Joka nainen lääpällään tuohon. Muista kun 1999 mentiin työporukalla Kiteelle katsomaan Tauskin keikkaa. Naimisissa oleva työkaveri, noin 45 v. toimistonainen, ihaili Tauskia herkeämättä ja olisi halunnut jäädä juttelemaan mutta tilattu tilataksi tuli ja jouduttiin melkein vetämään hänet kyytiin. Hoki kännissä paluumatkalla miten Tauski on komea ja tekisi mieli kuulemma antaa.
Sama jatkuu edelleen vaikka Tauno Peltonen on jo yli kuuskymppinen.
Tauski on kaikkien naisten unelmamies
12
147
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Mistä moinen yleistys jos työkaverisi on lääpällään? Harva nainen tuollaisista on kiinnostunut.
- Anonyymi00002
Mutta toimistonainen on vasta about 70v - eiköhän vielä olisi mahdollisuus toteuttaa haave ja antaa piirakkaa :)
Go Girl, Go! - Anonyymi00003
Hyvin säilynyt kaveri, omaa luonnetta ja osaamista:
"Sinä vain...." - Anonyymi00004
Kaukana ainakin minun ihannemiehestä!
- Anonyymi00005
Sun ihannemies on varmaan sitten 55 kg hiirulainen, joka luimistelee jossain säälittävässä toimistossa rillit vinossa ja on tekevinään jotain, josta ei tähän maailmaan paljoa jää lapsille kerrottavaa?
- Anonyymi00006
Turussa olisi yksi kaunis Helena vapaana, Tauno tykkää blondeista
Niin ja jos Taunon lompsa riittää.- Anonyymi00007
Helena Koivu ei huoli miestä, joka on joka kolon höylä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Helena Koivu ei huoli miestä, joka on joka kolon höylä.
Eiköhän Hellu hyvän päälle kuitenkin ymmärrä..
- Anonyymi00009
Tauski ilmoitti aikoinaan ettei kaada yli kolmekymppisiä.
Tuskin pitää paikkaansa enää. - Anonyymi00010
homohan olet
- Anonyymi00011
Kyllä, mutta erittäin väkivaltainen ja joskus kauheita puheita naisistaan. Jos tykkää pahoista pojista niin siitä leikkimään.
- Anonyymi00013
”Ihannemies” jos tykkää väkivaltaisesta tuurijuoposta, joka pettää jokaisen lupauksen raitistumisesta, hortoilee suhteesta toiseen ja näyttää ikäistään rähjääntyneemmältä niin mikäs siinä.
Ikääntynyt jännämies voi toki olla jonkun kulmakuppilan nurkkapöydän ”Ritun” unelmien täyttymys kun parempaakaan ei ole saatavissa— siitä vaan pyydystämään, mies on taas vapaalla jalalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4161677Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan931126Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778- 123743
- 60740
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 39709
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 34575
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503