enää koskaan mennä naimisiin kenenkään kanssa!
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ei pidä luulla kenestäkään mitään, kun ette edes tunteneet minua ja sitä tapaa miten minä ajattelin omaan elämääni liittyen ja sellaista virhettä ei olisi koskaan saanut tehdä!
- Anonyymi00003
Menetin sen ainoan mahdollisuuden olla töissä minulle hyvin rakkaassa työpaikassa, teidän halutessa muka auttaa minua! Ja paskat sanon minä, te vain pilasitte elämääni koko sen ajan kun projekti on ollut menossa! Miksi ette kunnioittaneet sitä minun toivetta, saada tehdä töitä kauan minulle rakkaiden työkaverien kanssa! Vakituinen työpaikka olisi ollut minulle suurimman unelmani täyttymys, kaikkien pätkätöiden jälkeen! Eikö ole täysin luonnolista ajatella niin! Projektin takia menetin sen työpaikan, koska meillä alkoi olla kireät välit liittyen siihen, kun en ymmärtänyt mitään siitä esityksestä mitä siinä työpaikassa oli! Voi minkä virheen teitte, sitä en anna teille anteeksi koskaan! Olen loppuelämäni ajan surullinen sen takia, että te luulitte tietävänne muka paremmin kuin minä itse, mikä olisi ollut juuri sellaista elämää mitä olisin halunnut elää! Sellainen kertoo siitä, ettei kukaan välittänyt minun tunteista ja siitä surusta mitä jouduin kokemaan! Olen jo monta kertaa kertonut, että ainoa tärkeä asia minulle oli se työpaikka ja te ette ottaaneet selvää edes selvää siitä, mikä minulle oli tärkeintä! Yksikään ihminen ei ole ollut minulle koskaan niin tärkeä, kuin se vakituinen työpaikka olisi minulle ollut! Siksi vain pelkkä ystävyysduhde 70+ miehen kanssa!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Menetin sen ainoan mahdollisuuden olla töissä minulle hyvin rakkaassa työpaikassa, teidän halutessa muka auttaa minua! Ja paskat sanon minä, te vain pilasitte elämääni koko sen ajan kun projekti on ollut menossa! Miksi ette kunnioittaneet sitä minun toivetta, saada tehdä töitä kauan minulle rakkaiden työkaverien kanssa! Vakituinen työpaikka olisi ollut minulle suurimman unelmani täyttymys, kaikkien pätkätöiden jälkeen! Eikö ole täysin luonnolista ajatella niin! Projektin takia menetin sen työpaikan, koska meillä alkoi olla kireät välit liittyen siihen, kun en ymmärtänyt mitään siitä esityksestä mitä siinä työpaikassa oli! Voi minkä virheen teitte, sitä en anna teille anteeksi koskaan! Olen loppuelämäni ajan surullinen sen takia, että te luulitte tietävänne muka paremmin kuin minä itse, mikä olisi ollut juuri sellaista elämää mitä olisin halunnut elää! Sellainen kertoo siitä, ettei kukaan välittänyt minun tunteista ja siitä surusta mitä jouduin kokemaan! Olen jo monta kertaa kertonut, että ainoa tärkeä asia minulle oli se työpaikka ja te ette ottaaneet selvää edes selvää siitä, mikä minulle oli tärkeintä! Yksikään ihminen ei ole ollut minulle koskaan niin tärkeä, kuin se vakituinen työpaikka olisi minulle ollut! Siksi vain pelkkä ystävyysduhde 70 miehen kanssa!
Oliko esitystä ja huutaa kautta rantain?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Menetin sen ainoan mahdollisuuden olla töissä minulle hyvin rakkaassa työpaikassa, teidän halutessa muka auttaa minua! Ja paskat sanon minä, te vain pilasitte elämääni koko sen ajan kun projekti on ollut menossa! Miksi ette kunnioittaneet sitä minun toivetta, saada tehdä töitä kauan minulle rakkaiden työkaverien kanssa! Vakituinen työpaikka olisi ollut minulle suurimman unelmani täyttymys, kaikkien pätkätöiden jälkeen! Eikö ole täysin luonnolista ajatella niin! Projektin takia menetin sen työpaikan, koska meillä alkoi olla kireät välit liittyen siihen, kun en ymmärtänyt mitään siitä esityksestä mitä siinä työpaikassa oli! Voi minkä virheen teitte, sitä en anna teille anteeksi koskaan! Olen loppuelämäni ajan surullinen sen takia, että te luulitte tietävänne muka paremmin kuin minä itse, mikä olisi ollut juuri sellaista elämää mitä olisin halunnut elää! Sellainen kertoo siitä, ettei kukaan välittänyt minun tunteista ja siitä surusta mitä jouduin kokemaan! Olen jo monta kertaa kertonut, että ainoa tärkeä asia minulle oli se työpaikka ja te ette ottaaneet selvää edes selvää siitä, mikä minulle oli tärkeintä! Yksikään ihminen ei ole ollut minulle koskaan niin tärkeä, kuin se vakituinen työpaikka olisi minulle ollut! Siksi vain pelkkä ystävyysduhde 70 miehen kanssa!
Hoitakaa ne korvaukset kuntoon, koska muuten en usko teidän koskaan maksavan niitä! Miksi luulitte tietävänne muka minua paremmin mikä olisi ollut juuri minulle tärkeintä, minusta sellainen tapa ajatella ei kunnioita toisen omia ajatuksia ollenkaan! Olen varma, että todella monet ihmiset ajattelevat aivan samoin kuin minä! Ja että minä olen inhonnut kaikkea sitä esitystä kaikkialla! LOPETTAKAA SE VÄLITTÖMÄSTI, JOS YHTÄÄN KUNNIOITATTE MINUN TOIVETTANI KAIKKIEN TODELLA AHDISTAVIEN VUOSIEN JÄLKEEN! EN OLISI KOSKAAN HALUNNUT OSALLISTUA PROJEKTIIN, JOS OLISIN TIENNYT MITÄ TULEMAN PITÄÄ! MITÄÄN NIIN KAMALAA EN OLISI KOSKAAN HALUNNUT KOKEA! SIKSI EN VOI KIITTÄÄ PROJEKTIN ALOITTAJIA KOSKAAN!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hoitakaa ne korvaukset kuntoon, koska muuten en usko teidän koskaan maksavan niitä! Miksi luulitte tietävänne muka minua paremmin mikä olisi ollut juuri minulle tärkeintä, minusta sellainen tapa ajatella ei kunnioita toisen omia ajatuksia ollenkaan! Olen varma, että todella monet ihmiset ajattelevat aivan samoin kuin minä! Ja että minä olen inhonnut kaikkea sitä esitystä kaikkialla! LOPETTAKAA SE VÄLITTÖMÄSTI, JOS YHTÄÄN KUNNIOITATTE MINUN TOIVETTANI KAIKKIEN TODELLA AHDISTAVIEN VUOSIEN JÄLKEEN! EN OLISI KOSKAAN HALUNNUT OSALLISTUA PROJEKTIIN, JOS OLISIN TIENNYT MITÄ TULEMAN PITÄÄ! MITÄÄN NIIN KAMALAA EN OLISI KOSKAAN HALUNNUT KOKEA! SIKSI EN VOI KIITTÄÄ PROJEKTIN ALOITTAJIA KOSKAAN!
Taidat itse olla se projektisi aloittaja.
- Anonyymi00007
Potkin sinut pihalle autostani
https://youtu.be/_Z-cZNp2_e0?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82846
- 95843
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 91690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 35454
- 40437
- 33433