Feederit haloo!

Anonyymi-ap

Eli haluan ymmärtää mikä teitä kiihottaa ja motivoi feederismissä. Luettuani täältä ja muualta teidän postauksia on tullut mielikuva että teitä kiihottaa erityisesti kun naisen vaatteet kiristävät päällä ja napit pingottuvat äärimmilleen tai vaatteet repeävät. Massìiviset rinnat, tuoli hajoaa naisen alla, se kun nainen ei saa kunnolla kenkiä jalkaan koska maha on tiellä. Sitten tietenkin naisen painon nousun seuraaminen ja fantasiat kuinka nainen istuu päällenne ja tukahduttaa teidät.
Huolestuttaako teitä ikinä sen naisen terveys? Rakastutteko te siihen naiseen myös tunnetasolla vai palvotteko te vain prosessia? Mitä teille rakkaus merkitsee? Oletteko ikinä olleet ns. "rakastuneita" vai koetteko että tuo sana on "klisee", "monimerkityksellinen" ja "hämärä"?
Kuinka paljon joudutte pulittamaan rahaa kuukaudessa feedeen ylläpitoon. Onko teillä useampi kuin yksi feedee? Onko näillä teidän feedeillä yleensä useampi feederi?
Onko kukaan teidän feedeistä vammautunut, sairastunut tai menehtynyt lihavuuden aiheuttamiin komplikaatioihin? Mitä tunteita koette siitä?

6

<50

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen pyöreä, lyhyt 44-vuotias feedee sinkkumies. Minulla on pieni pyöreä maha ja pienet miestissit. Haluaisin lihoa paljon enemmän niin että pulskistuisin kunnolla, maha olisi iso & painava lämmin pallo. Olisi myös ihana mikäli miestissit turpoaisivat isoksi.

Nautin syömisestä, herkuttelusta & on ihana tunne kun on syönyt mahan täyteen herkkuja, tulee sellainen laiskan turvonnut kiihottunut olo.

Tykkään laittaa ruokaa, leipoa & napostella kaikkea hyvää mahan täydeltä.

Olisi aivan ihana löytää nainen, joka nauttii miehen lihomisesta, lihottamisesta & tämän toteuttamisesta käytännössä. Nainen kannustaisi syömään enemmän, isompia annoksia & syöttäisi tarvittaessa. Nainen myös seuraisi painon nousua puntarin avulla, kehon pulskistumista mittanauhalla & kommentoisi / pitäisi kirjaa paisumisesta.

• Anonyymi00002

Ja höpöä! Olet feeder joka yrittää vääntää kinkynsä uhrin näkökulmaksi ja vielä niin että uhri on mies.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja höpöä! Olet feeder joka yrittää vääntää kinkynsä uhrin näkökulmaksi ja vielä niin että uhri on mies.

Ei välttämättä. Feedee-heteromiehiä on n.1-3% feeder-yhteisöjen sisällä. Ne on siis hyvin pieni marginaalinen vähemmistö mutta niitäkin on. Yleensä feedee miehet on aina homoseksuaaleja "gainer". Feederismi on gay-miesten kesken yhtä yleistä kuin heterosuhteissa mutta äärimmäisen harvinaista että on heteromies feedeenä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei välttämättä. Feedee-heteromiehiä on n.1-3% feeder-yhteisöjen sisällä. Ne on siis hyvin pieni marginaalinen vähemmistö mutta niitäkin on. Yleensä feedee miehet on aina homoseksuaaleja "gainer". Feederismi on gay-miesten kesken yhtä yleistä kuin heterosuhteissa mutta äärimmäisen harvinaista että on heteromies feedeenä.

Olen hetero, tykkään naisista mutta olen aina kiihottunut oman kehon paisumisesta ja siitä kun paino nousee. En tiedä mistä tämä johtuu. Syöminen aivan täyteen aiheuttaa suurta nautintoa, varsinkin kun tietää että tämän takia maha on venynyt isommaksi ja paino alkaa nousemaan.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olen hetero, tykkään naisista mutta olen aina kiihottunut oman kehon paisumisesta ja siitä kun paino nousee. En tiedä mistä tämä johtuu. Syöminen aivan täyteen aiheuttaa suurta nautintoa, varsinkin kun tietää että tämän takia maha on venynyt isommaksi ja paino alkaa nousemaan.

Yksi selitys syömishäiriöille on se jos neuroottinen äiti pakkosyöttää vauvaansa. Eli kun vauva antaa selviä signaaleja esim. kääntää päänsä tai sulkee suunsa niin äiti vain tunkee pulloa suuhun. Vauvan kylläisyyshormonit häiriintyy eli vauva ei enää tunnista onko maha jo täynnä. Jos äiti myös aina vauvan itkiessä tarjoaa heti pulloa assosioi vauva ruuan ja ruuan jälkeisen raukean ähkyn olon lohtuna ja äidinrakkautena. Myös äiti voi kokea suurta nautintoa ja autuaallista onnentunnetta katsellessaan lapsensa syömistä. Vauva nappaa nämä sanattomat viestit "olen turvassa hylkäämiseltä ja rakastettu kun syön".
        Feederismi näyttäytyy jotenkin samana. Feedee ikään kuin taantuu vauvan tasolle, saa mielihyvää täydellisestä avuttomuudesta ja alistumisesta, haluaa ikään kuin kokea "äidinrakkautta" ja luovuttaa pois kontrollin omasta kehostaan ja syömisestään feederille. Haluaa tulla hoivatuksi kuin pikkuvauva jolle muut tuo ruokaa ja syöttää.

• Anonyymi00003

En ole feedee tai feeder mutta se mitä olen tuosta ilmiöstä kuullut niin kyseessä on voimakas fetissi. Eli riippuvuustoiminta joka hämmentää terveen järjen. Vähän kuin alkoholisti joka uskottelee itselleeen että kaikki hänen pahat tekonsa ovat aina muiden syytä.
      Useimmat feederit eivät ole psyk.paatteja ym. luonnehäiriöisiä vaan kykenevät normaaleihin inhimillisiin tunteisiin esim. empatia, syyllisyys jne. ja rakastumaan. Ongelma on siinä että fetissin tuomat mielihyvän kicksit on niin voimakkaita että ne sokaisee realiteetit (feedeen terveyden rapistuminen painonnousun myötä) ja terveen järjen huumeen tavoin. Hän vähättelee esim. kumppaninsa terveyden rapistumista ja tämän kipuja tai lääkärien varoituksia koska fetissistä saatava kiihoke sumentaa järjen ja oma syyllisyys ja toiselle aiheutettu vanhinko usein kielletään viimeiseen asti.
      Toki feedereissäkin on narsisteja ja sadisteja ja feederismi luokitellaan BDSM-sateenvarjon alle eli hallinta-alistaminen. Feederin "kinky" on kumppaninsa kehon hallinta Hänelle suurin kiihoke on nimenomaan prosessi eli feedeen painon nousemisen ja kehon muuttumisen seuraaminen, viehätys kumppanin kehon jatkuvaan muuttumiseen. Feedereissä löytyy myös narsisteja ja sadisteja joille feedee on vain esine ja väline fetissin toteuttamiseen. Heille feedeen kuolema tai vammautuminen liikuntakyvyttömäksi on fetissin huipentuma. He eivät tunne sääliä uhriaan kohtaan vaan säälivät itseään ja uhrin kuoltua etsivät uuden uhrin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      833
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      43
      814
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      768
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      743
    6. 51
      647
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      597
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      597
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      104
      507
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    13. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      485
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      469
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      431
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17