Kuopio - mukava kaupunki!

MGS77

Kiitos taas Kuopiolaiset. Vietin jälleen erittäin mukavaa aikaa Kuopiossa. Kaupunkinne vaikuttaa mukavalta!

19

6362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuplii

ja ajatukset lentävät...se on kaikkea muuta ...

• Mansikkatyttö:)

Kuopio on kiva kaupunki, sanon näin vaikka olen kuopiolainen. En alkuperäinen, mutta kuopiolaistunut. Kelpaa asua.

• gfjgfj

Muutan heti takaisin Kuopioon, kun pystyn. Töitä ei vain perhana ole korkeasti koulutetuillekaan.

• SS-n

Älä kuvittele löytäväsi töitä. Mene silti sinne missä olet kasvanut. Viet vielä savolaista hapatusta muuallekin. Siis äkkiä takaisin Kuopioon!

• Juupa

Kuopio on mukava kaupunki ja ihmiset mukavia. En tiedä, mistä ihmeestä täällä pari henkilöä keksii noita juoruilu-, kyräily-, mustamaalaus-, kateus- ja huono työilmapiirijuttuja. Minä tai kukaan ystäväni, tuttavani tai sukulaiseni ei ole sellainen. En ole itse koskaan kokenut sellaista, eikä ole kukaan tuntemanikaan.

Luulen, että asialla on pari samaa tyyppiä, jotka ovat mustamaalanneet Kuopiota ja kuopiolaisia täällä ennenkin. Kirjoitukset ovat ainakin erittäin samankaltaisia ja niissä kyätetään samoja sanamuotoja ja ilmauksia. Kumma juttu, etteivät he ole muuttaneet vieläkään pois, vaikka koko ajan siitä jauhavat. Taitaa olla niin, että puhetta kyllä riittää, muttei uskalleta tehdä mitään. Vai olisiko niin, etteivät noin negatiiviset ihmiset yksinkertaisesti pääse mihinkään. Ei heitä kukaan töihin ota. En minä ainakaan ottaisi.

Nykyään asun Etelä-Suomessa. Enemmän täällä syylistytään juoruiluun ja kyräilyyn kuin Kuopiossa, jos ylipäänsä syyllistytään. Savosta kotoisin olevat tuntuvat tulevan toimeen kaikkien kanssa paljon paremmin kuin etelä-suomalaiset. Täällä paikalliset eivät halua tutustua muualta tulleisiin yhtään sen paremmin kuin Kuopiossakaan. Tutustuminen on ongelma joka paikassa tässä maassa! Vastuu siitä on aina itsellä.

Kuopiossa on toki vähänlaisesti töitä, mutta eipä niitä ole monessa muussakaan kaupungissa. Se on aivan yleinen tilanne tässä maassa.

• Anne-transu

Itse kuopiolaisena ja erilaisena ihmisenä tunnen, ettei Kuopio ole kiva paikka, kun en löydä samanlaisia ihmisiä joihin voisin tutustua ja mahdollisesti jopa ystävystyä. Ystävät on löytynyt
      kauempaa Suomesta ja olen ajatellut itsekin muuttavani pois Kuopiosta.
      Erilaisuudella tarkoitan, että olen trans-ihminen,
      niinkuin nimimerkkini sen sanoo!

• assitv

Anne,kyllähän meitä on Kuopiossa,miten sinuun saa yhteyden,kiva olis.

• Heli-tv

Moi itsekkin etsin tyttöily kaveria jonka kanssa voisi käydä esim setan iltamissa yms. Ota yhteyttä niin voitas järjestää jotain kivaa...
        [email protected]

• Anne-transu
        assitv kirjoitti:

Anne,kyllähän meitä on Kuopiossa,miten sinuun saa yhteyden,kiva olis.

Hei Assi. Tule suomi24 trans-chattiin. Minut yleensä tavoittaa sieltä. T. Anne

• Anonyymi00095

Kyllä Kuopio on mahtava paikka!

• Anonyymi00097

Näin on näpyttimet.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Näin on näpyttimet.

Paras paikkakunta.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Paras paikkakunta.

Kyllä kelpaa asustella Kuopiossa.

• Anonyymi00100

Kylläpä onkin mukava kaupunki tämä Kuopio.

• Anonyymi00101

Kuopio olisi kiva kaupunki mutta asuntotarjonta on Suomen isoista kaupungeista heikointa. Sekä laatu että määrä.

• Anonyymi00102

Kaupunginpalsta vaan kärsii kommenteista joilla ei ole asiallista sanomaa vaan pelkkää palstaterrorismia.
        Ihmetyttää ettei Suomi24 ylläpito puutu Kuopion palstan massapostaajaan jonka takia asiallinen keskustelu on palstalla mahdotonta!!!

• Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Kaupunginpalsta vaan kärsii kommenteista joilla ei ole asiallista sanomaa vaan pelkkää palstaterrorismia.
        Ihmetyttää ettei Suomi24 ylläpito puutu Kuopion palstan massapostaajaan jonka takia asiallinen keskustelu on palstalla mahdotonta!!!

Kiitos ja näkemiin!

• Anonyymi00104

Aha

Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe