johan teillä on ollut päivä!

Nani65

Miksi ihmeessä pitää olla kateellinen kauniille ihmisille? Ei se mitä toisella on ole kuitenkaan keneltäkään pois! Eiko mieluummin kannattaisi käyttää sekin energia minkä pistää kauniiden ihmisten haukkumiseen, niin mieluummin siihen että alkaa tutkiskelemaan itseään, että mikä on pielessä?

12

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

johtuneeko alun perin itsetunnosta...Se, että hyväksyy itsensä..

• Hemmo P

Minunkin komeuttani ja muutenkin urhoolista ulkonäköäni tullaan matkojen päästä kadehtimaan. Pistäisivät nekin matkarahat potrettieni ostoon.

• (.)Y(.)

kateellinen?.. :DDD
      Enpä kyllä oo kellekkään.. :)))
      Miksi oisin?...
      Mie kun kehtaan kulkee, ilman meikkiä
      roskistakin kauemmaksi.. :DDD
      Jossain muualla, on jotain pahasti pielessä!...
      Itsetunto esim. .....jne...................

• posetiivisesti!

entäs jos roskis ei kehtaisi kävellä sinua kauemmaksi ilman meikkiä? :)))))

=DW=

• tosi-jorma
        posetiivisesti! kirjoitti:

=DW=

ihmettä, ootko sä nähnyt kävelevän
        roskiksen jossakin... ;DDD
        Vai, auttaisko optikolla
        käynti jotenkin asiaasi... ;DDD

• (.)Y(.)
        posetiivisesti! kirjoitti:

=DW=

sen roskiksen oma häpeä!.. ;)))

• sunmaid

Suomalaiset on kateellisia varsinkin naapureilleen. Jossakin oli kysymys että "haluaisitko että naapurisi voittaa lotossa miljoonan"...takuulla tulee ei -vastauksia ainakin 90%:ia.

• eeva-sisko

mutta sijoituin kerran missikisoissa.
        Kateudesta en tiedä, mutta olen monien mielestä reppana, sillä miesystäväni laiminlyö minua. Muuten ei kyllä lyö, eikä edes hauku.
        Itse en kadehdi ketään, mutta uskon luultavasti sellaiseen, mihin ei pitäisi uskoa...miehen raitistumiseen,,.....

• eeva-sisko kirjoitti:

mutta sijoituin kerran missikisoissa.
        Kateudesta en tiedä, mutta olen monien mielestä reppana, sillä miesystäväni laiminlyö minua. Muuten ei kyllä lyö, eikä edes hauku.
        Itse en kadehdi ketään, mutta uskon luultavasti sellaiseen, mihin ei pitäisi uskoa...miehen raitistumiseen,,.....

eeva-sisko,maailmassa tapahtuu jatkuvasti ihmeitä....tsemppiä siihen asti :)

• toisinpäin

kateellinen? Rumenpien pitää siis miettiä vaan että miks olen tämän näköinen? Kauniiden mielestä on siis joku vika jos ei ole kaunis? En ole mikään kukkanen mutta en myöskään itseäni täynnä...

• sillä tarkoitettu,että voisi tutkiskella,miksi täytyy olla kateellinen jonkun ulkonäölle?
        onko omassa itsetunnossa jotain häikkää?
        tunnen monta kaunista ihmistä,eivätkä he mitenkään ylenkatso,vaikka toinen ei nyt välttämättä ole missin luokkaa!

pitäisi oppia tuntemaan ensiksi toinen ihminen,ennenkuin voi arvostella..

• Åssi

..teillä kauniilla ihmisillä sitten vaikeata.Yritä kuitenkin kestää.Muista,olet kaunis ja silloin hieman parempi ihminenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      32
      2790
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      133
      2461
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2041
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1863
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1376
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1327
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1007
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      985
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe