Onkos joku muukin syntynyt 1-päivä heinäkuuta? Mä meinaan oon, ja ois kiva tietää jos joku muukin ois...tiedän vain liv tylet...ja sekin on julkkis... Että ilmoittakaa pliis jos tiedätte jonkun, okei..?
1.7 syntyneitä?
Tiina-3
7
4164
Vastaukset
- Jukka
Hyvää syntymäpäivää vaikkakin näin melkein kuukautta jäljessä : )
- Nimetön
Niin mä olen myös syntynyt 1.7. Ilmoitin vaan kun halusit tietää.. t:Pia
- Amivo
Tsau !
I am also born 1.7 ! Happy happy birthday to you my love, better late than never !
We love you.
Wbr Big Positiv Dreamer- Charma
Hej! Täällä on kans yksi tuona päivänä syntynyt keskikesän lapsi..Ja jos joskus menen naimisiin, niin haluaisin ehdottomasti mennä juuri 1.7 :D (...piilo romantikon vikaa...)
- kesänlapsimäoon
Joo, täällä on yks 1.7. syntynyt kanssa ^^
- Anonyymi
Olen syntynyt 1.7
- Anonyymi
Jokainen tuntee yhden äitin helmoissa loisivan Rapu miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221