Ovat väärässä. Toyota ei ruostu ja toimii silloinkin kun Dacia on viety Kuusakoskelle.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Minä en pilkkaa, koska minulla on ollut 3 Toyotaa ja nyt on Dacia, mutta sen haluan sanoa, että ei niissä autoissa ole niin suuria eroja mitä aloittaja antaa ymmärtää. Se on käyttäjästä hyvin paljon kiinni miten auto kestää.
- Anonyymi00002
Kaikki tietävät Toyotan ruostumisen isot ongelmat ja melu, siksi niitä suojattetaan paljon.
- Anonyymi00003
Aloittajalle vain että totuus on toisinpäin
- Anonyymi00004
Emme me tavalliset autoilijat harrasta mitään eri automerkkien vastakkainasettelua, vaan ostamme automme omiin tarpeisiimme.
- Anonyymi00005
Miten se on täällä palstalla niin että muka Toyotan omistajat pilkkaa Daciaa. Ilmeisesti Dacia on uhka Toyotan menestykselle.
N o Dacia taisi jonkin testin voittaa, kun Toyota ei pärjänny.- Anonyymi00006
Vaikuttaa siltä, että vieraiden merkkien pilkkaajat eivät omista itse minkäänlaista autoa.
- Anonyymi00007
Dacian omistajat ovat sen verran kunnon "ihmisiä" että heillä ei ole mitään tarvetta esiintyä trollina kuten toisilla on tapana
- Anonyymi00012UUSI
Dacian ostajat ovat niitä oikeita järkiautoilijoita.
Ylihintaisen, vanhanaikaisen (ml. nopea ruostuminen) tollolootan ostajat selittävät olevansa järkiautoilijoita, mutta todellisuudessa ovat lahkolaisia, jotka uskollisesti noudattavat lahkon kirjoittamattomia sääntöjä ja kärsivät tappionsa kaikessa hiljaisuudessa. Mistä olkoot esimerkkinä ruosteongelmat, öljynsyöntiongelmat, D4D pommikoneet, hypetysten lämmönvaihtimet, jotka nippa nappa takuuajan kestää ja pian myös "kohtuuhintaiset" akunvaihdot.
Lahkolaiset rummuttaa isoon ääneen sitä tulossa olevaa solid state akkua.... ja ajelee autolla, joka on täynnä kiinalaista kertakäyttötekniikkaa eli BYD:in valmistama blade -akku, jota ei voi korjata... rinnastuu siis D4D dieseliin, mutta dieselin uusiminen maksoi "kympin" ja tämän akun "neljä kymppiä".
Ja nyt puhutaan vielä vanhentuneesta kiinalaistekniikasta, koska kiinalaisten omissa autoissa on jo latausnopeudet kunnossa, vaikka akku onkin mallia rautafosfaatti, jolle on ominaista hidas latautuminen kylmässä.
Mistäs se tolloloota tulikaan tutuksi... siis ison kulutuksen ja tielle hyytimisen ohella TM talvitesteissä?
Tollolootan matkustajilla on syytä olla pilkkihaalarit mukana talvella. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Dacian ostajat ovat niitä oikeita järkiautoilijoita.
Ylihintaisen, vanhanaikaisen (ml. nopea ruostuminen) tollolootan ostajat selittävät olevansa järkiautoilijoita, mutta todellisuudessa ovat lahkolaisia, jotka uskollisesti noudattavat lahkon kirjoittamattomia sääntöjä ja kärsivät tappionsa kaikessa hiljaisuudessa. Mistä olkoot esimerkkinä ruosteongelmat, öljynsyöntiongelmat, D4D pommikoneet, hypetysten lämmönvaihtimet, jotka nippa nappa takuuajan kestää ja pian myös "kohtuuhintaiset" akunvaihdot.
Lahkolaiset rummuttaa isoon ääneen sitä tulossa olevaa solid state akkua.... ja ajelee autolla, joka on täynnä kiinalaista kertakäyttötekniikkaa eli BYD:in valmistama blade -akku, jota ei voi korjata... rinnastuu siis D4D dieseliin, mutta dieselin uusiminen maksoi "kympin" ja tämän akun "neljä kymppiä".
Ja nyt puhutaan vielä vanhentuneesta kiinalaistekniikasta, koska kiinalaisten omissa autoissa on jo latausnopeudet kunnossa, vaikka akku onkin mallia rautafosfaatti, jolle on ominaista hidas latautuminen kylmässä.
Mistäs se tolloloota tulikaan tutuksi... siis ison kulutuksen ja tielle hyytimisen ohella TM talvitesteissä?
Tollolootan matkustajilla on syytä olla pilkkihaalarit mukana talvella.Hyvin listasit Toyotan sadan vuoden historian kaksi virhettä. D4D ja sähköautot. Corolla/Prius Bensa/Hybridi sektorilla on kaikki kunnossa ja päästellään 500tkm helposti. Dacia oli käsiin hajoava lelu kun omassa työssä sellaista testasin vuoden päivät, KAIKKI hajosi, Tojotaa ei tarvitse käyttää varoen.
- Anonyymi00008
Hei Dacisti. Ootko hyvä neppailemaan. Mä oon!!!
- Anonyymi00009
Oon paras ja mulla on monta uutta neppistä
- Anonyymi00010
Ihan paras neppis on uusi Dacia!
- Anonyymi00011UUSI
Ketjun alussa oli keskustelua, mutta sitten tulivat neppis kakarat.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ketjun alussa oli keskustelua, mutta sitten tulivat neppis kakarat.
Lähe neppailemaan. Hiekkalaatikolle mars.
- Anonyymi00015UUSI
Neppaillaan poijat ja ladataan sitä Rombat-akkua
- Anonyymi00016UUSI
Daciati häviää neppiskilpailut! Syynä Rombatin akku. AKKU SÖKÖ!!!
- Anonyymi00017UUSI
Kumpi parempi. Rombat vai Winbat?? Kumman sinä valitsisit?? Ainakin Winbat olisi nimensä mukaisesti voittajan valinta
- Anonyymi00018UUSI
Edes Kuusakoski ei ota vastaan Rombatin ripuliakkua. MIETTIKÄÄ SITÄ. MIETTIKÄÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541064Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171009- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k204627- 105617
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet193594- 94558
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260488Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.87462Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 47400
- 30397
- 5388
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 29348