Kainarin viikonloppujakelu päättyy 1.11

Anonyymi-ap

Kainuun Sanomia ei jaeta taajamien ulkopuolelle 1.11 alkaen viikonloppuisin,tiedusteluihin vastas joku Anne tyttö,että pitää lukea Digi lehti kännykästä pyhän aikaan,minä oon yrittännä tuota 3210 aakasta vaan ei aakene.Lauantain lehti tulis vasta Maanantai iltana.Ei vastannu kun esitin että voisivat jättää päätien varteen Heittolaatikoihln( ei vissiin tiennä mikä heittolaatikko on) no kunhan selovaa kännykkäänsä jospa se sieltä selvittää.

34

162

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Anne palkkasi hesalaisen kesätoimittajan kertomaan, että me kurjat kainuulaiset emme tarvitse lentämistä. Ennenkin kävelty ja korkeintaan hevospelillä kuljettu.

Hesaan veronsa maksavat parrmmat ihmiset, kuten Anne, voivat toki lennähtää viikonlopun kunniaksi vaikka Nizzaan tai Pariisiin katsomaan uutta muotia ja nauttimaan parit spritzit. Hesalaisen lentäjän ei tarvitse maksaa alvia, kainuulaisen pitää. Tälläinen on veroetu paremmille ihmisille.

KS oli joskus maakunnan etujen ajaja. Ei ole enää. Siksi lopetin tilaukseni. Toivottavasti Anne saa paremman työpaikan stadista eikä tarvitse katsella meitä lentokyvyttömiä juntteja.

https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/kolumni-maakuntalennot-veronmaksajien-siivilla

• Anonyymi00004

Turhalentokentän voisi sulke per heti. Se jolla on asiaa näläkämaan ulkopuolelle ostakoon vaikka riisseliauton ja ajaa sillä.

Sama toiseen suuntaan, täällä ei turhaturisteja kaivata!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Turhalentokentän voisi sulke per heti. Se jolla on asiaa näläkämaan ulkopuolelle ostakoon vaikka riisseliauton ja ajaa sillä.

Sama toiseen suuntaan, täällä ei turhaturisteja kaivata!

Ja maksaa sakkoja helvetisti kun ajelee rahvaan kanssa Vantaalle?

Lentäminen moderni tapa.

• Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Mökin mummot maksaa pian täyttä vuositilauksen hintaa, missä ei yhtään aviisia tule postilaatikkoon :D Silti ovat tyytyväisiä demareja.

• Anonyymi00012
        UUSI

Kepulaisia

• Anonyymi00005

Vaikka olen yli 70 vee, olen lukenut diginä kaikki lehdet niin kauan kun niitä on ollut olemassa.
      Tilauksena tablettiini tulevat KS, HS, IS, Iltalehti ja hesarin kylkiäisinä vielä Aamulehti, Satakunnan Kansa plus älytön määrä aikakaus- ym. lehtiä.
      Kaiken hyvän lisäksi e-kirjastossa (https://web.e-kirjasto.fi/ekirjasto) voi lukea maksutta kirjojen lisäksi käytännössä kaikki kotimaiset aikakauslehdet ja lisänä monia ulkomaisia lehtiä.
      Paperilehdillä ei siis ole enää mitään virkaa, itse en osaa paperista lehteä enää oikein lukeakaan, koska digi on niin paljon helpompi ja luontoystävällisempikin.
      Kannustan kaikkia nousemaan poteroistaan ja siirtymään digiaikaan!

• Anonyymi00006

Aika tyhmä pitää olla että maksaisi noin monen lehden tilauksesta...

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sinä olet tyhmä, et taida lukea mitään. Veikkaanpa että olet vielä rumakin

• Anonyymi00011
        UUSI

Ei oo köyhällä varaa kunnon kännykkään

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No varmaan se voi tyhmyttäkin olla, van ei se kyllä ainakaan rahasta ole kiinni...

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pyöreesti 1500€/kk eli 18 000€/vuosi nuo mainitut tilaukset. Ei paha hinta.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kajaanin kerrostaloissa ja rivitaloissa on monta rappua ja laatikkoriviä, joihin ei mene yhtään paperista sanomalehteä. Enimmäkseen on sellaisia, joissa tilaajia on vain 1 - 2.

• Anonyymi00010
        UUSI

Sehän helpottaa vaan jakajan hommia.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sehän helpottaa vaan jakajan hommia.

Ja vähentää tienestejä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Minä otan kainarin aina naapurin laatikosta ja palautan seuraavana päivänä.

• Anonyymi00015
      UUSI

Aika kohtuutonta vaatia kaikilta älypuhelimia, kun paperinen lehti on tilattu. Toivottavasti siellä herätään tähän todellisuuteen!.

• Anonyymi00016
        UUSI

Kaikilla ei todellakaan ole, eikä tarvitse olla uusimpia älypuhelimia. Ihme toimintaa lehdeltä, kun ei tunneta maaseudun käytäntöjä tai haluta etsiä ratkaisuja. Kertoo vain siitä, kuinka kaukana lehden johto on tilaajien arjesta.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kaikilla ei todellakaan ole, eikä tarvitse olla uusimpia älypuhelimia. Ihme toimintaa lehdeltä, kun ei tunneta maaseudun käytäntöjä tai haluta etsiä ratkaisuja. Kertoo vain siitä, kuinka kaukana lehden johto on tilaajien arjesta.

Tämä on taas yksi esimerkki siitä, miten maaseudun palveluja ajetaan alas ja oletetaan kaikkien asuvan kaupungin keskustassa.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kainuun Sanomien muutoksen taustalla ovat varmasti jakelukustannusten nousu, mutta maaseudun asukkaita ei saisi unohtaa. Paperinen lehti on monelle elintärkeä viikonlopun aloitus. Toivottavasti maaseudun jakeluun löydetään vielä toimiva ratkaisu.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kainuun Sanomien muutoksen taustalla ovat varmasti jakelukustannusten nousu, mutta maaseudun asukkaita ei saisi unohtaa. Paperinen lehti on monelle elintärkeä viikonlopun aloitus. Toivottavasti maaseudun jakeluun löydetään vielä toimiva ratkaisu.

mitähän elintärkeää roskalehti kainarissa mahdollisesti on? kolomos divarin hokki 'uutisia' kolme aukeamaa?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kuvaa hyvin tätä nykyajan nuorten naisten ja miesten vieraantumista arjesta. Tässä näkyy tämä moderni, teknologinen patriarkaatti ja tehokkuusajattelu puhtaimmillaan.

• Anonyymi00034
        UUSI

Perheen pyyhintä älypuhelimeen on hankalaa, rutisteltu kainari on hyvä ja pehmonen.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Perheen pyyhintä älypuhelimeen on hankalaa, rutisteltu kainari on hyvä ja pehmonen.

Perseen!

• Anonyymi00019
      UUSI

Pitäkööt tunkkinsa ja lehtensä, minä en ala puhelinta selaamaan pyhien aikaan!

• Anonyymi00020
        UUSI

Ota pappa se pää pois sieltä ysäriltä ja opettele käyttämään sit älyluuria. Sä selaat sitä jo nyt ku kirjoitat tänne!!

• Anonyymi00021
      UUSI

Ei kukaan lue mitään paperiroskaa vuonna 2026.

• Anonyymi00023
      UUSI

Nuo digilehdet tulee aivan ilmaiseksi tilaamatta,on sitten extrajutut ne kustantaa hiukan,PUHUTAAN NETISTÄ,,,

• Anonyymi00025
      UUSI

Se kännykän hinkkaaminen on pelkkä naisten esineellistämistä varten luotua askaa!

• Anonyymi00026
      UUSI

Tää Suomi24 on samaa teatteria mitä elämä

• Anonyymi00027
      UUSI

Lähtekää jo menemään sitä teatteria esittämästä.

• Anonyymi00029
      UUSI

Aikaistivat hajaasutus alueiden lehdenjakelun lopetusaikataulua,piti loppua 1.11 mut ei sitä tullut enää tänä aamuna.oisko päätoimittaja vetänyt herneen nenään

• Anonyymi00030
      UUSI

Se on kuule vuosi 2026, kuka edes lukee mitään paperia enää? Hanki nykyaikainen luuri tai ole ilman. Tämä ilmentää ikäihmistä kohtaan osoitettua avointa ivoa, jossa toisen hätä ja tottumukset leimataan heti vanhentuneeksi.

• Anonyymi00031
      UUSI

Lopetetaan elintarvikkeiden tuonti City asukkaille,tulostakaa sieltä netistä sitä 3 D Pizzaa ja syökää purkkiruokaa,96 mummelin viimeinenkin ilo viedään ,hävetkkää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      313
      1245
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      73
      876
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      803
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      662
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      42
      659
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      596
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      51
      573
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      39
      549
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      542
    11. 45
      527
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    13. 32
      511
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    15. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      466
    16. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      447
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      78
      440
    18. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    19. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      28
      424
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      411
    Aihe