on varmaan raamatun kirjottaja aika pervo jos lapsen täytyy olla naimisissa äitinsä kanssa ei jeesus tollasta paskaa puhu raamatun tekstit ovat sairasta satanismia
Vastaukset 73
- Anonyymi00001UUSI
onkohan lutter kirjottanur sen ja soveltanut lääke tieteeseen
- Anonyymi00003UUSI
se opeti että jeesus on tullut lihaan muttei omalla suullaan koskaan tunnustanut sitä
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
se opeti että jeesus on tullut lihaan muttei omalla suullaan koskaan tunnustanut sitä
mites tämän tulkitsee
Ich glaube, dass Jesus Christus, wahrhaftiger Mensch aus der Jungfrau Maria geboren, sei mein Herr..."
(Minä uskon, että Jeesus Kristus, neitsyt Mariasta syntynyt todellinen ihminen, on minun Herrani...) - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
mites tämän tulkitsee
Ich glaube, dass Jesus Christus, wahrhaftiger Mensch aus der Jungfrau Maria geboren, sei mein Herr..."
(Minä uskon, että Jeesus Kristus, neitsyt Mariasta syntynyt todellinen ihminen, on minun Herrani...)ei kue että tuli lihaksi
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
ei kue että tuli lihaksi
lue
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
lue
sano se lutter että tuli lihaksi vai oletko niin erehtymätön että joudut naurun alaiseksi
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
sano se lutter että tuli lihaksi vai oletko niin erehtymätön että joudut naurun alaiseksi
ei minä sanon muuta ja opetan erehtymätöntä oppia
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
ei minä sanon muuta ja opetan erehtymätöntä oppia
kuka dano että sinä olet jeesus elävän jumalan poika
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
kuka dano että sinä olet jeesus elävän jumalan poika
jossakin vaiheessa jeesus sano sitä saatanaksi
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
jossakin vaiheessa jeesus sano sitä saatanaksi
näin sanp jeesus
Ja hän puhui sitä sanaa avoimesti. Ja Keefa vei hänet sivuun, ja alkoi nuhtelemaan häntä.
̅Mutta hän kääntyi ja katsahti oppilaisiinsa, ja nuhteli Shimeon’ia ja sanoi, ”mene taakseni satana, sinä,
joka et ajattele Jumalan, vaan ihmisten ajattelun mukaan!”
Ja Jeshua kutsui kansanjoukon, oppilaidensa kanssa, ja sanoi heille, ”joka tahtoo tulla minun perässäni,
kieltäköön sielunsa ja kantakoon ristinsä, ja tulkoon minun perässäni.” - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
näin sanp jeesus
Ja hän puhui sitä sanaa avoimesti. Ja Keefa vei hänet sivuun, ja alkoi nuhtelemaan häntä.
̅Mutta hän kääntyi ja katsahti oppilaisiinsa, ja nuhteli Shimeon’ia ja sanoi, ”mene taakseni satana, sinä,
Ja Jeshua kutsui kansanjoukon, oppilaidensa kanssa, ja sanoi heille, ”joka tahtoo tulla minun perässäni,
kieltäköön sielunsa ja kantakoon ristinsä, ja tulkoon minun perässäni.”kenenköhän perässä se lutter meni
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
kenenköhän perässä se lutter meni
se varmaan katto telkkaria ja riehu humalassa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
näin sanp jeesus
kieltäköön sielunsa ja kantakoon ristinsä, ja tulkoon minun perässäni.”ja jatkuu
Sillä jokainen, joka tahtoo sielulleen elämän, tulee menettämään sen, ja jokainen, joka menettää
sielunsa minun tähteni, ja minun toivon sanomani tähden, hän saa elää.
Eläminen on futuurimuodossa koko ajan. Evankeliumi on tässä sevartha, toivon sanoma.
Sillä mitä se hyödyttää miestä, jos voittaisi koko maailman, ja menettäisi sielunsa?
Sukuruthaanan siellä raamatussa on muutenkin ohjeet, isukki t7edottomana kännipäissään muka paneskeli tyttärensä tiineiksi, joopajoo...
- Anonyymi00015UUSI
niin ja se tapahtui kuuluisan sodomin tapauksen jälkeen
- Anonyymi00017UUSI
kovin moraalisia ohjeita äiti erotkoon pojastaan
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
kovin moraalisia ohjeita äiti erotkoon pojastaan
mistäköhä nämä epä eettiset elämän ohjeet on sannu alkunsa
- Anonyymi00019UUSI
ehkä ne oli sodomassa sorosia halus maata lootin miehen kanssa
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
tiedä vaikka on lestadiolaisten koti kaupunki
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
tiedä vaikka on lestadiolaisten koti kaupunki
ei näistä kuutalaisten kansan vaelluksista tiedä
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näkemys George Sorosesta ja muista vastaavista kansainvälisistä rahoittajista globaalin finanssiliikenteen ohjaajina ja sotien taustavaikuttajina on laajasti levinnyt ja herättää vahvoja tulkintoja.
Kriitikot ja salaliittoteorioiden kannattajat jakavat usein näkemyksen, jonka mukaan keskitetyt varallisuuskeskittymät ja kansainväliset miljardöörit käyttävät valtavaa taloudellista valtaansa ohjatakseen geopoliittisia tapahtumia, konflikteja ja talouskriisejä omien tavoitteidensa saavuttamiseksi.
Toisaalta valtavirran poliittinen ja taloudellinen analyysi katsoo, että globaali talous ja sotilaalliset konfliktit ovat monimutkaisia, itsenäisten valtioiden, hallitusten, kansainvälisten instituutioiden (kuten YK, NATO, keskuspankit) ja lukuisten erillisten tekijöiden yhteisvaikutusten tuloksia, joita yksittäiset rahoittajat tai sijoittajat eivät voi suoraan hallita tai ohjata, vaikka heillä onkin merkittävää taloudellista vaikutusvaltaa markkinoilla. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Näkemys George Sorosesta ja muista vastaavista kansainvälisistä rahoittajista globaalin finanssiliikenteen ohjaajina ja sotien taustavaikuttajina on laajasti levinnyt ja herättää vahvoja tulkintoja.
Kriitikot ja salaliittoteorioiden kannattajat jakavat usein näkemyksen, jonka mukaan keskitetyt varallisuuskeskittymät ja kansainväliset miljardöörit käyttävät valtavaa taloudellista valtaansa ohjatakseen geopoliittisia tapahtumia, konflikteja ja talouskriisejä omien tavoitteidensa saavuttamiseksi.
Toisaalta valtavirran poliittinen ja taloudellinen analyysi katsoo, että globaali talous ja sotilaalliset konfliktit ovat monimutkaisia, itsenäisten valtioiden, hallitusten, kansainvälisten instituutioiden (kuten YK, NATO, keskuspankit) ja lukuisten erillisten tekijöiden yhteisvaikutusten tuloksia, joita yksittäiset rahoittajat tai sijoittajat eivät voi suoraan hallita tai ohjata, vaikka heillä onkin merkittävää taloudellista vaikutusvaltaa markkinoilla.siellähän se joku filmin pätkä oli kun juutalaimen isä sanp pojilleen ottavansa raha liikenteen haltuun
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
siellähän se joku filmin pätkä oli kun juutalaimen isä sanp pojilleen ottavansa raha liikenteen haltuun
ja juutalaiset odottaa jerusalemissa jeesuksem toista tulemista että ihmiset rakentavat niille talot autot ja tiet
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
ja juutalaiset odottaa jerusalemissa jeesuksem toista tulemista että ihmiset rakentavat niille talot autot ja tiet
mites se hitler sano jossakin filmissä jotakin finanssi alasta ja mediasta
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
mites se hitler sano jossakin filmissä jotakin finanssi alasta ja mediasta
eli johan on kuviot
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
eli johan on kuviot
pitää oikeen miettiä et miten käy juutalaiset odottaa messiasta ja anti kristus saapuu niille
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
pitää oikeen miettiä et miten käy juutalaiset odottaa messiasta ja anti kristus saapuu niille
ja jeesus sano menevänsä jerusalemiin
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
ja jeesus sano menevänsä jerusalemiin
Näiden jälkeen arkkienkeli Mikael tulee puhaltamaan pasunaan, ja minä palaan Jerusalemiin, ja se antikristus joutuu häpeään. Ja hän pakenee pohjoiseen ja kokoaa Googin ja Maagogin, ja hän tulee riemuiten ja aloittaa sodan Öljymäellä. Ja minä lähetän minun voimastani suurimman sotilaan, ja hän koskettaa heidän leirejään ja he kaikki kaatuvat."
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Näiden jälkeen arkkienkeli Mikael tulee puhaltamaan pasunaan, ja minä palaan Jerusalemiin, ja se antikristus joutuu häpeään. Ja hän pakenee pohjoiseen ja kokoaa Googin ja Maagogin, ja hän tulee riemuiten ja aloittaa sodan Öljymäellä. Ja minä lähetän minun voimastani suurimman sotilaan, ja hän koskettaa heidän leirejään ja he kaikki kaatuvat."
Kun minä, Matteus, kuulin nämä asiat, minun sydämeni iloitsi, ja minä kysyin Herralta, sanoen, "Mitä minä teen niinä päivinä?" Herra vastasi minulle, "mene ja julista Jumalan kuningaskuntaa kaikille luoduille."
Viimeisinä aikoina, maailman lopulla, kun tuomiopäivä on lähestymässä, Goog ja Maagog lähtevät niiden muiden kansakuntien kanssa, joista kerrotaan, että Aleksanteri Suuri on vienyt heidät pohjoisiin maihin. He hävittävät Israelin maata ja tekevät siellä kaikenlaista pahaa. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja silloin antikristus kohottaa kiven käsiinsä ja sanoo, "uskokaa minuun ja minä muutan nämä kivet leiviksi." Ja silloin osa juutalaisista sanoo, "sinä olet se messias, jota me olemme rukoilleet ja jonka tähden kristityt ovat aiheuttaneet meille valtavaa surua." Ja se antikristus kehuskelee, ja sanoo niille juutalaisille, "älkää olko surullisia. Hetki vielä, ja kristityt näkevät ja ymmärtävät, kuka minä olen." Ja se antikristus korottaa äänensä kivistä kalliota kohti, sanoen, "tule leiväksi näiden juutalaisten eteen!" Eikä se tottele häntä, vaan siitä tulee lohikäärme. Ja se lohikäärme sanoo antikristukselle, "sinä, joka olet täynnä kaikkea pahuutta ja epäoikeudenmukaisuutta, miksi teet sellaista, johon et pysty?" Ja se lohikäärme laittaa hänet häpeään juutalaisten edessä.
Ja silloin lähtee kolme miestä, ja he tuomitsevat hänet valehtelijaksi ja eksyttäjäksi. Ja nämä kolme miestä, kaksi taivaasta ja yksi maasta, myös kulkevat sen antikristuksen eteen ja sanovat, "voi sinua, vääryyden tekijä ja ikuisen tulen perillinen!" Ja he kulkevat kaikessa maassa huutaen ja sanoen ahdistetuille kristityille, "kuulkaa, ihmislapset, älkää kumartako häntä, koska hän ei ole mikään kristus eikä edes Jumalaa pelkäävä, vaan hän on itse antikristus." Ja monet kristityt juoksevat niiden pyhien jalkojen juureen ja sanovat, "mitä meidän tulee tehdä? Minne me kristityt piiloudumme?" Ja monet kristityt piiloutuvat luoliin ja maakuoppiin ja he pelastuvat, niin ettei se valehteleva Samael saa heitä kiinni. Ja kun antikristus löytää nämä kolme miestä, hän tappaa heidät miekalla. Silloin täyttyy se, mitä profeetta David on sanonut, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi" (Ps.51:19). Ja kun antikristus hallitsee ja demonit vainoavat, lähestyy se herran päivä. Ja silloin tulee tuomio ja palkan maksu. Ja paholaisen eksytyksistä tulee loppu. Ja maailman valkeus on oleva Messias, meidän Herramme, ja kunnian kuningas, hänelle kaikki valta, voima ja kunnia ikuisesti, amen - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ja silloin antikristus kohottaa kiven käsiinsä ja sanoo, "uskokaa minuun ja minä muutan nämä kivet leiviksi." Ja silloin osa juutalaisista sanoo, "sinä olet se messias, jota me olemme rukoilleet ja jonka tähden kristityt ovat aiheuttaneet meille valtavaa surua." Ja se antikristus kehuskelee, ja sanoo niille juutalaisille, "älkää olko surullisia. Hetki vielä, ja kristityt näkevät ja ymmärtävät, kuka minä olen." Ja se antikristus korottaa äänensä kivistä kalliota kohti, sanoen, "tule leiväksi näiden juutalaisten eteen!" Eikä se tottele häntä, vaan siitä tulee lohikäärme. Ja se lohikäärme sanoo antikristukselle, "sinä, joka olet täynnä kaikkea pahuutta ja epäoikeudenmukaisuutta, miksi teet sellaista, johon et pysty?" Ja se lohikäärme laittaa hänet häpeään juutalaisten edessä.
Ja silloin lähtee kolme miestä, ja he tuomitsevat hänet valehtelijaksi ja eksyttäjäksi. Ja nämä kolme miestä, kaksi taivaasta ja yksi maasta, myös kulkevat sen antikristuksen eteen ja sanovat, "voi sinua, vääryyden tekijä ja ikuisen tulen perillinen!" Ja he kulkevat kaikessa maassa huutaen ja sanoen ahdistetuille kristityille, "kuulkaa, ihmislapset, älkää kumartako häntä, koska hän ei ole mikään kristus eikä edes Jumalaa pelkäävä, vaan hän on itse antikristus." Ja monet kristityt juoksevat niiden pyhien jalkojen juureen ja sanovat, "mitä meidän tulee tehdä? Minne me kristityt piiloudumme?" Ja monet kristityt piiloutuvat luoliin ja maakuoppiin ja he pelastuvat, niin ettei se valehteleva Samael saa heitä kiinni. Ja kun antikristus löytää nämä kolme miestä, hän tappaa heidät miekalla. Silloin täyttyy se, mitä profeetta David on sanonut, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi" (Ps.51:19). Ja kun antikristus hallitsee ja demonit vainoavat, lähestyy se herran päivä. Ja silloin tulee tuomio ja palkan maksu. Ja paholaisen eksytyksistä tulee loppu. Ja maailman valkeus on oleva Messias, meidän Herramme, ja kunnian kuningas, hänelle kaikki valta, voima ja kunnia ikuisesti, amense lohikäärme jola oli paratiisissa oli raamatin demonisoima jolla ei ollut mitään tekemistä kristuksen kanssa se oli eevalle koodi joka antoi sille ihmisyyden jotta se voisi lähteä tutkimus matkalle paratiisista ja palata viisaampana
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
se lohikäärme jola oli paratiisissa oli raamatin demonisoima jolla ei ollut mitään tekemistä kristuksen kanssa se oli eevalle koodi joka antoi sille ihmisyyden jotta se voisi lähteä tutkimus matkalle paratiisista ja palata viisaampana
Tietyissä vaihtoehtoisissa, gnostilaisissa tai muinaisissa uskonnollisissa tulkinnoissa on tosin esitetty radikaalisti poikkeavia näkemyksiä. Esimerkiksi tietyt gnostilaiset suuntaukset tulkitsivat Eedenin puutarhan kertomuksen niin, että käärme olikin tiedon ja heräämisen tuoja, joka vapautti ihmisen "tietämättömän" tai rajoittavan luojan (jonka he joskus samastivat Vanhan testamentin luojajumalaan eli Jahveen) vallasta. Nämä ovat kuitenkin poikenneet täysin valtavirran juutalaisesta ja kristillisestä opista, jonka mukaan Jumala ja käärme ovat toistensa vastakohtia.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tietyissä vaihtoehtoisissa, gnostilaisissa tai muinaisissa uskonnollisissa tulkinnoissa on tosin esitetty radikaalisti poikkeavia näkemyksiä. Esimerkiksi tietyt gnostilaiset suuntaukset tulkitsivat Eedenin puutarhan kertomuksen niin, että käärme olikin tiedon ja heräämisen tuoja, joka vapautti ihmisen "tietämättömän" tai rajoittavan luojan (jonka he joskus samastivat Vanhan testamentin luojajumalaan eli Jahveen) vallasta. Nämä ovat kuitenkin poikenneet täysin valtavirran juutalaisesta ja kristillisestä opista, jonka mukaan Jumala ja käärme ovat toistensa vastakohtia.
eli jahve on käärme
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
eli jahve on käärme
åitää muistaa että kristityt tappo jutalaisia ja varasti niiltä raamatun jonka ne sovelsi omaan käyttöön
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
åitää muistaa että kristityt tappo jutalaisia ja varasti niiltä raamatun jonka ne sovelsi omaan käyttöön
pitää
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
pitää
ne elää juutalaisilla perinnäis säännöillä
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
ne elää juutalaisilla perinnäis säännöillä
jonkun väitteen mukaan juutalaiset kirjotti sen kristityille
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
jonkun väitteen mukaan juutalaiset kirjotti sen kristityille
mutta lutter oli mustalainen ja se käänsi raamatun
äoti 😹👍
- Anonyymi00040UUSI
äoti=talo
Sanan "house" analyysi: Suojan, peittämisen ja tilan arkkitehtuuri
Englannin kielen sana house kantaa mukanaan syvää indoeurooppalaista historiaa. Toisin kuin suomen talo, joka kytkeytyy vahvasti kiinteään asuinpaikkaan ja maatilaan, house vie ajatukset suoraan fyysisen suojan, peittämisen ja eristämisen primitiiviseen käsitteeseen.
Keskeiset ulottuvuudet
* Etymologinen alkulähde ja peittäminen: Sana johtuu muinaisgermaanisesta sanasta *hūsą (katettu suoja, asumus), joka puolestaan palaa indoeurooppalaiseen kantaan *(s)keu-. Tämä kanta merkitsee kirjaimellisesti peittämistä, suojaamista tai kätkemistä. Samasta juuresta ovat peräisin esimerkiksi sanat skin (iho) ja sky (taivas) – kaikki sellaisia, jotka muodostavat ympäröivän kuoren tai katteen.
* Tila rajapintana ulkomaailmaan: Siinä missä home (koti) edustaa tunnetta, turvaa ja sisäpiiriä, house on ensisijaisesti arkkitehtoninen rakenne. Se on fyysinen raja, joka erottaa ihmisen ulkoisesta kaaoksesta, säästä ja vaaroista. Se toimii samalla tavalla kuin kehon iho tai maapalloa ympäröivä taivas: kuorena, joka pitää sisäpuolen elämän suojassa.
* Laajentuneet merkitykset ja institutionaalisuus: Englannin kielen kehityksessä house on siirtynyt pelkästä asunnosta laajempaan symboliseen ja sosiaaliseen käyttöön:
* Dynastiat ja suvut: The House of Windsor tai historialliset hallitsijasuvut osoittavat, että talo merkitsee myös sukupuuta, perustaa ja jatkuvuutta.
* Laitokset ja vallan tilat: The House of Commons (alahuone) tai house yrityselämässä viittaavat rakenteeseen, jonka sisällä päätöksiä tehdään ja valtaa käytetään.
Yhteenveto
Sana house on pohjimmiltaan suojakilpi. Se määrittelee ihmisen suhdetta ympäristönsä armottomuuteen: se on rakennettu tila, joka kätkee ja suojaa. Siinä missä suomalainen talo on maa- ja yhteisökeskeinen tukikohta, englannin house on universaali osoitus tarpeesta luoda keinotekoinen iho ulkomaailman ja sisäisen elämän väliin. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
äoti=talo
Sanan "house" analyysi: Suojan, peittämisen ja tilan arkkitehtuuri
Englannin kielen sana house kantaa mukanaan syvää indoeurooppalaista historiaa. Toisin kuin suomen talo, joka kytkeytyy vahvasti kiinteään asuinpaikkaan ja maatilaan, house vie ajatukset suoraan fyysisen suojan, peittämisen ja eristämisen primitiiviseen käsitteeseen.
Keskeiset ulottuvuudet
* Etymologinen alkulähde ja peittäminen: Sana johtuu muinaisgermaanisesta sanasta *hūsą (katettu suoja, asumus), joka puolestaan palaa indoeurooppalaiseen kantaan *(s)keu-. Tämä kanta merkitsee kirjaimellisesti peittämistä, suojaamista tai kätkemistä. Samasta juuresta ovat peräisin esimerkiksi sanat skin (iho) ja sky (taivas) – kaikki sellaisia, jotka muodostavat ympäröivän kuoren tai katteen.
* Tila rajapintana ulkomaailmaan: Siinä missä home (koti) edustaa tunnetta, turvaa ja sisäpiiriä, house on ensisijaisesti arkkitehtoninen rakenne. Se on fyysinen raja, joka erottaa ihmisen ulkoisesta kaaoksesta, säästä ja vaaroista. Se toimii samalla tavalla kuin kehon iho tai maapalloa ympäröivä taivas: kuorena, joka pitää sisäpuolen elämän suojassa.
* Laajentuneet merkitykset ja institutionaalisuus: Englannin kielen kehityksessä house on siirtynyt pelkästä asunnosta laajempaan symboliseen ja sosiaaliseen käyttöön:
* Dynastiat ja suvut: The House of Windsor tai historialliset hallitsijasuvut osoittavat, että talo merkitsee myös sukupuuta, perustaa ja jatkuvuutta.
* Laitokset ja vallan tilat: The House of Commons (alahuone) tai house yrityselämässä viittaavat rakenteeseen, jonka sisällä päätöksiä tehdään ja valtaa käytetään.
Yhteenveto
Sana house on pohjimmiltaan suojakilpi. Se määrittelee ihmisen suhdetta ympäristönsä armottomuuteen: se on rakennettu tila, joka kätkee ja suojaa. Siinä missä suomalainen talo on maa- ja yhteisökeskeinen tukikohta, englannin house on universaali osoitus tarpeesta luoda keinotekoinen iho ulkomaailman ja sisäisen elämän väliin.voi vittu nyt oon sekasin
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
voi vittu nyt oon sekasin
ei auttanut vaikka tein näppäily virheen silti tuli oikein
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
ei auttanut vaikka tein näppäily virheen silti tuli oikein
kunhan vain åelleilin
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
voi vittu nyt oon sekasin
vittu oot sekasin soitti tänään ja haukku äitin pystyyn mut lääkäri lährtettiin mulle
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
vittu oot sekasin soitti tänään ja haukku äitin pystyyn mut lääkäri lährtettiin mulle
saatanan ilmestys kirjan peto et voi mulle mitään
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
saatanan ilmestys kirjan peto et voi mulle mitään
voi vittu puoli ilmoitus ja pekkaa päälle
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
voi vittu puoli ilmoitus ja pekkaa päälle
nää viranomaiset oli ihan kiimassa kun kirjotin ledtadiulsesta runon
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
nää viranomaiset oli ihan kiimassa kun kirjotin ledtadiulsesta runon
äiti tietysti nyökytteli onnellisena päätään kun se poika on tullut uskoon
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
äiti tietysti nyökytteli onnellisena päätään kun se poika on tullut uskoon
eli mitä tästä opmme et voi saada syntejä anteeksi koska käsketään menmä pöpilään jos kirjotat jotakkn syntien anteeksi antamisesta hullujen huone odottaa
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
eli mitä tästä opmme et voi saada syntejä anteeksi koska käsketään menmä pöpilään jos kirjotat jotakkn syntien anteeksi antamisesta hullujen huone odottaa
eli pysytään siinä mitä lukee tess 1:14
hänen jonka kautta on syntien anteeksi antaminen - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
eli pysytään siinä mitä lukee tess 1:14
hänen jonka kautta on syntien anteeksi antaminenmut toi kohta zon ja jesus karbonilainen siinä synti sana tarkottaa kahta asiaa henkilökohtasta virhettä tai ihan vaan virhettä
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
mut toi kohta zon ja jesus karbonilainen siinä synti sana tarkottaa kahta asiaa henkilökohtasta virhettä tai ihan vaan virhettä
joten tuo kohta on auki
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
joten tuo kohta on auki
jos lestadiolainen pappi heittää epä määräisen asian tämä ei ole hengellinen asia kun pyytää syntejä anteeksi näyttäytyy se tess paremmalta
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
jos lestadiolainen pappi heittää epä määräisen asian tämä ei ole hengellinen asia kun pyytää syntejä anteeksi näyttäytyy se tess paremmalta
no täjän ei minua koske jeremias teki väärän ilmi annon kun sanoin etten ole samaa mieltä se seuraa näitä palstoja tiiviisti
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
no täjän ei minua koske jeremias teki väärän ilmi annon kun sanoin etten ole samaa mieltä se seuraa näitä palstoja tiiviisti
et tässä olöaan palloteltu sielöä täälöä aina väjän sen mukaan mistä kenkä puristaa
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
et tässä olöaan palloteltu sielöä täälöä aina väjän sen mukaan mistä kenkä puristaa
sosiaaliviran omaiset ihmettelee onko maa litteä vai pallo ja veli huutaa naama punasena oot seksasin niin tässä ihmettelee kuka on
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
sosiaaliviran omaiset ihmettelee onko maa litteä vai pallo ja veli huutaa naama punasena oot seksasin niin tässä ihmettelee kuka on
viranomaset on
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
viranomaset on
pitäskö päättää tää tähän olen sanonut jo kaiken mitä enää on sanottavaa olen käsitellyt kaiken mitä pienessä päässä liikkuu juttu kaveria en oo löytäny en livenä enkä täältä
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
pitäskö päättää tää tähän olen sanonut jo kaiken mitä enää on sanottavaa olen käsitellyt kaiken mitä pienessä päässä liikkuu juttu kaveria en oo löytäny en livenä enkä täältä
ai niin se vittusen leija esitti niin rakastavaa netissä ja ryllä esitti vain pahottelut
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
ai niin se vittusen leija esitti niin rakastavaa netissä ja ryllä esitti vain pahottelut
on nää jonkun mukaan se oli vale jonkun mukaan ei
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
on nää jonkun mukaan se oli vale jonkun mukaan ei
nyt kun saatte selville kuka se on hmm kuka se on
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
nyt kun saatte selville kuka se on hmm kuka se on
pitäskö soittaa vai riittääkö naaman ehostus
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
pitäskö soittaa vai riittääkö naaman ehostus
paska naapurit on ainakin kiinnostunu siitä niitten naama vääntyy rumaan irvistykseen aina kun ajattelee sitä
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
paska naapurit on ainakin kiinnostunu siitä niitten naama vääntyy rumaan irvistykseen aina kun ajattelee sitä
onpa joku jopa niin kiinnostunut että kävelee roska katokaen ohi sätkä suussa
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
onpa joku jopa niin kiinnostunut että kävelee roska katokaen ohi sätkä suussa
mutta tosi paikan tullen kukaan ei kysy mikä mulla on ne muistaa kysyä vain ootko ottanut lääkkeesi
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
mutta tosi paikan tullen kukaan ei kysy mikä mulla on ne muistaa kysyä vain ootko ottanut lääkkeesi
äito on hyvinkin kiinnostunut se tuo pastilleja ja lahjoo kukka kimpulla
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
äito on hyvinkin kiinnostunut se tuo pastilleja ja lahjoo kukka kimpulla
äiti
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
äiti
veli kehu kovasti mut se onkin mun puolella
- Anonyymi00070UUSI
joku hoito mies myös ja serkku sillä on kiima mielessä
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
joku hoito mies myös ja serkku sillä on kiima mielessä
mietin välillä poltetaanko tämä maa ennen vai jälkeen avioliiton vai oleko edes koskaan menossa naimisiin
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
mietin välillä poltetaanko tämä maa ennen vai jälkeen avioliiton vai oleko edes koskaan menossa naimisiin
helena oli erilainen jokainen lesta jyttäs sitä suvareissa joten jouduin tyytymään hoito miehen seuraan
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
helena oli erilainen jokainen lesta jyttäs sitä suvareissa joten jouduin tyytymään hoito miehen seuraan
kyttäs
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
kyttäs
nii i
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️531059Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171009- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k204627- 104613
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188591- 94558
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260488Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85458- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 47400
- 5388
- 29385
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 29348