Neppiskerholaiset kokoontuvat hiekkalaatikolla ja vimmatusti neppailevat Dacioita, tuota viiksivallun suunnittelemaa neppistä
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
Köpin sanoin. Hankkikaa Toyota! Jää hiekkalaatikkoleikit leikkimättä. Toyota rules
- Anonyymi00002
Köpi on se todellinen nappiskunkku.
- Anonyymi00003
Hei. Me neppaillaan! Tv Dacisti
- Anonyymi00004
Kuka tulis mun kaa neppailemaan Dacioita???
- Anonyymi00005
KUKA KUKA KUKA. VAI KETÄ KETÄ KETÄ.
- Anonyymi00006
Ketä-setä on kova poika neppailemaan Daciaa. Oikea hiekkalaatikon kurko!
- Anonyymi00007
Nyt kurahousut jalkaan ja neppailemaan!
- Anonyymi00008
Hei. Nyt neppailemaan Dacistit
- Anonyymi00009
Dacia Sandero on Best Selling Cars Blog mukaan pitänyt pintansa Euroopan myydyimpänä uutena henkilöautona myös vuonna 2026
- Anonyymi00010
Mulla on Dacia neppis. Sekin on tosi hyvä!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mulla on Dacia neppis. Sekin on tosi hyvä!
Laita kuva nettiin! Haluan nähdä sen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Laita kuva nettiin! Haluan nähdä sen.
Tässä video, kyllähän Toyota on hyvä!
https://www.tiktok.com/@kekkonen74/video/7644930128589425943
- Anonyymi00011
Pojista keksi taas mielestään hauskan jutun, mutta ei tuo vaan toimi.
Huumori on vaativa laji ja jokaisesta ei vaan ole siihen. - Anonyymi00014
Dacisti hakkaa vimmatusti tattiaan ja neppailee hiekkalaatikolla. 😎
- Anonyymi00015
Tatti turpoaa ja neppis kellahtaa nurin. Ei mene hyvin Dacistilla. EI MENE!
- Anonyymi00016
Kyllä kelpaa ajella Toyotalla.
https://www.tiktok.com/@kekkonen74/video/7644930128589425943 - Anonyymi00017
Pöö
- Anonyymi00018
Dacisti. Mikä meininki?
- Anonyymi00019
Neppaillaan. Tv. Tyytyväinen Dacia-kuski
- Anonyymi00020
Bää!
- Anonyymi00021
Kurko
- Anonyymi00026
Kurko...........ja siihen mahtuu vielä Tapioakin ja Koskenkorvat sun muut. Sellaisen kuvan tällä palstalla saa. Varmaan puolella näistä trolleista on aamukrapula joka aamu !!
- Anonyymi00022
Hei pöpit
- Anonyymi00023
Huhuu pöppelssit!
- Anonyymi00024
Mulla oli aiemmin hiekkalaatikolla Chrysler Airflow ja myöhemmin keski iässä Dacia Logan
- Anonyymi00025
Nämä trollit vaikuttavat kohta siltä että ne ovat täyttä puli ukko porukkaa ja heidän hiekkalaatikko on maantieojan pohjaa kun he joskus kesä aamuisin heräilevät sieltä ja ihmettelevät että tuo ja tuokin auto,,,,ihmeellistä kyllä oli Dacia . Daciamiehillä on siis paremmin ,heillä on hiekkalaatikko takanapäin ja ja koti ja vähemmän aamukrapulaa kuin näillä trolleiilla. Eikä heillä ole edes mitään tarvetta kirjoitella palstoille mitään paskaa !!!
- Anonyymi00027
Irwin Goodman teki laulunkin näistä Suomen onnellisista kuuluisuuksista .
- Anonyymi00028
No kateuttahan tuo on Dacian omistajia kohtaan oikein Minna Ikosen sävelten siivittämänä: Oli elkeet kuin pedolla ,ei muuten kanttia ,auto vekselivedolla ei lantin lanttia,kai sivistyksen oppinut sä olit kadulla......!
- Anonyymi00032
Paljastit ikäsi lainaamalla jotain kivikautista hoilotusta.
- Anonyymi00029
Daciamiehet täällä'palstalla on asiallista porukkaa mutta loput ovat aika sekavaa sakkia
- Anonyymi00034
Dacia miehet ovat vaipoissa tai jos eivät ole niin pian ovat. Sitä sanotaan että elämän kaari on lapsesta lapseksi.
- Anonyymi00030
Apua. Rombatti levis hiekkalaatikolle. Loppui neppailut!!!
- Anonyymi00031
Unohtakaa Rombat! Winbattikin on parempi!!
- Anonyymi00033
Nou nou sanon ranskalaisen viiksivallun suunnittelemalle ja romanialaisen karvakäden kasaamalle autolle. Vain ja ainoastaa aito MERCEDES on on oikea valinta.
- Anonyymi00035
Puhut asiaa. Tosin itse suosin bmw:tä
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Noo, saksalaiset nyt menee kaikki, paitsi tietty opel.
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aito Mercedws tai bmw, onhan noita nähty nuorison käytössä, säälittävää katsottavaa.
- Anonyymi00040
Vain ja ainoastaa aito MERCEDES on on oikea valinta.........Mustalaisten ykkös auto
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Vain ja ainoastaa aito MERCEDES on on oikea valinta.........Mustalaisten ykkös auto
Ei haittaa vaikka on loppuunajettu romu,kun on oikea merkki. Näin on valitettavasti monen kohdalla. Kannattaisi kokeilla uutta Daciaa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei haittaa vaikka on loppuunajettu romu,kun on oikea merkki. Näin on valitettavasti monen kohdalla. Kannattaisi kokeilla uutta Daciaa.
Juu kokeilin uutta dacia sanderoa 2021, se vietti paljon aikaa pajalla jo 50tkm mennessä. Corollalla nyt päästellyt 100tkm pelkillä perus huolloilla.
- Anonyymi00047
Anonyymi00036 kirjoitti:
Noo, saksalaiset nyt menee kaikki, paitsi tietty opel.
Etkö tiedä, ettei Opel ole saksalainen?!
Autoa valmistettiin mm. Saksassa, mutta mm. saksalaiset
itse eivät pidä autoa saksalaisena, vaan amerikkalaisena,
koska GM omisti tehtaan vuosikymmeniä.
Etkö tunne ketään saksalaista, jolta voisit kysyä, ellet usko
minua.
- Anonyymi00038
Mun akussa lukee Rombat. Pitäisikö olla huolissaan? Viiksivallu ja karvakäsi tehneet tepposet??
- Anonyymi00042
Dacistit. Nyt hiekkalaatikolle neppailemaan uudella Dacialla! Jore
- Anonyymi00043
BÖÖ
- Anonyymi00044
Huhhuu Dacisti. Miltä tuntuu ajaa viiksivallun suunnittelemalla autolla.
- Anonyymi00046
Dacisti voitti neppiskilpailun! Voittajalle lupasin ladata Rombatin akun täyteen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212224Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko821402- 132958
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142737- 54666
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95662- 13617
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan96592Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12578- 65561
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44549Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546- 42525
- 133509
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 77484
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä52474On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus31469- 58447