mikä nyt mahtaa olla ?? eli pari päivää sitten pyörä alkoi pätkimään jos lähetti. tai ei oikeastaan pätkimään vaan kierrokset tippui nopeasti jos anto kierroksien mennä nopeasti yli 8 tonnin.... tänään pyörä alkoi pätkimään ja sammui tien varteen... ajattelin että nyt tulppa meni rikki lopullisesti. pyörässä oli br8es ja ostin br10es tilalle koska tt räsään suosituksena ois. laitoin uuden tulpan kiinni ja pyörä lähti käymään, mutta käynti oli epätasasta ja kun antoi paikallaan kaasua niin kierroslukumittari pomppi sinne tänne. pakoputki kans paukku ja vähän aikaa kun pyörää käytti niin se sammui. mikä mahtaa olla vikana ??
rs 125 ihme vikaa
5
2149
Vastaukset
- bensa ei pala joka puristuk...
puola,johto maasulku .tutki nuo ensin.
- Defi^^
Mulla on sama ongelma, puolas on paskana. Mutta kannattaa koittaa ensin vaihtaa tulppa. Puola on ihan käsillä kun nostat tankin pystyyn. Sellanen musta kartionmuotonen osa.
- mää
vika on korjattu jo.... eikä muuten ollu puola paskana :) otti maihin mangeetolta tulevista johdoista !!!!!
- mikä vikana?
ostin tos joku vikko sitten liikkeeltä aprilia rs 125cc 2007 vm, ja ekoina päivinä lähti käyntiin hyvin mut nyt täs lähipäivinä saa aina startata 10min eikä siltikkään meinaa lähtee vaan alkaa näyttää sitä punasta kolmioo, pyörä on tt, eli ecu on porattu ja muut tt osat on kiinni mutta missä siis vika? mitä tämä punainen kolmio tarkoittaa? auttakaa nyt ihmeessä jos joku tietää.
- nabnator
nab
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750