Olisitko ilkeä ja kostonhaluinen?
Vastaukset 38
- Anonyymi00001UUSI
Lemmenkosto olis sulle rajua.
- Anonyymi00005UUSI
Kuinka rajua
- Anonyymi00002UUSI
En harrasta kostamista!
- Anonyymi00003UUSI
En, miksi olisin, onko syytä?
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole mitään mielenkiintoa mihinkään kanssakäymiseen.
Turhaan kalastelet huomiota. - Anonyymi00006UUSI
Kostonhaluinen mistä?
- Anonyymi00007UUSI
Kaikesta
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaikesta
Onko syytä sellaiseen?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onko syytä sellaiseen?
Taitaa olla, jos tuollaista kyselee.
- Anonyymi00008UUSI
tietyt ihmiset saavat mun puolesta olla ymmärtämättä minua ja jauhaa niistä iän ikusista asioista joita olen päässäni sahannut kaikki nämä vuodet. ei mene filmi poikki. :) kiva kun muistuu mieleen vielä tuolla kun kulkee. vanhemmille voisin sanoa mm että kaivakaa nenää tms
- Anonyymi00009UUSI
Jos oot rais*aaja niin vihaan.
- Anonyymi00010UUSI
Vain yksinkertaiset ja ilkeät ihmiset ovat kostonhaluisia, rakkaus sekoittaa joskus mielen ja saa käyttäytymään oman tahdon vastaisesti ja se on täysin luonnollista ja ymmärrettävää.
https://www.youtube.com/watch?v=YmP8WqFkupA&list=RDYmP8WqFkupA&start_radio=1- Anonyymi00012UUSI
Ei, ikinä ei pidä käyttäytyä oman tahdon vastaisesti, eikä sitä rakkaus selitä!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei, ikinä ei pidä käyttäytyä oman tahdon vastaisesti, eikä sitä rakkaus selitä!
ja sivusta siis
- Anonyymi00011UUSI
Hyvä ihminen ei ole koskaan kostonhaluinen. Esim. epärehellinen ihminen pitää sellaista ihmistä huonona, joka antaa huijata itseään monta kertaa. Rehellinen ihminen ajattelee asiasta aivan päinvastoin ja odottaa aikansa jos epärehellinen ihminen kasvaisi sen verran ihmisenä, että hänestä tulisi rehellinen. Rehellinen ihminen ei siis laske "tasoaan" toisen vuoksi vaan antaa hänelle mahdollisuuksia tiettyyn rajaan saakka. Kostoa en ymmärrä, jos joku on vaikka huijannut minulta rahaa, en sure sitä rahan menetystä vaan sen ihmisen inhimillisä puutteita.
- Anonyymi00025UUSI
100% tämä
- Anonyymi00014UUSI
Sulla omatunto soimaa.
- Anonyymi00015UUSI
Niin tai inhimillistä pelkoa, kun eihän se ole yhtään niin kivaa saada samalla mitalla takaisin päin.
sivu - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin tai inhimillistä pelkoa, kun eihän se ole yhtään niin kivaa saada samalla mitalla takaisin päin.
sivuKuitenkin jos ihmiset pitävät toisistaan, silloin tunteissa pitäisi olla se painoarvo ja kaikki muut ulkoiset tekijät eivät saisi olla vaikuttamassa siihen tilanteeseen. Kuitenkin tunteet ja rakastaminen on ajatonta, rajatonta ja rahatonta.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuitenkin jos ihmiset pitävät toisistaan, silloin tunteissa pitäisi olla se painoarvo ja kaikki muut ulkoiset tekijät eivät saisi olla vaikuttamassa siihen tilanteeseen. Kuitenkin tunteet ja rakastaminen on ajatonta, rajatonta ja rahatonta.
Mitkä ulkoiset tekijät? Miten ajattelet sellaisen ihmisen toimineen, joka pelkää kostoa?
- Anonyymi00017UUSI
Olen aikuinen nainen.
En kosta ihmiselle johon on kaipauksen tunnetta tai muutenkaan.- Anonyymi00019UUSI
Vähän kyllä saattaisin puraista 😬😜
- Anonyymi00018UUSI
Miksi kohdattaisiin? 🫤
Sivusta - Anonyymi00020UUSI
Juttele ammattiauttajalle siitä, miksi kaipaat ihmistä, josta edes pystyt epäilemään tuollaista.
- Anonyymi00022UUSI
Jos itse on sortunut kostoon tai kostoajatteluun, niin se ei tarkoita että mies olisi sellainen. Ainoastaan sen voi sanoa, ettei missään tapauksessa kannata mennä yhteen "kostonhimoisen" miehen kanssa, siitä ei tule varmasti yhtään mitään.
- Anonyymi00023UUSI
Ymmärrätkö millainen ihminen olen. En osaa olla ilkeä irl ees niille jotka vttuileet päin näköä minulle. Se sotii vasten mun luonnetta meen vaan lukkoon tai alan itkemään.Niin osaisko jostain palsta jutuista kostaa.
- Anonyymi00024UUSI
En kun oon kiva mut ei mua huvita olla kiva tyypille, joka on mua kohtaan epäkiva
- Anonyymi00026UUSI
Olisin ennemmin hautakivi kuin haudassa fiilikset, joskus, se on totta.
- Anonyymi00027UUSI
Olisin juu 😃
- Anonyymi00028UUSI
Olet raisa sellainen aurinko ollut aina. Täydellisin urheilullisin polittisin aidoin blondi jne. En olisi kostonhimoinen
- Anonyymi00029UUSI
Kai saan olla koska sinäkin olit? Hmmm
- Anonyymi00030UUSI
En ja jos huomaisit sellaista ni sano heti.
- Anonyymi00032UUSI
Ei se ole ilkeyttä, vaan reiluutta. Tilit on aina tasattava, jos et anna samalla mitalla takaisin, asia saattaa vaivata loppuelämän.
- Anonyymi00033UUSI
En olisi. Mutta toisaalta en myöskään hyväksy, että kaikki lapioidaan maton alle. Vastuu.
- Anonyymi00037UUSI
Kun ei ole mitään lakaistavaakaan kahden toisilleen lähes tuntemattoman ihmisen välillä!
- Anonyymi00034UUSI
Ei oo mitään tarkoitusta sulle tulla juttelemaan marraskuussa eikä sen jälkeenkään. Olen kuin en näkisikään sinua. Ei vaan kiinnosta
- Anonyymi00035UUSI
En vaan ohitan sinut edes katsomatta sinuun mies.
Sinä valehtelit.
Et ollut sitä mitä toivoin .
Mutta en vihaa sinua.
Minulla on vahenpi jota vihaan vielkin
Sinua en vielkään tysin tunne
Ja tmn vuiden käytöksesi ja keskustelut
Ivat vieneet minut kauas toseen suunsiusta
Joudun miettimään mitä oikein sinussa näen tai näin ...
A-naiselta lyhyemmlle miehelle. - Anonyymi00038UUSI
Minä olen allapäin. Ei mulla ole mitään kostettavaa, eikä tarvetta olla ilkeä. Mitäs toivoin tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361444Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2491000Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan91742Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31461
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 27400
- 30393
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381