Itselläni on ollut psori 25 vuotta, aikaisemmin kokeilin vaikka minkälaisia lääkkeitä ja voiteita, joista oli ainoastaan hetkellistä apua.
Nyt tänä kevää luin artikkelita aminohapoista ja aloin kokeilemaan ja nyt 3 kk jälkeen uskon löytäneeni oikeat aminohapot psoriin, jota minulla ei enää ole. Tässä reseptini:
0,5g-1,5g/vrk Lysiiniä (L-lysiini)(ei suositella otettavan maidon kanssa)(14,5€/100kpl(0,5g))
1-3g/vrk Tauriini (10€/300g, jauhe)
1-3g/vrk L-glutamiini (20€/300g, jauhe)
Näiden kolmen yhdistelmä tuntuu olevan paras. Kokeilkaa!! Monen aminohapon yhdistelmä on parempi kuin vain yhden. Psoriaatikot älkää käyttäkö arginiinia, tästä tulee paha psori ja tulehduskierre. Terveillekkään pelkkä arginiini ei ole hyväksi, tulisi käyttää lysiinin kanssa!!
Aminohapoista apu psoriaasikseen
4
1433
Vastaukset
- yks vain
Apteekissa vai luontaistuotekaupassa?
- YMS
Luontaistuotekaupoista pitäisi löytyä tai liikkeistä joissa myydään kehonrakentajille buustereita yms.
- jos on sille yliherkkä.
YMS kirjoitti:
Luontaistuotekaupoista pitäisi löytyä tai liikkeistä joissa myydään kehonrakentajille buustereita yms.
Vrt. Red Bull-energiajuoman (sisältää tauriinia) tappamat ruotsalaistytöt.
- Anonyymi
jos on sille yliherkkä. kirjoitti:
Vrt. Red Bull-energiajuoman (sisältää tauriinia) tappamat ruotsalaistytöt.
Tauriini oikein annosteltuna saattaa olla mainio lisäravinne. Energiajuomissa on paljon muitakin aineita.
https://suomenterveysravinto.fi/blogi/tauriini-saattaa-pidentaa-elinikaa/
"Energiajuomat eivät ole suositeltavia
Energiajuomat sisältävät tunnetusti yleensä tauriinia, mutta eivät ole suositeltavia lähteitä. Niissä on usein runsaasti sokeria, lisäaineita, kofeiinia ja muita stimulantteja."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138