Siis juuri eilen otitte yhteyttä toisiinne, joka vaikuttaa mahdottomalta yksin vastanneet jo, mutta minkä takia tuo kolmas väärä henkilö aloittaa puhumaan välissä ne uskoen puolin toisin välissä ne oleva haukkuminen jota kumpikaan ei sano vaan vuorottelevat haukkuvat häntä, joka välissä ne yrittää esittää lopuksi sinä minä muotoja erikseen vain omalla toista vuorotellen joista kumpikaan ei halua häntä, vaikuttaa että hän toisen voimin vainoaa toista teistä kun olette lähteneet eikä hänen takiaan te kaksi tapaa aina toisianne haittaa minua.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
On se ongelma ettei he sanomalla kertomalla sitä sanoikaan vaan on myrkyllistä hän olisi lähellä lainkaan
- Anonyymi00002UUSI
Hän pyörii ja piilottaa toisin uskoakseni olisi ulkona vai sisällä ja kiusaa sinua missä hän on koska hän on ehkä kokonainen epäonnistuvat ja huono lajissaan totaalisesti
- Anonyymi00003UUSI
Pilaa vain ja myrkyttää sinua mielessään sijainnilla toisesta ja alkaa näyttelemään sijaintia toisen jossa hän ei sovi paikoilleen vaan on tärkeintä että toinen käsittäisi sen ettei hän kuulu lähelle lainkaan ouhumaan ja kommunikoimaan toisten ne viestien voimin olisi selvää ette hänelle ole sellaisia *signaaleja ja hän ei omaa signaaleja jota toisellakin on. On siis homehduttaminen
- Anonyymi00004UUSI
Feikki signaalit joita hän alustaa vain toiseen uskoakseni toiseen feikki signaali sen välissä joita hän ei saa
- Anonyymi00005UUSI
Piilottelee sinulta väkisin häntä -tosissaan- että olisivat tavanneet jotka poikkeaa totaalisesti yön illan jutuista ja heidän läsnäolostaan joka pitkittyy eri paikkoihin jossa itse tietää olevansa -pää-ihminen. Piilottelee pää-henkilöltä sivu hahmona oman aikansa illan yön juttuihin aikaansa jonka voimin oikean köyhän sanojen kin voimin jopa jatkaa usko mistään koska tulee esiin hänen sanovat-aika-. Eikä anna aikaa vaan toinen hiljenee ja hän ottaa vallan myrkyttää.
- Anonyymi00006UUSI
Jotta löytäisi taas pää-henkilönä uskomaan pää-henkilönä -itse kohden joka alentaa seksuaalista virtaa yli merkittävän
- Anonyymi00007UUSI
Ensin saivat energiaa joka sairaan paljon otetaan energiaa hänen sivuhahmon äänellään pois ja seksuaalista virtaa joka aiheuttaa terveydellisiä. Ongelmia ilman tuotteita vaan murehtimisia. Jotka jatkavat sillä saa kehoon omituisia olo tiloja jotka alkavat märehtimään ja vain miettimään jonkun jättämistä tosissaan jonka siivin hän paholainen aloittaa jättämisen sivuhenkilö-sama joka kaikkein jätetyin on. .
- Anonyymi00008UUSI
Halujen ongelmia ruoka juoma ja muu ei ole haluja samoihin juomiin kuin sivuhenkilö ja alkaa painottamaan jos ottikin tuon pitämänsä tavaroita että hän valtaa niitä tai valtaa omia tavaroita jonka bluetooth paronitar ihan kuningatar ruma hän on
- Anonyymi00009UUSI
Levittää paholaisen siivet harvoihin osaamistaan sanomalla ostoksia ääneen ja tuotteita tavaroita kuin pienin elin-miehellä ottaakseen vallatakseen
- Anonyymi00010UUSI
Tulee mieleen jonka pienin mönkään mielen tulevan voimin tarvitsee vain muistaa tuo toinen jonka hän sanoo nimen ja kokee omakseen onkin todellinen temppu kertoa tuolle toiselle miten en koe ja koen heitä ettek heidän kulu kokea samaa ja tuskin kokevat samaa ihmistä edes mitenkään hienona kuin nuo toiset ihmiset . Ja se ei liity mitenkään mieheen ja naiseen, ja naiseen ja naiseen, mieheen tai mieheen. Mieheen joka viettäisi aikaa tuon kanssa"tässä välissä* vaan sillä että tuo nainen ei kuulu asuntoon joka tuon toisen kanssa olisi mahdollista aina. Vaan Liittykkään naiseen ja naiseen toisissaan vaan tosissaan enemmän sopivin minä tuolle toiselle puolelle ettei hän '! Nyt' # suoraan rohkeasti tulisi tapaamaan minua vain. Tulikin tuo kamala minua ulkona vastaan ei lainkaan tuo ja hän vain ei käsitä olen sopivampi ja tämä on vienyt ihan liikaa aikaa kuunnella tuota toista henkilöä on hän nolo jopa kiusallinen hahmo. Kun me emme ikinä mene*sinne'c tekemään sitä** mitä hän ei käsitä, vaan toiset menevät tekemään -sitä* helpommin tajuisikin jo sitä kun mainitaan ettei hän ole henkilö.
- Anonyymi00011UUSI
Kun* toiset menee tekemään sitä siinä samalla on se juttu toinen, kuin oma juttuni ei saa haluja tästä lainkaan. Kun en päässyt kuin uskomaan, miettimään, toivomaan usein tehneet sitä jo aikaisemmin todellista omituisia yhdistelmiäkin jotka ei lainkaan sovi toiselle joskus vanhukset naiset yhtyvät nuoreen tyttöön omilla halu olla niin haittaa minua yli merkittävän.
- Anonyymi00012UUSI
Tässäkin tuo ääni on minua kolmekymmentä vuotta vanhempi minä olen kolmekymmentä vuotta vanha oleva lanka. Onko se edes kivaa minun piti sitä mutta en pääse uskomaan toiselle hänen ulkomuoto jäänyt ja ikäänsä verrattuna minuun onko hän jotenkin vain vanhennattanut toisenkin uskomaan ettei hän olisi hyvä edes lainkaan, aktiivinen lainkaan ollenkaan kivakaan,ihminenkään, onko hän edes nätti ja onko hänellä mitään kivoja kehon osia joita tuo väärä uskoo helposti itsellään olevan yhtäkkiä samoihin aikoihin kun haluaa sitä' toisen eli kohteen uskottava itsessään vähemmän? Myytin avain??????
- Anonyymi00013UUSI
Uskooko hän yhtäkkiä olevansa vähemmän ääntä tuottavan henkilön takia? Jonka takia ei edes uskalla kun hän on niin negatiivinen ja toinen positiivinen. Mutta miten käsittää mikä positiivinen hänelle oikeasti yrittää käsittää positiivisille toisiaan, että negatiivinen voi olla toinen surun muisto jonka he pitivät yhdessä myös toisistaan. Kuin eri kevät ja syksy on tämä talven ihastus.
- Anonyymi00014UUSI
Että toiselle talven ja syksyn ihastuksen eri kuin kevään ja kesänhelmet joita hän ei tajua olevan vähemmän kesää pitkin talven takia edes ihmisiä joista kiinnostua ja pettämällä tosissaan tuottaa väärää, ei tajuakkaan, että hän oikea ei välttämättä tehnyt muuta vaan suuttui tästä. Mutta syy on liian vähän aktiivinen elämä sillä tavalla jossa tykkää paljon olla että.. Olisi pitänyt tulla vastaan jo! -- näin kaatui tämä elämä??
Toisaalta toisen mahdollisuuksista jota toinen oikea antoi toiselle seurakseen joiden takaa ei huomannut että se oli aina tä sama. Henkilö posiitivinen ja positiivinen.
Tosissaan tulee mieleen talvellakin pakkaset ja lumet kylmä on joiden seassa voi tavata muitakin ihmisiä mistä pitää mutta ketä rakastaa ei hänen takiaan otakkaan tosissaan vaan sellaisia keiden kaveri voi myös olla.
Tietääkseen kavereista antaa että tuo väärä ääni ja muu on osa kaukaista suhdetta tulevaa rakkautta tämä on tie joka kestää sinne niin kauan että pitää tavata tämä toinen tässä välissä päästäkseen järkiinsä ja puhumaan viettämään hauskaa iltaa. Unohtamaan yksin eletty mieli josta ei saanut aina kiinni sekä nuo jotka yrittävät olla sydämmen negatiiviset ja positiiviset varjot. Ettei kumpikaan oikeista henkilöistä ole enää mikään varjo. Tai toisen varjo vaan itsensä aurinko tai kuu valo ja lämmin musta ja pimeä. - Anonyymi00015UUSI
Se rakkaus on kuin itsestään syttyvä Lamppu pihalla kun näätte tapaatte tai olette lähellä ne toisianne jota he eivät tajua. Tunne elämissänne.
- Anonyymi00016UUSI
Tunne elämä ja sanat jotka kohtaa ei kohtaa toisiaan olivatkin kenties hiljaa molemmat.
- Anonyymi00017UUSI
Minulla minussa oleva tarina on todella pitkä ja mutkikas ja helppo, pidettiin saman tien . Ihan kuin olisi miettinytkin aina.
Sain vain sieltä sun tältä toisesta aina ongelman josta ongelma ihmisiä saapui miettimään.
Ilman tunne elämää ja tunne elämää, josta kolmas aina teki virheitä sosiaalisesti toisilleen liian avoimesti sillä tavalla miettiessä.
Sain monta miestä kesken matkan ja jo koulussakin sain helposti aina ihmisiä samaan tarinaan puhumaan ja leikkimään puolestani tykkättäisiin aina vuorotellen tästä tähdestä* näistä tähdistä ja näitä syntyi kun urheilun liikunnan ja olin paljon ulkona kaupoista kouluista ja joka paikasta missä oli ihmisiä saapui aina miettimään ja puhumaan tätä.
Näistä erikseen yksin on paljon vuosia koska halusin eroon heistä puhumisesta ja kuuntelemisesta usein, ja se vitutti kun Syrjä seuduille kiinni tuli oikea ääni ja kamala väärä ääni puhumaan.
Metsien keskelle pettymys kamala ääni ja hieno.
Saatoin olla monta vuotta siellä ja sitten. Jätin heitä kun he tapasivatkin yllättynyt kaikenmaailman vääriä ihmisiä. Kuuntelivat minua aina, ja se oli niin suuri pettymys että jätin hänet lopullisesti - Anonyymi00018UUSI
Jätin lopullisesti koska *tähdet oli aina mun elämää tehdä ja miettiä kun he sekosivat ja olinkin vain hiljainen ohikulkija joka kuunteli musiikkia
- Anonyymi00019UUSI
Tapasin toisia, usein mutten löytänyt heistä mitään, todella pitkien aikojen jälkeen tuo uusi on todella hankala tämän pitämisen jälkeen ollutkin ja oikean tunne elämän uskominen hankala. Tapasin hänet jossain missä muutkin mukamas pitivät kaik se tai mikä ei ollut tottakai en antanut periksi heille heidän outo pitäminen on varmaan kannabis. Ehkä pyysin jonnekkin minne en minnekkään.
Ajattelin mennä vain elää elämää, just living life, no good at all, oon vain epäsopiva.
Ainakin yökerhoissa aina vain sama -uskoa - tarina kunnes ulkomaalaisten kanssa sujui aina paremmin,
Ja varsinkin ulkomaalaisten. Valkoisten naisten kanssa kävi tuuri ja sainkin disco sta tuo saman naisen jota tarkoitatte minua iskemään, eri ryhmissä tismalleen minua ja sain tuon.
Vietimme monta vuotta yhdessä.
Sovittiin että nähdään uudestaan sattumalta discossa toisen kerran ja saapui paikalle, säästin tähän että hän tulee aina discoon tuohon aikaan tai kauppakeskukseen.
Ja hänkin hänelle mitä hän haluaa mutta kun sain hänet tosissaan sekosin muille ihmisille suutuin heille kuinka paljon aikaa ja valheita he olivat pakottaneet elämää hänet.
Sain Hänestä henkilön! - Anonyymi00020UUSI
Vaikuttaa ihan siltä että hän puhuu vanhan ihmissuhteen voimin. Jotka sisältää todella paljon enemmän aikaa kuin mikä vuosituhat nyt on menossa.
En heistä kaikkia tarvitse vaan hänet ja puolikkaat oon jo nähnyt mutta tämä home paikka ei avaa puolikkaan yö -elämästä mikä ongelma onkaan heille homssuisille uskoa tuo puolikas kääntää hänestä ihmiseski. Kuinka kauan kun olin siellä ja heidän kanssaan on todella vähän kuvitella kahdeksan vuotta vaan ennemminkin muutama sata vuotta joilla kiristää tämä kaupunki minua todella kovin uteliaana kertomaan rikoksia oikeuksien sijaan ihan ilman raakaa materiaalia joissa oikeasti olemme. Todella heistä saa materiaalia minusta osittain samaa ääntä joka homheduttaa minut myös piloille missä mentiin ja mentiin baariin helpommin ja puhuttiin henkilöille helposti ja rohkeasti tehtiin kaikenlaista en tiedä minkä naisen hiiren vanki olen kun hän niin puhuu vartijoita ja YK yks kaks kuin idiootti joka ei tajua leikki mutta ei oo edes verhoja minusta.
Kuin saannin kun olen tuolla tulossa jonkin henkilön sanomaan yks yks kaks on todellinen vasta kohta sielulle. - Anonyymi00021UUSI
Tajusin mentii ja mentii enää ei jaksa vaan odottaa?? -siis odottaa kotona siis niin-iin. Sit ulkona toi juttu just aloittaa tota tarinaa ja just lopuksi..
Siis en voi uskoo joku luuseri puhuu kenet tuntenut neljä vuotta puolestaan jees taas mennyt viisi vuotta Niikon eiks voi olla hiljaa jo :D.
Sit paketoi 2-3 vuotta. Ikinä ei ookkaan Päähenkilöt koskeneet toisiaan, on skitsofrenia tässä kaupungissa nimenomaan on nolo öööö!!!.
Yht 8 vuotta sitten 8 vuotta vai miten olikaan vai kymmenen sata vuotta sitten et on tossa välissä niin aikoja kuin aikoja en tajuukkaanin enää tän ajan jälkeen tulee tämä aika uskomaan tästä ajasta tätä henkilöä, niinku?
Vaiks sit sinä vuonna ja si vuonna mut ei tajuu pää asioita hyvä et pääsee edes turki Kreikan matkoille sijaan USA ku uskoo rodos tai Espanja on niin-iin ku Puola ja Viron ekat retket vai joku tärkeä????? - Anonyymi00022UUSI
Tä on tärkeää mulle kertoa tosta ongelmasta ja vastauksesta miettiä molemmat tässä sivussa. Yritän korjata tota ylimääräistä kin elementtiä miten pystyn vaan miettimään sen.
Joskus vain olisi tärkeä myös rikkoa aika ja tarkistaa kauan he on tunteneet minä ja hän, ja te ja ne.
Ollakseen hän ja hän - Anonyymi00023UUSI
Siis huomatakseen syvällinen merkitys.
Ja ei oikeastaan merkittävää.
?? Ei vain, kun hän luulee Minua, siitä miten hän luulee ja alunperinkin mistä Ja miten .
Mistä ja miten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa992184Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411438Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381064Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321028- 96904
- 82856
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215754- 79751
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53747- 93719
- 51689
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79648- 40646
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28526- 55517
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain32511Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14490Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28472- 35464
- 33443