Voisin aivan hyvin lahjoittaa isänmaan talouden parantamiseen 5% olemassa olevan eläkkeeni tasosta. Se edellyttää poliittista päätöstä ja kaikkien sitoutumista siihen.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
No sittenhän sulle onneton ei jää itsellesi mitään 😅🤣
- Anonyymi00002
En minä itse juuri mitään tarvitsekaan. Valtaosa eläkkeestäni menee erilaisiin jälkikasvun harrastusten kustantamiseen. Mukava auttaa nuoria.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En minä itse juuri mitään tarvitsekaan. Valtaosa eläkkeestäni menee erilaisiin jälkikasvun harrastusten kustantamiseen. Mukava auttaa nuoria.
Vain unelmissas sossu pummi
- Anonyymi00017UUSI
vain unelmissasi onneton
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä jokainen kolmentonnin eläkettä nauttiva voisi aivan hyvin luopua viidesta prosentista. Se ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi00005UUSI
Minua hetkauttaa se on pois joka viikkoisesta kossu pullosta
- Anonyymi00008UUSI
Harva saa edes palkkaa noin paljon. Työtönkin elää +500 euron kuukausituloilla kokkareiden mukaan makeaa elämää.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Harva saa edes palkkaa noin paljon. Työtönkin elää 500 euron kuukausituloilla kokkareiden mukaan makeaa elämää.
Minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Harva saa edes palkkaa noin paljon. Työtönkin elää 500 euron kuukausituloilla kokkareiden mukaan makeaa elämää.
siis aivan liian makeaa, maista vaikka
- Anonyymi00006UUSI
Juu, monet paskamahaeläkeläiset pärjäisivät vaikka ilman eläkettäkin. Hyvin voi leikata ja isolla kädellä.
- Anonyymi00007UUSI
Sossu pummi rapamaha kilahti
- Anonyymi00010UUSI
Lahjoittaisit 45 € . No kansaneläkkeestäsi se olisi ruhtinaallinen apu
- Anonyymi00014UUSI
En pistä penniäkään joku aina vetää välistä
- Anonyymi00011UUSI
Kolmen tonnin bruttoeläkkeestä se olisi vain 150€/kk. Se säästyy matkailua vähentämällä jo helposti, eikä näin vaikuta elintasoon.
- Anonyymi00012UUSI
Eläkeläiset ovat rakentaneetkin tämän yhteiskuntamallin. Osallistukoot nyt sen pelastamiseenkin.
- Anonyymi00013UUSI
Työeläkkeiden verotus on voimallisen progressiivista. 5 % pois eläkkeestä merkitsisi eläkkeen verotuksen keventymistä 7-8 prosentilla ja se on pois valtion verotuloista. Vaikuttaa jälleen kerran loistoajatukselta...
- Anonyymi00015UUSI
Jännää kääkk
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jännää kääkk
äitisi on aasi
- Anonyymi00016UUSI
Jos eläkkeestä aletaan karsimaan, niin sitten siirretään kulutus Baltiaan ja Temulle. Valintakysymys.
- Anonyymi00021UUSI
Valtava eläkeläispopulaatio kykenee tekemään kulutussaralla tavattoman paljon hallaa yhteiskunnalle, jos ärsyyntyy.
- Anonyymi00022UUSI
Mieluummin poistetaan mamujen Kela tuet ja rajataan ne vain Suomen kansalaisille! Siinä tulisi jo tarvittava säästö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241365
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411239Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain781228Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421150Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 63911
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513757Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42700- 65687
- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 33544
- 32539
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 51461
- 86453