Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
Vastaukset 40
- Anonyymi00001UUSI
Mene hoitoon.
- Anonyymi00002UUSI
Miksi?
- Anonyymi00011UUSI
Onko guben emojeissa joku laukaisin, mikä saan pääsi sanomaan ping?
- Anonyymi00003UUSI
Onko Koo lle?
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole.
- Anonyymi00023UUSI
Vois olla
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vois olla
Sitkee mies :)
- Anonyymi00005UUSI
Missä?
- Anonyymi00006UUSI
Sulla on vahva yhteys psykiatriseen osastoon ja se on syvin yhteys mikä tulee kestämään.
- Anonyymi00009UUSI
Erehdyt henkilöstä.
- Anonyymi00010UUSI
Jokos plikat ootte lähestyneet näillä laitehuolilla ja ylläpitoon kohdistuvilla epäilyillä Suomen jepareita? T naiselta sivusta
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Erehdyt henkilöstä.
Toivottavasti
- Anonyymi00024UUSI
Taitaa tytteli olla vähän luonnevikainen kun heti vastaan negatiivisesti luulen että hänelle täällä joku kirjoittaa..
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Taitaa tytteli olla vähän luonnevikainen kun heti vastaan negatiivisesti luulen että hänelle täällä joku kirjoittaa..
Tai sitten nämä ömm voimakkaat ajatukset on omassa päässäsi suhteessa kuka minä aloituksissa tai palstalla jne olen. Taitaa olla niin, että nk tytteli vetää himmeet kierrokset guben avauksista, koska sillä on pakkomielle tällätä joku toinen tytteli näihin omasta mielestään ongelmallisiin kirjoituksiin. Mistä tällainen yli-herkistymä?
- Anonyymi00007UUSI
Niin...kenelle?
- Anonyymi00008UUSI
Toivottavasti jaksat odottaa, voi olla että menee vielä aikaa ennen kuin taas näemme. Yhteytemme ja molemminpuoliset tunteet ja ajatukset tiedämme kyllä :)
- Anonyymi00012UUSI
En jaksa odottaa. Juuri nyt suunnittelen elämääni itseäni ajatellen.
- Anonyymi00019UUSI
Oletko kertonut hänelle vai pitääkö hänen vain aavistella nuo tunteet ja ajatukset...?
- Anonyymi00033UUSI
💕💕
- Anonyymi00034UUSI
💘💘
- Anonyymi00013UUSI
Meidän yhteys vain vahvistui, ku The Cannonball’sin tykinkuula pamahti tyhjästä…
- Anonyymi00014UUSI
?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
?
Erään Cannonball’sin kerhon jäsenen oma vaimo eli tykinkuula.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Erään Cannonball’sin kerhon jäsenen oma vaimo eli tykinkuula.
No ei liity minun ikävöintiin. Pahoittelut.
- Anonyymi00016UUSI
Sitten me sanotaan että se on hieno mutta alkuperänen käsityökerho sai enemmän alaääniä kuin ylä-ääniä ja naiset sanovat kuinka nolo oot ja miehet haukkuvat köyhäksi
https://youtu.be/2uH5AhFh8UI?- Anonyymi00017UUSI
Toisaalta joku toitottaa koko ajan kuinka sen voi tasoittaa tai peittää peitelevyllä
- Anonyymi00021UUSI
Juu telepatia toimii hyvin👍🩷
- Anonyymi00022UUSI
Ap. oletko mies vai nainen? Mille kirjaimelle menee?
- Anonyymi00030UUSI
Nainen.
- Anonyymi00025UUSI
Eipä ole näkynyt aikoihin mutta odotellaan. Mikäpä kiire tässä valmiissa maailmassa meillä.
- Anonyymi00026UUSI
Ei ole ihan valmis vielä...🌛🤴🏻👸🏼
- Anonyymi00027UUSI
Niin minäkin sinua rakas Pm! ❤️
Marika- Anonyymi00031UUSI
Oli naiselta aloitus.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oli naiselta aloitus.
Niin sinullahan on aapeeäijä tapana käsikirjoittaa monta naista apaattisiin aloituksiisi ja hämäykseksi inttää itsellesi ihan muina "marikoina " , että tämä emojihöö ei ole sinulle. Todella uskottavaa
- Anonyymi00032UUSI
Mistä hän tietää, oletko aloittaja kertonut?
- Anonyymi00035UUSI
Vitut niillä ollu mitäänyhteistä,maksettu kiusaaja tuo munamarika!eli gubbe!
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Vitut niillä ollu mitäänyhteistä,maksettu kiusaaja tuo munamarika!eli gubbe!
Tällainenkin vaihtoehtoinen tulkinta todellisuuden eri kerroksista, aapeeäijä. Variaatioita on hyvä olla
- Anonyymi00036UUSI
Haluaisin uskoa tämän olevan minulle
- Anonyymi00037UUSI
Siinä koko palstan pointti. Aloittaja ei laita mitään tunnisteita ja sitten herkkäuskoisimmat naiset ja miehet lähtee leikkiin mukaan.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Siinä koko palstan pointti. Aloittaja ei laita mitään tunnisteita ja sitten herkkäuskoisimmat naiset ja miehet lähtee leikkiin mukaan.
Joo se tuo iloa ja valoa aapeeäijän elämään kun saa vastauksia tuntemattomilta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65998
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40696- 145692
- 72656
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46633- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k181509Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)63492Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62406- 52383
- 17382
- 42378
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail84365Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96363YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22358