Hassua miten jotkut tarinat kiertävät kehän. Meidän tarina alkoi täältä, muuttui oikeaksi elämäksi — ja lopulta palasi takaisin tänne. Toivon silti, ettei kaikki oikea meidän väliltä jää vain anonyymeiksi riveiksi palstalle. 🖤
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Ei se alkanut täältä
- Anonyymi00002
No ei. Toivon edelleen että otat yhteyttä. Sitten kun olet siihen valmis. Minä en ole vihainen sinulle. Hirveä ikävä on joka päivä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ei. Toivon edelleen että otat yhteyttä. Sitten kun olet siihen valmis. Minä en ole vihainen sinulle. Hirveä ikävä on joka päivä.
Sitä virhettä en enää tee että yhteyttä ottaisin
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Millainen se hirveä ikävä
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sitä virhettä en enää tee että yhteyttä ottaisin
Miksi sanot niin?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Millainen se hirveä ikävä
Olen ihan romuna ja itken joka päivä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi sanot niin?
Siksi että oli tarpeeksi mitä sain siitä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos olet sinä, niin olen todella pahoillani siitä, että meidän tarinasta jäi sinulle noin paljon pahaa. Minulle siinä oli myös paljon hyvää ja sellaista, mitä en ole pystynyt vain unohtamaan. En halua painostaa sinua mihinkään, mutta jos joskus haluat puhua, sydämeni ei ole sinulta kiinni.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinulla taitaa olla jo uudet kuviot sitten? Olet unohtanut minut.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinulla taitaa olla jo uudet kuviot sitten? Olet unohtanut minut.
Miksi kirjoittaisin jos olisin unohtanut?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos olet sinä, niin olen todella pahoillani siitä, että meidän tarinasta jäi sinulle noin paljon pahaa. Minulle siinä oli myös paljon hyvää ja sellaista, mitä en ole pystynyt vain unohtamaan. En halua painostaa sinua mihinkään, mutta jos joskus haluat puhua, sydämeni ei ole sinulta kiinni.
Niin paljon pahaa että se estää olemasta missään tekemisissä enää. Vaikka koin paljon rakkautta mutta sen mitä koin ei ole enää rakkauden arvoista
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi kirjoittaisin jos olisin unohtanut?
Niin, ajattelinkin että ei voi olla mahdollista. Koko tilanne on niin surullinen nyt. Minä rakastan edelleen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin paljon pahaa että se estää olemasta missään tekemisissä enää. Vaikka koin paljon rakkautta mutta sen mitä koin ei ole enää rakkauden arvoista
Minä en silloin ymmärtänyt, että se satutti sinua noin syvästi. Minulle se oli riita, vaikea ja ruma sellainen, mutta silti jotain, mistä olisimme voineet puhua ja päästä yhdessä yli. Sanoin pahasti ja olen sitä katunut. En olisi halunnut, että yksi vaikea hetki peittää alleen kaiken sen hyvän ja rakkauden, mitä meidän välillä oli
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä en silloin ymmärtänyt, että se satutti sinua noin syvästi. Minulle se oli riita, vaikea ja ruma sellainen, mutta silti jotain, mistä olisimme voineet puhua ja päästä yhdessä yli. Sanoin pahasti ja olen sitä katunut. En olisi halunnut, että yksi vaikea hetki peittää alleen kaiken sen hyvän ja rakkauden, mitä meidän välillä oli
Ja toinen se etten enää uskoa sinua ollenkaan. Valitan
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toki tunteita on mutta olit niin vaikea etten jaksa ymmärtää.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä olen tehnyt sitten sellaista ettet voi minuun uskoa?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä olen tehnyt sitten sellaista ettet voi minuun uskoa?
Tiedät kyllä
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä olen ollut vaikea, mutta en siksi etten olisi välittänyt — ehkä juuri siksi, että välitin liikaa ja pelkäsin menettäväni sinut. Jos sinulla on vielä tunteita, niin toivoisin ettei meidän tarvitsisi jäädä vain näihin haavoihin. Haluaisin ymmärtää sinua paremmin, jos vielä joskus annat siihen mahdollisuuden
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinä olet kuitenkin sen H miehen kanssa nykyisin taas tekemisissä, olenko oikeassa? Kerro vaan jos näin on.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tiedät kyllä
Niin se kun tulin taas tänne. Kyllä se oli virhe myös, mutta tulin sinua täältä etsimään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin sinulle tuollainen toiminta on normaalia riitaa ja minulle se näyttäytyy täysin sekopäisenä toimintana, niin siinä se varmaan ajatusmaailmojen eriäiminen tulee 😄 kuitenkin puhutaan ihan vakavista rikoksista toista kohtaan mitä on tapahtunut, että siinä mielessä ei ole tulkinnan varaa asiassa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin sinulle tuollainen toiminta on normaalia riitaa ja minulle se näyttäytyy täysin sekopäisenä toimintana, niin siinä se varmaan ajatusmaailmojen eriäiminen tulee 😄 kuitenkin puhutaan ihan vakavista rikoksista toista kohtaan mitä on tapahtunut, että siinä mielessä ei ole tulkinnan varaa asiassa.
Et ole hän.
- Anonyymi00023
Meidän kaunis tarinamme alkoi kauan sitten muualla. Toivon vielä, ettei se päättyisi tänne.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212224Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko821402- 132958
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142737- 54666
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95662- 13617
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan96592Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12578- 65561
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44549Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546- 42525
- 133509
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 77484
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä52474On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus31469- 58447