on maailman lopun lahko ei että se olisi pelastavaa uskoa vaan oire lopun ajoista
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
se kerää porukkaansa roska väen
- Anonyymi00002UUSI
mun äiti selitti kuinka se löysi sen oikean joukon ja hoitokokouksia järjedtettiin ja itse tulin siihen tulokseen että ulos jumalan valtskunnasta tämä ei ole oikea usko
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
mun äiti selitti kuinka se löysi sen oikean joukon ja hoitokokouksia järjedtettiin ja itse tulin siihen tulokseen että ulos jumalan valtskunnasta tämä ei ole oikea usko
kumhan pysyy erossa jkmalan lapsista voi vielä pelastua ja jumalan valtakuntaa ei missään nimessä ole olemasa
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
kumhan pysyy erossa jkmalan lapsista voi vielä pelastua ja jumalan valtakuntaa ei missään nimessä ole olemasa
sääntöjä täynnä kota lutteri ohjaa
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
kunnin jerja saatanalle piyää mielen virkeänä
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
kunnin jerja saatanalle piyää mielen virkeänä
herja
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
on se vaan rikolliselle vaikea paikka kun haluaa noudattaa sääntöjä
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
on se vaan rikolliselle vaikea paikka kun haluaa noudattaa sääntöjä
tosi mahtava uskonto luterilaisuus hajottaa kaiken valta rakenteet maailmasta sairas paska
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
tosi mahtava uskonto luterilaisuus hajottaa kaiken valta rakenteet maailmasta sairas paska
anarkia perkele
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
anarkia perkele
niin vittu käy kun alkaa tuomaroimaan ihmisiä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
niin vittu käy kun alkaa tuomaroimaan ihmisiä
muta tulvastasta noussu peto
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
muta tulvastasta noussu peto
pitää lohikäärmeen kiireisenä
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
pitää lohikäärmeen kiireisenä
maan motha
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
maan motha
myrkky käärme joka juo kokista
- Anonyymi00015UUSI
vesku osas hyvin kuvata myrkky käärmettä euran daltonin tarinassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461095Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29775Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as9531On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467