Jos kohtaisimme niin

Anonyymi-ap

Olisitko ilkeä ja kostonhaluinen?

38

331

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Lemmenkosto olis sulle rajua.

• Anonyymi00005
        UUSI

Kuinka rajua

• Anonyymi00002
      UUSI

En harrasta kostamista!

• Anonyymi00003
      UUSI

En, miksi olisin, onko syytä?

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei ole mitään mielenkiintoa mihinkään kanssakäymiseen.
      Turhaan kalastelet huomiota.

• Anonyymi00006
      UUSI

Kostonhaluinen mistä?

• Anonyymi00007
        UUSI

Kaikesta

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kaikesta

Onko syytä sellaiseen?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onko syytä sellaiseen?

Taitaa olla, jos tuollaista kyselee.

• Anonyymi00008
      UUSI

tietyt ihmiset saavat mun puolesta olla ymmärtämättä minua ja jauhaa niistä iän ikusista asioista joita olen päässäni sahannut kaikki nämä vuodet. ei mene filmi poikki. :) kiva kun muistuu mieleen vielä tuolla kun kulkee. vanhemmille voisin sanoa mm että kaivakaa nenää tms

• Anonyymi00009
      UUSI

Jos oot rais*aaja niin vihaan.

• Anonyymi00010
      UUSI
      • Anonyymi00012
        UUSI

Ei, ikinä ei pidä käyttäytyä oman tahdon vastaisesti, eikä sitä rakkaus selitä!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei, ikinä ei pidä käyttäytyä oman tahdon vastaisesti, eikä sitä rakkaus selitä!

ja sivusta siis

• Anonyymi00011
      UUSI

Hyvä ihminen ei ole koskaan kostonhaluinen. Esim. epärehellinen ihminen pitää sellaista ihmistä huonona, joka antaa huijata itseään monta kertaa. Rehellinen ihminen ajattelee asiasta aivan päinvastoin ja odottaa aikansa jos epärehellinen ihminen kasvaisi sen verran ihmisenä, että hänestä tulisi rehellinen. Rehellinen ihminen ei siis laske "tasoaan" toisen vuoksi vaan antaa hänelle mahdollisuuksia tiettyyn rajaan saakka. Kostoa en ymmärrä, jos joku on vaikka huijannut minulta rahaa, en sure sitä rahan menetystä vaan sen ihmisen inhimillisä puutteita.

• Anonyymi00025
        UUSI

100% tämä

• Anonyymi00014
      UUSI

Sulla omatunto soimaa.

• Anonyymi00015
        UUSI

Niin tai inhimillistä pelkoa, kun eihän se ole yhtään niin kivaa saada samalla mitalla takaisin päin.
        sivu

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Niin tai inhimillistä pelkoa, kun eihän se ole yhtään niin kivaa saada samalla mitalla takaisin päin.
        sivu

Kuitenkin jos ihmiset pitävät toisistaan, silloin tunteissa pitäisi olla se painoarvo ja kaikki muut ulkoiset tekijät eivät saisi olla vaikuttamassa siihen tilanteeseen. Kuitenkin tunteet ja rakastaminen on ajatonta, rajatonta ja rahatonta.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kuitenkin jos ihmiset pitävät toisistaan, silloin tunteissa pitäisi olla se painoarvo ja kaikki muut ulkoiset tekijät eivät saisi olla vaikuttamassa siihen tilanteeseen. Kuitenkin tunteet ja rakastaminen on ajatonta, rajatonta ja rahatonta.

Mitkä ulkoiset tekijät? Miten ajattelet sellaisen ihmisen toimineen, joka pelkää kostoa?

• Anonyymi00017
      UUSI

Olen aikuinen nainen.
      En kosta ihmiselle johon on kaipauksen tunnetta tai muutenkaan.

• Anonyymi00019
        UUSI

Vähän kyllä saattaisin puraista 😬😜

• Anonyymi00018
      UUSI

Miksi kohdattaisiin? 🫤
      Sivusta

• Anonyymi00020
      UUSI

Juttele ammattiauttajalle siitä, miksi kaipaat ihmistä, josta edes pystyt epäilemään tuollaista.

• Anonyymi00022
      UUSI

Jos itse on sortunut kostoon tai kostoajatteluun, niin se ei tarkoita että mies olisi sellainen. Ainoastaan sen voi sanoa, ettei missään tapauksessa kannata mennä yhteen "kostonhimoisen" miehen kanssa, siitä ei tule varmasti yhtään mitään.

• Anonyymi00023
      UUSI

Ymmärrätkö millainen ihminen olen. En osaa olla ilkeä irl ees niille jotka vttuileet päin näköä minulle. Se sotii vasten mun luonnetta meen vaan lukkoon tai alan itkemään.Niin osaisko jostain palsta jutuista kostaa.

• Anonyymi00024
      UUSI

En kun oon kiva mut ei mua huvita olla kiva tyypille, joka on mua kohtaan epäkiva

• Anonyymi00026
      UUSI

Olisin ennemmin hautakivi kuin haudassa fiilikset, joskus, se on totta.

• Anonyymi00027
      UUSI

Olisin juu 😃

• Anonyymi00028
      UUSI

Olet raisa sellainen aurinko ollut aina. Täydellisin urheilullisin polittisin aidoin blondi jne. En olisi kostonhimoinen

• Anonyymi00029
      UUSI

Kai saan olla koska sinäkin olit? Hmmm

• Anonyymi00030
      UUSI

En ja jos huomaisit sellaista ni sano heti.

• Anonyymi00032
      UUSI

Ei se ole ilkeyttä, vaan reiluutta. Tilit on aina tasattava, jos et anna samalla mitalla takaisin, asia saattaa vaivata loppuelämän.

• Anonyymi00033
      UUSI

En olisi. Mutta toisaalta en myöskään hyväksy, että kaikki lapioidaan maton alle. Vastuu.

• Anonyymi00037
        UUSI

Kun ei ole mitään lakaistavaakaan kahden toisilleen lähes tuntemattoman ihmisen välillä!

• Anonyymi00034
      UUSI

Ei oo mitään tarkoitusta sulle tulla juttelemaan marraskuussa eikä sen jälkeenkään. Olen kuin en näkisikään sinua. Ei vaan kiinnosta

• Anonyymi00035
      UUSI

En vaan ohitan sinut edes katsomatta sinuun mies.
      Sinä valehtelit.
      Et ollut sitä mitä toivoin .
      Mutta en vihaa sinua.
      Minulla on vahenpi jota vihaan vielkin
      Sinua en vielkään tysin tunne
      Ja tmn vuiden käytöksesi ja keskustelut
      Ivat vieneet minut kauas toseen suunsiusta
      Joudun miettimään mitä oikein sinussa näen tai näin ...
      A-naiselta lyhyemmlle miehelle.

• Anonyymi00038
      UUSI

Minä olen allapäin. Ei mulla ole mitään kostettavaa, eikä tarvetta olla ilkeä. Mitäs toivoin tyhmiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      236
      1444
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      249
      1000
    3. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      762
    4. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      91
      742
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      713
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      609
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      573
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      564
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      548
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      40
      481
    12. 31
      461
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      47
      441
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      75
      440
    15. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      412
    16. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      407
    17. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      27
      400
    18. 30
      393
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      390
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      381
    Aihe