Suoritettu katugallup osoittaa, että kainuulaiset ovat hylkäämässä keskustan ja siirtyvät joukoin kannattamaan perussuomalaisia. Viimeisen sysäyksen tälle siirtymälle on antanut Oulun vaalipiirin kepulaisten ajama rintasyöpäleikkausten lopettaminen Kainuun Keskussairaalassa ja ps-ministeri Rydmanin puuttuminen asiaan. Hyvä perussuomalaiset.
Kainuulaiset hylkäämässä kepun - perussuomalaisten suosio kovassa nosteessa.
16
73
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Oikea tuntuu suunta olevan, noster-silliä näkyvissä.
- Anonyymi00002
Polvisen taival taputeltu, parempia löytyy
- Anonyymi00003
Kukas tän gallupin oikein teki ?
- Anonyymi00004
Lyöppä sen gallupin tulokset nähtäville ja ihan faktaa esille.
- Anonyymi00007
Ojasta allikkoon siirrytään jos kepu vaihtuu persuihin. Kaksi Suomen taantumuksellisina puoluetta.
- Anonyymi00005
Ettei vain olisi persujen ihan ikioma kysely jäseniltään?
- Anonyymi00008
Gallup on tehty kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja se perustuu suoriin haastatteluihin ja kyselyihin. Kyselyaika on ollut 1.9.-26 - 25.9.-26. Otanta oli 620 ja virhemarginaali +- 1,5 %.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Gallup on tehty kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja se perustuu suoriin haastatteluihin ja kyselyihin. Kyselyaika on ollut 1.9.-26 - 25.9.-26. Otanta oli 620 ja virhemarginaali - 1,5 %.
Kuka ja missä galluppi tehtiin?
Nämä tiedot ovat oleellisia ja aina gallupin tekijä ilmoitetaan samoin kuin miten haastattelut ja kyselyt tehtiin?
sähköisesti vai puhelin haastatteluna?
- Anonyymi00006
Met äänestetään perussuomalaisia gallupista huolimatta. Erityisesti loikkarimies Polviselle sanomme hei hei. Äänestän Simulaa.
- Anonyymi00010
Näihin katugalluppein uskoo vain Persut jotka itse kyselevät humalassa kaveriltaan ketä äänestetään. Eihän mitään katugalluppeja tehdä. Joutilaat Persut ajankuluksi jotakin keksivät.
Menisivät Persut töihin ettei tarvisi Virosta haalia työvoimaa. - Anonyymi00011
Vasemmistoliitto ottaa ykköspaikan. Meillä on jo 3000 maahanmuuttajaa ja saman verran työttömiä. Siitä se lähtee.
- Anonyymi00012
Minä aion äänestää persuja.
En siksi, että juurikaan heitä kannattasin, van siksi, että saa vähän vastapainoa vihervassareiden mahdolliselle hallitukselle.
Ja toisaalt, nykyhallitus on ollut ihan hyvä, pois lukien kristilliset uskontofanaatikot ja suvakkiruåtslaiset. - Anonyymi00013
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue Kajaanissa ja Suomessa.
- Anonyymi00014
Rydman on hallituksessa äänestänyt jokaisen päätöksen puolesta, jolla julkista terveydehoitoa on ajettu alas.
Perskokkareet on lappaneet yksityisille, kokoomuslaisten omistamille ja johtamille terveysjäteille 600 miljoonaa euroa rahaa apupuolue persusten avulla. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rydman on hallituksessa äänestänyt jokaisen päätöksen puolesta, jolla julkista terveydehoitoa on ajettu alas.
Perskokkareet on lappaneet yksityisille, kokoomuslaisten omistamille ja johtamille terveysjäteille 600 miljoonaa euroa rahaa apupuolue persusten avulla.Perussuomalaiset ovat silti suurin duunaripuolue ja kannatus on kovassa jatkuvassa nousussa.
Kansa ei usko enää vasemmistokommarien populismia ja valheita.
- Anonyymi00016
Kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 51532
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518