Kiitos taas Kuopiolaiset. Vietin jälleen erittäin mukavaa aikaa Kuopiossa. Kaupunkinne vaikuttaa mukavalta!
Kuopio - mukava kaupunki!
19
6362
Vastaukset
- kuplii
ja ajatukset lentävät...se on kaikkea muuta ...
- Mansikkatyttö:)
Kuopio on kiva kaupunki, sanon näin vaikka olen kuopiolainen. En alkuperäinen, mutta kuopiolaistunut. Kelpaa asua.
- gfjgfj
Muutan heti takaisin Kuopioon, kun pystyn. Töitä ei vain perhana ole korkeasti koulutetuillekaan.
- SS-n
Älä kuvittele löytäväsi töitä. Mene silti sinne missä olet kasvanut. Viet vielä savolaista hapatusta muuallekin. Siis äkkiä takaisin Kuopioon!
- Juupa
Kuopio on mukava kaupunki ja ihmiset mukavia. En tiedä, mistä ihmeestä täällä pari henkilöä keksii noita juoruilu-, kyräily-, mustamaalaus-, kateus- ja huono työilmapiirijuttuja. Minä tai kukaan ystäväni, tuttavani tai sukulaiseni ei ole sellainen. En ole itse koskaan kokenut sellaista, eikä ole kukaan tuntemanikaan.
Luulen, että asialla on pari samaa tyyppiä, jotka ovat mustamaalanneet Kuopiota ja kuopiolaisia täällä ennenkin. Kirjoitukset ovat ainakin erittäin samankaltaisia ja niissä kyätetään samoja sanamuotoja ja ilmauksia. Kumma juttu, etteivät he ole muuttaneet vieläkään pois, vaikka koko ajan siitä jauhavat. Taitaa olla niin, että puhetta kyllä riittää, muttei uskalleta tehdä mitään. Vai olisiko niin, etteivät noin negatiiviset ihmiset yksinkertaisesti pääse mihinkään. Ei heitä kukaan töihin ota. En minä ainakaan ottaisi.
Nykyään asun Etelä-Suomessa. Enemmän täällä syylistytään juoruiluun ja kyräilyyn kuin Kuopiossa, jos ylipäänsä syyllistytään. Savosta kotoisin olevat tuntuvat tulevan toimeen kaikkien kanssa paljon paremmin kuin etelä-suomalaiset. Täällä paikalliset eivät halua tutustua muualta tulleisiin yhtään sen paremmin kuin Kuopiossakaan. Tutustuminen on ongelma joka paikassa tässä maassa! Vastuu siitä on aina itsellä.
Kuopiossa on toki vähänlaisesti töitä, mutta eipä niitä ole monessa muussakaan kaupungissa. Se on aivan yleinen tilanne tässä maassa. - Anne-transu
Itse kuopiolaisena ja erilaisena ihmisenä tunnen, ettei Kuopio ole kiva paikka, kun en löydä samanlaisia ihmisiä joihin voisin tutustua ja mahdollisesti jopa ystävystyä. Ystävät on löytynyt
kauempaa Suomesta ja olen ajatellut itsekin muuttavani pois Kuopiosta.
Erilaisuudella tarkoitan, että olen trans-ihminen,
niinkuin nimimerkkini sen sanoo!- assitv
Anne,kyllähän meitä on Kuopiossa,miten sinuun saa yhteyden,kiva olis.
- Heli-tv
Moi itsekkin etsin tyttöily kaveria jonka kanssa voisi käydä esim setan iltamissa yms. Ota yhteyttä niin voitas järjestää jotain kivaa...
[email protected] - Anne-transu
assitv kirjoitti:
Anne,kyllähän meitä on Kuopiossa,miten sinuun saa yhteyden,kiva olis.
Hei Assi. Tule suomi24 trans-chattiin. Minut yleensä tavoittaa sieltä. T. Anne
- Anonyymi00095
Kyllä Kuopio on mahtava paikka!
- Anonyymi00097
Näin on näpyttimet.
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Näin on näpyttimet.
Paras paikkakunta.
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Paras paikkakunta.
Kyllä kelpaa asustella Kuopiossa.
- Anonyymi00100
Kylläpä onkin mukava kaupunki tämä Kuopio.
- Anonyymi00101
Kuopio olisi kiva kaupunki mutta asuntotarjonta on Suomen isoista kaupungeista heikointa. Sekä laatu että määrä.
- Anonyymi00102
Kaupunginpalsta vaan kärsii kommenteista joilla ei ole asiallista sanomaa vaan pelkkää palstaterrorismia.
Ihmetyttää ettei Suomi24 ylläpito puutu Kuopion palstan massapostaajaan jonka takia asiallinen keskustelu on palstalla mahdotonta!!! - Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Kaupunginpalsta vaan kärsii kommenteista joilla ei ole asiallista sanomaa vaan pelkkää palstaterrorismia.
Ihmetyttää ettei Suomi24 ylläpito puutu Kuopion palstan massapostaajaan jonka takia asiallinen keskustelu on palstalla mahdotonta!!!Kiitos ja näkemiin!
- Anonyymi00104
Aha
Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746