Onko kipuraja

Anonyymi-ap

Jo ylitetty?

44

387

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mikä kipuraja?

• Anonyymi00002
      UUSI

Kysytkö itseltäsi? Kukaan ei voi tietää mitä tai ketä tarkoitat.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ajat sitten

• Anonyymi00004
      UUSI

Kyllä mä uskon ettet välitä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Onhan se👍

• Anonyymi00006
      UUSI

Joku ylitti jo kolme vuotta sitten rajan.

• Anonyymi00007
      UUSI

Missä. Ei minua edelleenkään kiinnosta paskaakaan teinien jutut, mutta eivät tosin vanhustenkaan. Ainakin tietää valita eri ajan salilla käymiseen, jos tähän aikaan on teinit oy-ab:n kokoontumisaika.

• Anonyymi00038
        UUSI

Niin on, nk vanhusten tapa ilmaista itseään voi olla nätisti sanoen keskenkasvuinen, katkerat taantuu sillai vähän liiankin nuorekkaaksi kainalopierujensa kanssa. Kaikki ei varmaan ole siellä salilla varsinaisesti rautaa nostamassa tai pitämässä pohja kuntoa yllä

• Anonyymi00008
      UUSI

Kipuraja?? 🤔 mitä sää höpiset? Onko sulla kaikki hyvin siellä? Pitäiskö huolestuu jo susta ja soittaa jonnekin ett hakevat sut osastolle?

• Anonyymi00039
        UUSI

No sinun täytyy varmaan jos tuo aloitus edelleen vielä tänään rassaa pientä mieltäsi kerätä koko verkostojen pegasos ja ruveta soittelemaan, osastoille tai sinne kuskaajille. Sivusta

• Anonyymi00009
      UUSI

jalka nousee vielä

• Anonyymi00011
      UUSI

Sillä tavalla on ylitetty, että turhat ihmiset saavat kenkää.

• Anonyymi00015
        UUSI

Tekoäly tulee hyvin todennäköisesti myös viemään työpaikkoja.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tekoäly tulee hyvin todennäköisesti myös viemään työpaikkoja.

Olen ikävässä asemassa; odotan potkuja. Jos viittaat johonkin AI-toteutukseen, sen taso on vielä todella kaukana minusta ja mahdoton päästä lähellekään minua. Minä olen dynaaminen ja energinen ja yllätyksellinen. AI on staattinen ja biteiiä on rajat, jotka aina näkyvät, eikä AI:ta voi saada ikinä täysin luonnolliseksi. Lisäksi AI on netissä ja ihminen on oikeassa elämässä ihmisten seassa.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olen ikävässä asemassa; odotan potkuja. Jos viittaat johonkin AI-toteutukseen, sen taso on vielä todella kaukana minusta ja mahdoton päästä lähellekään minua. Minä olen dynaaminen ja energinen ja yllätyksellinen. AI on staattinen ja biteiiä on rajat, jotka aina näkyvät, eikä AI:ta voi saada ikinä täysin luonnolliseksi. Lisäksi AI on netissä ja ihminen on oikeassa elämässä ihmisten seassa.

En viittaa mihinkään erityiseen toteutukseen, yleensä vain AI:n mahdollisuuksiin, ellei sitä suitsita.

Oletko siis oikeasti saamassa potkut? Onko alkuperäinen viesti sinun?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En viittaa mihinkään erityiseen toteutukseen, yleensä vain AI:n mahdollisuuksiin, ellei sitä suitsita.

Oletko siis oikeasti saamassa potkut? Onko alkuperäinen viesti sinun?

En ole ap, mutta minulle sopisi potkutkin. Uskon kuitenkin että AI ja netti tulee kokemaan jonkinlaisen väsymyksen ja ihmiset haluavat kokea asioita oikeassa elämässä. Siitä on hyvänä esim. jopa miljoonien ihmisten Disco-boomi 70-90 luvun musiikin tahtiin, ympäri maailman, kaiken ikäisten kesken.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En ole ap, mutta minulle sopisi potkutkin. Uskon kuitenkin että AI ja netti tulee kokemaan jonkinlaisen väsymyksen ja ihmiset haluavat kokea asioita oikeassa elämässä. Siitä on hyvänä esim. jopa miljoonien ihmisten Disco-boomi 70-90 luvun musiikin tahtiin, ympäri maailman, kaiken ikäisten kesken.

Tarkoitin tuolla alkuperäisellä tuota tämän sananvaihdon eka viestiä eli ”…turhat ihmiset saavat kenkää”, kirjoititko sen?

Sitten kirjoitit (ehkä) että olet ikävässä asemassa, odotat potkuja. Siitä kysely,

Tuo miljoonien ihmisten disco-buumi naurattaa, kiva uutinen! En tiennyt.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tarkoitin tuolla alkuperäisellä tuota tämän sananvaihdon eka viestiä eli ”…turhat ihmiset saavat kenkää”, kirjoititko sen?

Sitten kirjoitit (ehkä) että olet ikävässä asemassa, odotat potkuja. Siitä kysely,

Tuo miljoonien ihmisten disco-buumi naurattaa, kiva uutinen! En tiennyt.

En tee aloituksia tänne.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

En tee aloituksia tänne.

En minäkään koskaan tehnyt, enkä tulevaisuudessakaan.

• Anonyymi00040
        UUSI

Miehen ura uli uli uu, mitään en aiheesta tierä, mutta hieno mies on. Kuulemma

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

En minäkään koskaan tehnyt, enkä tulevaisuudessakaan.

Vastaat kuin olisit alkuperäinen kommentoija, mitä et ole.

• Anonyymi00012
      UUSI

Miksiköhän koet tarvetta kysellä tällaista? Olisiko se sitten jotenkin hyvä asia, että kipuraja ylittyi?

• Anonyymi00016
        UUSI

Varmasti on, hyväkin ihminen huomaa kun joihinkin ihmisiin ei enää voi luottaa. En ole ap.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Varmasti on, hyväkin ihminen huomaa kun joihinkin ihmisiin ei enää voi luottaa. En ole ap.

Tarkoitatko että varmasti on ap:n mielestä hyvä asia että kipuraja ylittyi?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tarkoitatko että varmasti on ap:n mielestä hyvä asia että kipuraja ylittyi?

Tietenkin jos ja kun kipuraja ylittyy, sitkeinkin ihminen lakkaa lyömästä päätä seinään.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tietenkin jos ja kun kipuraja ylittyy, sitkeinkin ihminen lakkaa lyömästä päätä seinään.

Entä jos se on ylittynyt jo kymmeniä kertoja? Mitä siitä seuraa, tiedätkö?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Entä jos se on ylittynyt jo kymmeniä kertoja? Mitä siitä seuraa, tiedätkö?

Ensinnäkin jos se on ylittynyt noin monta kertaa, puolin ja toisin on tehty paljon virheitä. Lisäksi on syytä epäillä, ettei ole toimittu rehellisesti ja oikeudenmukaisesti.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ensinnäkin jos se on ylittynyt noin monta kertaa, puolin ja toisin on tehty paljon virheitä. Lisäksi on syytä epäillä, ettei ole toimittu rehellisesti ja oikeudenmukaisesti.

Kyllä, osut aivan oikeaan. Ei olekaan toimittu rehellisesti eikä oikeudenmukaisesti. Enkä puhu tässä nyt mistään ihmissuhteesta.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyllä, osut aivan oikeaan. Ei olekaan toimittu rehellisesti eikä oikeudenmukaisesti. Enkä puhu tässä nyt mistään ihmissuhteesta.

Haluan nähdä sen ihmisen joka sanoo, että asiassa jota tarkoitan on toimittu oikeudenmukaisesti ja rehellisesti.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Haluan nähdä sen ihmisen joka sanoo, että asiassa jota tarkoitan on toimittu oikeudenmukaisesti ja rehellisesti.

Varmaan se henkilö tai henkilöt, jotka ovat tehneet väärin, luikkivat mielummin pakoon, kaikin tavoin.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Varmaan se henkilö tai henkilöt, jotka ovat tehneet väärin, luikkivat mielummin pakoon, kaikin tavoin.

En usko sellaiseen. Usko on mennyt, eikä Yrjökään ole tulossa. (Vitsi.)

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En usko sellaiseen. Usko on mennyt, eikä Yrjökään ole tulossa. (Vitsi.)

Joka tapauksessa jatkavat selkärangattomana.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Pakenevat esim teennäisen iloisen hassuttelun maailmaan internetin keskustelupalstalla, eskapismin muoto sekin kun minä vaan heh heh hee ongelmat katoilee

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Pakenevat esim teennäisen iloisen hassuttelun maailmaan internetin keskustelupalstalla, eskapismin muoto sekin kun minä vaan heh heh hee ongelmat katoilee

Ongelma on itse alusta. Tiedätkö muuten, osallistuuko täällä yp itse keskusteluun?

• Anonyymi00013
      UUSI

Kipuraja on kohonnut ja kiitos kuuluu sinne🦔

• Anonyymi00014
      UUSI

tsygän varastivat sekin vielä

• Anonyymi00021
      UUSI

Tykkäisin kyllä vaikka sulta pääsis rupsu.

• Anonyymi00024
        UUSI

No jos joskus pääsee, niin pökertyvätkö kaikki ihmiset 50 metrin säteellä vai selvitäänkö maksimissaan ruskealla raidalla.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No jos joskus pääsee, niin pökertyvätkö kaikki ihmiset 50 metrin säteellä vai selvitäänkö maksimissaan ruskealla raidalla.

Missä sulla on on rupsutusraidat, näytä ne taatalle.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vastaileeko tämä itselleen vai onko jonkun toisen kolmipyörän räpättävä visiiri hmm, no mutta mahtavaa sanailua o

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Missä sulla on on rupsutusraidat, näytä ne taatalle.

Vaikutat henkisesti hyvin jälkeenjääneeltä, taidat tietää sen itsekin. Ilo varmaan tuntea teikäläinen oikeassa elämässä, tuttavapiiri voi olla kuin käyntikortti joissain tapauksissa

• Anonyymi00029
      UUSI

Bensan hinnassa kyllä.

• Anonyymi00035
      UUSI
      • Anonyymi00036
        UUSI

💓💓

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      91
      2106
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1373
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      137
      1025
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      226
      991
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      846
    6. 95
      843
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      79
      741
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      734
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      717
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      91
      690
    11. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    12. 46
      622
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      611
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      27
      503
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      470
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      462
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      454
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      437
    20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33