Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Anonyymi-ap

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei ole ollut reilua ja lopputulos on tämä.
Varmaa on se, että ongelmamme on täysin erityyppisiä, vaikka meissä paljon samankaltaisuutta onkin. Ymmärrän, että taustoistani johtuen suhtaudut minuun tietyllä tavalla ja nämä tyypit täällä on vaan lisännyt kuormaasi asiassa. Ne on nyt vaiti ja toivottavasti pysyykin! He eivät voi hallita muita ja muitten tunteita tai olla toisten välissä!
Olisiko tähän mitään ratkaisua enää? Mua sattuu, kun suhun sattuu. Älä ajattele niin mustavalkoisesti, vaan löytäisit sieltä välistä myös harmaan sävyjä ja luottaisit muhun, etkä aina vetäisi mattoa jalkojeni alta, kun lähestyn, ala kiusaamaan ja hallitsemaan mua. Jos et halua, että kirjoittelen sinulle, niin lopetetaan molemmat tämä ja mennään elämässä eteenpäin. Mitään pahaa en ole ikinä sulle tehnyt tai halunnut tehdä, enkä tule tekemään, vaikka sellaista olet väittänyt. En halua, että ajattelet minusta sellaisia, se on loukkaavaa. Anteeksi, että palstalla olen sua loukannut, mutta niin sä olet muakin. Mullekin kaikki on ollut raskasta!
Sulla on s-posti osoitteeni, jos sitä et poistamaan ole mennyt. Yhteyttä voit ottaa halutessasi. Haluan, että tilanteesi kohentuisi ja näen kasvotusten juttelun ensimmäisenä askeleena. Siinä ei voita tai häviä mielestäni mitään. Hyväksyn sut sellaisena, kuin olet, toivottavasti sä minut. Mua hävettää olla täällä palstalla! Noloa, koska tunteemme ei muille kuulu.

19

510

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ja halun lisätä vielä aloitukseeni, että minun päässä kaikki pii pii piip ongelmat on samalla viivalla. Ei ole parempia tai huonompia diagnooseja. Vaan ne ongelmat tuovat ihmisen elämään ainakin jonkin tason kärsimystä enempi tai vähempi. Se on ikävää, mutta selvitä voi kuitenkin.

• Anonyymi00002
      UUSI

Mulla ei oo sua kohtaan mitään tunteita, oot täysin tuntematon hyypiö etkä muuksi muutu valitettavasti

• Anonyymi00003
      UUSI

Luulin ettet halunnut enää mitään yhteyttä kun wa-yhteys katkesi.

• Anonyymi00004
      UUSI

Tottakai olen täällä palstalla rakastunut suhun enempi, koska olet kertonut, että sulla on syviä tunteita minuun. Olen oppinut tuntemaan sua jotenkin. Ja sit ku olit silloin niin kiva mulle.

• Anonyymi00007
        UUSI

Lue uudelleen tämä ja mieti miksi sulla voi olla vaikeuksia? Sun ”kohde” ei ole täällä ollut koskaan ja sinä elät jotain huuruista ruuturomanssia päässä jonkun kans joka ei halua nähdä sua ikinä?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Lue uudelleen tämä ja mieti miksi sulla voi olla vaikeuksia? Sun ”kohde” ei ole täällä ollut koskaan ja sinä elät jotain huuruista ruuturomanssia päässä jonkun kans joka ei halua nähdä sua ikinä?

Äläpäs mene sanomaan mitään toisten puolesta. Minä miehenä tiedän 100% varmasti naisen olevan täällä vaikka emme ole nyt suhteessa.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Äläpäs mene sanomaan mitään toisten puolesta. Minä miehenä tiedän 100% varmasti naisen olevan täällä vaikka emme ole nyt suhteessa.

Joo mutta silti olet käynyt
        Hyvin monen radomin ihmisen kanssa
        Keskustelua luulennheitä minuksi mies .
        Et tunnista minuakuin vain joskus .
        Sit taas jos näet ip asia on aivan eri sarjasssa .
        Silloib voit olla varma
        Muuten olet harhainen halusit tai et

Naselta joka on seurannu keskusteluja
        enenmän sivusta kun osallistuen koska joku aivan muu nainen yrittää esittää minua harva se päivä !

• Anonyymi00005
      UUSI

ei vtusta taitu enää vanhat temput ne on uusia ja siksi naiset ei aiheuta mitään

• Anonyymi00019
        UUSI

Toive ajattelua

• Anonyymi00006
      UUSI

Onko ap nainen vai mies?

• Anonyymi00008
      UUSI

Sut haluan sellaisena kuin olet. Rakastan sua suuresti ❤️

• Anonyymi00011
        UUSI

❤️

• Anonyymi00009
      UUSI

Miten voisin luottaa tai oikeastaan ajatella että edes kaipaat kun sinun takia olen joutunut tähän tilanteeseen. Äläkä aliarvio minua.

• Anonyymi00012
      UUSI

Haluan pyytää anteeksi käytöstäni. Käyttäydyn irl niin epämääräisesti kun minun pääni on niin sekaisin nettiyhteyksienkin johdosta. Minuun on aktiivisesti otettu yhteyttä parin ihmisen toimesta, mutta minulle yhteydet eivät ole olleet selviä, eivätkä ne kunnolla ole näkyneet irl. Meidän yhteys oli aito ja uskon molempien puhuneen totta ja olimme omia itsejämme. Olen jotenkin sekoittanut pääni etäyhteyksillä. Olen myös saanut kokea paljon valheita ja jopa petoksia, joten kaikki tämä näkyy myös minun käytöksestä. Olen oikeasti rehellinen ja luotettava mies, mutta tiedän että olet saanut minusta ”petturin” kuvan irl. Nimenomaan haluan tosielämän kohtaamista, olen niin väsynyt oikean elämän syrjäyttävään nettielämään.

• Anonyymi00014
        UUSI

kannattaisiko tehdä jotain!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

kannattaisiko tehdä jotain!

Kyllä kannattaa!

• Anonyymi00013
      UUSI

Mustan Lesken länkytys?

• Anonyymi00016
        UUSI

No eikö se ole lahjaton lapsi juuri sinun panos tähän informaatiosotaan tulkita jokainen palstaäijän jaaba daaba sellaiseksi ja keksiä näitä nokkelia lempinimiä? T naiselta

• Anonyymi00018
      UUSI

Vihapuheeksi menee. Näin on tapana sunnuntaisin.
      Antaa läikkyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      998
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      742
    3. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      40
      696
    4. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      145
      692
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      72
      656
    6. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      645
    7. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      46
      633
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      570
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      535
    10. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      183
      518
    11. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      510
    12. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      67
      502
    13. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      471
    14. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      62
      406
    15. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      383
    16. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      382
    17. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      378
    18. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      365
    19. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      96
      363
    20. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      358
    Aihe