Olisiko kukaan halukas lähtemään parikymppisen nuoren naisen mukaan vaeltamaan tai tekemään ihan pieniäkin retkiä? Ajankohtaa ja paikkaa en ole vielä miettinyt, jos nyt ensin joku ilmoittaisi halukkuudestaan, niin suunnitellaan mieluummin yhdessä. Asun tällä hetkellä Lapissa, joten kulkeminen tuntureille ym. on helppoa.
retkille mukaan?
6
1499
Vastaukset
- nalle
Hei!Pistähän mailiosoiteesi,niin katsotaan koska ja minne mahdolisesti.T.Mies
- neitokurki
Haluaisin tietää myös jotain sinusta ennen kuin teen valintani. Osoite on [email protected].
- Matkamies
Minä olen halukas lähtemään kanssasi vaellusretkille. Aluksi kannattaa tehdä lyhyitä retkiä. Suunnitellaan matkat yhdessä. Olen 35-vuotias mies myös pohjoisesta.
- neitokurki
Jos haluat tarkempia tietoja minusta, niin laita viestiä tulemaan osoitteeseen [email protected]. Oletko mistä päin Pohjois-Suomea?
- neitokurki
Laita vain viestiä tulemaan sähköpostiini, jos haluat. Lyhyet retket aluksi sopivat vallan mainiosti minulle. Olisin kiinnostunut lähtemään retkelle ja pitemmällekin vaellukselle!
- palomiess
Erähossaan nyt vkn loppuna? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358