Siis ei vaan on mut ette te sitä kysynyt??
Kyl mul on tunne elämää. Minä rakastan häntä ei helvetti mulla tuli mielisairauss
Siis niin totta??
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Rakastan, siis omg älkää viekö mua tähän päivään enää en pysty oikeesti rakastumaan uudestaan!!! Siis voin vai??? Tä ansa on niin outo
- Anonyymi00002
Siis kiva ihastua internet lehmän joka onkin ketä rakasttin nyt uudestaan??? Haloo en kuule mitään??? En pysty edes puhuu enää!!!??
- Anonyymi00003
Varmaan mä taas uudestaan ihastuin siis ei oikeesti ootko varma ettei toi oo rakkautta vaan jota mä tykkään. Siis sinne te tuutte mistä Mä tykkään ,silloin! Esim. Nyt oon ihan retarded mä M tästä menin niin jumiin jo!! Ettekö oikeesti tajuu tai mä. En tajua että tykkään naisista! Aina vai??? Yaassdddd, oikeesti kohta ett pääse enää eroon musta, heitä toi äiti ja ruma ämmä roskiin ja oo siellä yksin mäkin meen yksin vetämänä käteen ja sitten pannaan huolella!!!
- Anonyymi00004
Siis ois nä loput lesbo jutut että on vaan hallusinaatioita panemassa 🤣🤣🤣
- Anonyymi00005
Siis koko ajan tä ihme pano video hallusinaatio ja suut
eli ja jotain clippejä 🤣🤣🤣 - Anonyymi00006
Siis toi riippuu tos hallupanovifeos jos joku koskee siihen im truckk 😄😄 ihan ku ois pitäny olla kalju mut mul on hiukset ja meikkiä. Siis tästä tulee ihan bruised jos miettii noi kaksi ja koskee toi harakka 😄😄😄😄😄
- Anonyymi00008
Tästä tulee ihan mustasukkainen 😡😡😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi00009
Tä on ihan hankalaa tä (entinen sormus)??() , samaan aikaan nykyheti. Ihan taisin unohtaa nykyhetken, kiva jos oon repsahtanut samaan haaskaa sekoan mitä tapahtui kun erittäin siis vittu mä oon mennyt jollain tavalla poijjess oon luullu tä on sama paikka syrjäseuduilla mut ei sit ööö sitä kust syrjäseuduilla -missä. Vain olisi voinut panna uudestaan mistä oon pettynyt ja KOSTAN muuten tän selibaatin sit ihan vitusti miettiä noita luusereita jos toi pano on aito tarina!! 🤣🤣🤣🤣😄
- Anonyymi00011
Siis roskiin toi hotellin kello aika lähteä murhaan ennemmin sen ketä tulee plus jos luulee et itken ja mua murhataan on LOL keep knife too if don't have sex 😄😄😄🤣🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241375
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411249Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain781238Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421160Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 64913
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513787Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42700- 65687
- 39585
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 32549
- 33544
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 86463
- 51461