Jos kirjoittaisit viestiä ikäväpalstalle yleisellä paikalla ja kaivattusi olisi tietämättäsi siellä ja näkisi olkapäittesi yli, mitä ja minne kirjoitat?
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Heittäisin kännykän mereen.
- Anonyymi00002
Sanoisin OHOH
- Anonyymi00030
Sanoin aika useinkin ohhoh
- Anonyymi00003
Viimeksi laitoin viestin kaivatulleni tänne samalla kun hän oli edessäni.
- Anonyymi00011
"T. Purjo-Hannele".
- Anonyymi00004
Olikse mitä jos
- Anonyymi00005
Oon aika pitkään toistellu
- Anonyymi00006
En käytä tätä yleisillä paikoilla.
- Anonyymi00025
En mäkään, jos on mahdollisuus, että joku pystyy näkemään, millä sivulla olen. Ulkomailla sen sijaan käytän vapaasti.
- Anonyymi00007
Näkee muutenkin..
- Anonyymi00031
Niin, onko se nyt ihan tervettä?
- Anonyymi00008
Hävettäisi ainakin ihan helkutisti. En tiedä miten tuosta voisi pelastautua enää..
- Anonyymi00009
Kyllä se tietää kun puhun kaiken minkä luen.
- Anonyymi00010
EEEnkä voi oikeestaan muuta sanoa jottei kukaan loukkaannu.
Ihan tässä tuntuu 😀 - Anonyymi00012
Ettei tule vuoden tai kuukausien aika a pannaa
- Anonyymi00013
5 vuotta ollu jo loppu eikä vieläkään vastausta. :d
- Anonyymi00014
En mitään. Ajauduin kirjoittamaan tänne tietystä syystä, enkä häpeä tänne kirjoittamista.
- Anonyymi00020
Ei tänne normaalijärjellä olevat normaalit ihmiset kirjoittele.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Missä olet sellaisen nähnyt?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jaa. Pidän itseäni hyvinkin normaalina. Toki kirjoittelen vain muutaman sanan terveisiä tai vastailen hömppä galluppeihin. Muu kirjoittelu olisi epänormaalia.
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jaa. Pidän itseäni hyvinkin normaalina. Toki kirjoittelen vain muutaman sanan terveisiä tai vastailen hömppä galluppeihin. Muu kirjoittelu olisi epänormaalia.
Koko palstoille kirjoittelu ei ole ihan normaalin ihmisen hommaa.
- Anonyymi00015
Ei ole ketään
- Anonyymi00016
Hän tiesi minun kirjoittavan tänne. voi olla, että joskus nähnytkin, että olen sivustolla.
- Anonyymi00017
Iskisin silmää.
n>m - Anonyymi00018
Ei tarvitsisi tehdä mitään erityistä. Hän tietää joka tapauksessa, että ikävöin häntä ja toisaalta tuntee minua sen verran hyvin, että ei edes sekoittaisi minun kirjoituksiani täällä palstan yleiseen sekoiluun. Eli ei minulla olisi mitään hävettävää.
- Anonyymi00019
On nähnyt tämän sivuston
- Anonyymi00022
Olemme usein jutelleet palstan kirjoituksista. Olen oppinut palstan kautta hänestä paljon sellaista mikä on varmistunut kasvotusten. Palsta pelasti meidän jutun.
- Anonyymi00024
Ei kestä kiittää :) Olkaa hyvät.
- Anonyymi00026
Olen mies sikäli
- Anonyymi00027
Sä tunnet sen;)
- Anonyymi00028
Tuntuu niin hyvältä et kuolen aina. Osuu
- Anonyymi00032
Tietää söpö muutenkin että täällä käyn hänelle huutelemassa ☕️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251925- 128875
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.126665- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90575- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko64513Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298510- 12497
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9473Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36472Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32451Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406