NASAn virallinen kanta on ollut hyvin skeptinen, jopa naurettavassa määrin. Komiikan kaikki rajapyykit ylitettiin kun NASA perusti oman tutkimuksensa AAROn kanssa rinnakkain.
Kumpikin "tutkimus" meni täysin hassutteluksi ja torpatuksi Pentagonin käskystä, jota taas ohjaa syvemmät voimat. Voimat jotka ovat Valkoisen Talon yläpuolella.
Nyt on erittäin uskottava kaveri asialla, NASAn entinen fyysikko ja tutkija, jolla on ensikäden tietoa lukemattomista tapauksista, joita ei selitä ihmisen tiedossa olevat tekniikan innovaatiot.
Kumpikin "tutkimus" meni täysin hassutteluksi ja torpatuksi Pentagonin käskystä, jota taas ohjaa syvemmät voimat. Voimat jotka ovat Valkoisen Talon yläpuolella.
Nyt on erittäin uskottava kaveri asialla, NASAn entinen fyysikko ja tutkija, jolla on ensikäden tietoa lukemattomista tapauksista, joita ei selitä ihmisen tiedossa olevat tekniikan innovaatiot.
Vastaukset 8
Vanhimmat
Linkki tietenkin ehkä selventää asiaa
https://www.youtube.com/watch?v=UxiZrYBFjXk
Minusta ufoalukset eivät ole niin kiinnostavia
minua kiinnostaisi tietää
mikä on heidän, niiden otusten sanoma
Kuuntele kaikenlaisia "kanavaanareita" hehän jaksavat toitottaa rauhasta, valosta ja rakkaudesta loputtomasti.
Lopulta kun kohtaat heitä (olentoja) asiat jotka tulevat esiin ovat todennäköisesti aivan arkisia.
Olen tavannut näitä olentoja ja mistään keskustelusta ei ollut tietoakaan.
Päähäni syötettiin tietoa minkä lähtökohdasta ei ollut mitään käsitystä. Se vaikuttaa aivan omalta ajatukselta etkä juurikaan ole varma mistään.
Minulle syöttivät mm. tiedon, että F-35 hävittäjähankinta on virhe mitä ei kannattaisi tehdä. Tuon tiedon saamisesta olin varma koska se ei sopinut omaksi ajatukseksi sillä hetkellä mitenkään.
Minua kiinnostaa tämä laite "ufo" jolla nämä olennot liikkuvat paikasta toiseen ja jonka kuvasin.
Se on mielestäni vielä paljon monimutkaisempi kuin voisin olettaa.
Joskus kirjoitin siitä kuinka laitteita on pakattu korkkiruuvin muotoon.
Tuo korkkiruuvin muotoon pakattu laiteröykkiö on ufon ylätasolla.
Vaikka laitetta on paljon pienellä alalla, niin niihin näyttäisi pääsevän käsiksi helposti tuon pakkaustavan avulla, jää huollolle tilaa.
Ufo on täynnä esimerkkejä kuinka tekniset ongelmat on ratkaistu.
Tiedonjano on kova, Avi Loeb hiiltyy.
stara.fi/2026/10/04/harvardin-ufo-tutkija-hiiltyi-pentagonille-miksi-naita-ei-tutkita/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
Youtube = kaikkien tieteiden ylivertainen valtias. Se selittää mustat aukot ja gravitaatiot aukottomasti.
Oikein. Ei tähän mitään Nasoja eikä Pentakoineja tarvita kun kaikki on muutenkin selvää pässin lihaa jonka tyhmempikin ymmärtää. Ymmärtämättä sanaakaan itse videosta jokainen tajuaa jo elekielestä että siinä lihava poika kertoo pieruvitsejä toiselle ja kumpaakin naurattaa kovasti. Kovin on tosiaan naurettavia nuo ufo jutut.
Aivan, tuotakin videota voi tulkita kuin sarjakuvaa. Siinä Tim on surullinen kun lokki vei hänen eväsleipänsä. Koko perheen rantaloma meni pilalle.
https://www.youtube.com/watch?v=Be4lrARWnws
Tiedät varmaan itsekin että kirjoitelmasi ei täytä edes debunkkauksen tunnusmerkkejä, vaan on aivan tyhjänpäiväistä lapsellista huutelua joka kääntyy mahdollista agendaasi vastaan, oli se mikä tahansa.
Norjassa Breivik vastusti islamisaatiota ja maahanmuuttoa surmaamalla 77 ihmistä joista suurin osa oli norjalaisia sosiaalidemokraattien kesäleiriläisiä lapsia.
Saiko hän tuolla teollaan kannatusta aatteilleen ja manifesteilleen?
-Ei saanut vaan teki jättimäisen palveluksen kaikille niille vasemmistolaisille, jotka olivat suvaitsevalla kannalla. Kukaan ei enää pitkään aikaan uskaltanut sanoa yhtäkään poikittaista sanaa, ettei vaan tulisi leimatuksi kuuluvansa Breivikin ajatusten kannattajiin.
Näin käy kaikelle ääriajattelulle, ne kääntyvät itseään vastaan. Maailmalla ei ole varaa tarkastella itseään avaimenreiästä, vaan on tultava pois keskiajalta ja nähtävä kokonaisuus ja kehitys.
Totean sinulle tässä vain että kaikki maailman merkittävät valtiot suhtautuvat erittäin vakavasti tuntemattomiin ilmatilan tai merialueloukkauksiin ja tuntematonta käsitellään nimillä UFO, USO ja UAP.
Tutkimuksen suurin ongelma on että he ovat niin paljon edellä meitä että meillä on virallisesti vain rajalliset keinot selvittää asioita.
Monet tietää enemmän, mutta eivät voi kertoa omalla luvallaan. Kongressit ja puolustusministeriöt eivät käsittele pieruvitsejä kokouksissaan.
Maailmankirjat todella sekaisin
https://www.seiska.fi/kotimaa/mtv-pekka-pouta-paljasti-vatsansa-suorassa-lahetyksessa/2281168