Miksi ihmeessä pitää olla kateellinen kauniille ihmisille? Ei se mitä toisella on ole kuitenkaan keneltäkään pois! Eiko mieluummin kannattaisi käyttää sekin energia minkä pistää kauniiden ihmisten haukkumiseen, niin mieluummin siihen että alkaa tutkiskelemaan itseään, että mikä on pielessä?
johan teillä on ollut päivä!
12
698
Vastaukset
- jpntar
johtuneeko alun perin itsetunnosta...Se, että hyväksyy itsensä..
- Hemmo P
Minunkin komeuttani ja muutenkin urhoolista ulkonäköäni tullaan matkojen päästä kadehtimaan. Pistäisivät nekin matkarahat potrettieni ostoon.
- (.)Y(.)
kateellinen?.. :DDD
Enpä kyllä oo kellekkään.. :)))
Miksi oisin?...
Mie kun kehtaan kulkee, ilman meikkiä
roskistakin kauemmaksi.. :DDD
Jossain muualla, on jotain pahasti pielessä!...
Itsetunto esim. .....jne...................- posetiivisesti!
entäs jos roskis ei kehtaisi kävellä sinua kauemmaksi ilman meikkiä? :)))))
=DW= - tosi-jorma
posetiivisesti! kirjoitti:
=DW=ihmettä, ootko sä nähnyt kävelevän
roskiksen jossakin... ;DDD
Vai, auttaisko optikolla
käynti jotenkin asiaasi... ;DDD - (.)Y(.)
posetiivisesti! kirjoitti:
=DW=sen roskiksen oma häpeä!.. ;)))
- sunmaid
Suomalaiset on kateellisia varsinkin naapureilleen. Jossakin oli kysymys että "haluaisitko että naapurisi voittaa lotossa miljoonan"...takuulla tulee ei -vastauksia ainakin 90%:ia.
- eeva-sisko
mutta sijoituin kerran missikisoissa.
Kateudesta en tiedä, mutta olen monien mielestä reppana, sillä miesystäväni laiminlyö minua. Muuten ei kyllä lyö, eikä edes hauku.
Itse en kadehdi ketään, mutta uskon luultavasti sellaiseen, mihin ei pitäisi uskoa...miehen raitistumiseen,,..... eeva-sisko kirjoitti:
mutta sijoituin kerran missikisoissa.
Kateudesta en tiedä, mutta olen monien mielestä reppana, sillä miesystäväni laiminlyö minua. Muuten ei kyllä lyö, eikä edes hauku.
Itse en kadehdi ketään, mutta uskon luultavasti sellaiseen, mihin ei pitäisi uskoa...miehen raitistumiseen,,.....eeva-sisko,maailmassa tapahtuu jatkuvasti ihmeitä....tsemppiä siihen asti :)
- toisinpäin
kateellinen? Rumenpien pitää siis miettiä vaan että miks olen tämän näköinen? Kauniiden mielestä on siis joku vika jos ei ole kaunis? En ole mikään kukkanen mutta en myöskään itseäni täynnä...
sillä tarkoitettu,että voisi tutkiskella,miksi täytyy olla kateellinen jonkun ulkonäölle?
onko omassa itsetunnossa jotain häikkää?
tunnen monta kaunista ihmistä,eivätkä he mitenkään ylenkatso,vaikka toinen ei nyt välttämättä ole missin luokkaa!
pitäisi oppia tuntemaan ensiksi toinen ihminen,ennenkuin voi arvostella..
- Åssi
..teillä kauniilla ihmisillä sitten vaikeata.Yritä kuitenkin kestää.Muista,olet kaunis ja silloin hieman parempi ihminenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923