https://youtu.be/PHfRpVkLAjo?is=QqUkWT7R43gNsWjz
Videon viimeiset minuutit ovat vaikuttavia!
Hän ei näyttele, vaan hänen aivonsa prosessoivat aistien lähettämiä ärsykkeitä.
Hajuja, makuja, tietoa, luuloja ja kuvitelmia.
Katsokaa ja kuunnelkaa hänen sanomaa
15
139
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ihan tässä ohimennen kysyn?
Onko metsämanin tutkija olemuksessa jotakin samaa kuin Pirjohannelen Youtube kanavan profiilikuvassa.- Anonyymi00002
Yhtä hyvä tutkija kuin muutkin turhaukot valtion leivissä-
- Anonyymi00003
Kateus paistaa aloittajan kirjoituksesta erittäin vahvasti läpi
- Anonyymi00004
Varmaankin kritisoi metriheikkiä kun tiedetään kateelliseksi.
- Anonyymi00005
Tolloman on mielettömän kateellinen Forest Finnille. Foresterilla kaunis piha, talo ja rakennukset viimeisen päälle tip top kunnossa. Metsätollon pihapiiri ja koko huusholli on kuin kaatopaikka. Isäntä itse leikkii kuin lapsi ja turvanvääntely on jatkuvaa johtuen alkoholismista ja pään sairaudesta. Mielisairaala on tuon tollon oikea paikka.
- Anonyymi00006
Mietitkö foresti milloinkaan ajatuksiasi mitä julkaiset?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mietitkö foresti milloinkaan ajatuksiasi mitä julkaiset?
Haista paska sun forestis kanssa.
- Anonyymi00008
Tuo on aivan totta. Metsätollo elää kaiken romumäärän ja paskan keskellä, ei osaa mitään tehdä muuta kuin turpaansa väännellä ja leikkiä kuin pikkulapsi. Forestilla kaikki asiat on kunnossa,onnellisessa parisuhteessa Tainan kanssa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo on aivan totta. Metsätollo elää kaiken romumäärän ja paskan keskellä, ei osaa mitään tehdä muuta kuin turpaansa väännellä ja leikkiä kuin pikkulapsi. Forestilla kaikki asiat on kunnossa,onnellisessa parisuhteessa Tainan kanssa.
Just joo.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onkohan yläkertakin forestilla kunnossa?
- Anonyymi00010
Mestari elää ja vinkujat vinkuu.
- Anonyymi00011
Mestarin miljöössä on mielenkiintoinen hajumaailma. Ruokapöydässäkin turauttaa kunnon pierut syömisen välissä.
Paska haissoo didudidduu..- Anonyymi00014
Mukava kun et voi olla seuraamatta.
- Anonyymi00012
On vähentänyt ruokapöydässä piereskelyä, saanut varmaankin kriittistä palautetta kannikan kohottelusta ja turauttelusta, lopulta ymmärtänyt ettei ruokapöydässä piereskely ole huumoria.
- Anonyymi00015
Se on pieruhuumoria. Ihan oma huumorin kategoria.
Persvakokonttuu on myös huumoria.
Metsäman on huumorimies. Tai puolikas. Tai metriheikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3131245Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73876Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61803- 120683
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt42659- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51573- 39549
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9466- 19447
- 78440
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o28424Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411