miten se meni raamatun mukaan äoti erotkoon pojastaan

Anonyymi-ap

on varmaan raamatun kirjottaja aika pervo jos lapsen täytyy olla naimisissa äitinsä kanssa ei jeesus tollasta paskaa puhu raamatun tekstit ovat sairasta satanismia

73

<50

Vastaukset 73

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

onkohan lutter kirjottanur sen ja soveltanut lääke tieteeseen

• Anonyymi00003
        UUSI

se opeti että jeesus on tullut lihaan muttei omalla suullaan koskaan tunnustanut sitä

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

se opeti että jeesus on tullut lihaan muttei omalla suullaan koskaan tunnustanut sitä

mites tämän tulkitsee
        Ich glaube, dass Jesus Christus, wahrhaftiger Mensch aus der Jungfrau Maria geboren, sei mein Herr..."
        (Minä uskon, että Jeesus Kristus, neitsyt Mariasta syntynyt todellinen ihminen, on minun Herrani...)

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

mites tämän tulkitsee
        Ich glaube, dass Jesus Christus, wahrhaftiger Mensch aus der Jungfrau Maria geboren, sei mein Herr..."
        (Minä uskon, että Jeesus Kristus, neitsyt Mariasta syntynyt todellinen ihminen, on minun Herrani...)

ei kue että tuli lihaksi

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

ei kue että tuli lihaksi

lue

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

lue

sano se lutter että tuli lihaksi vai oletko niin erehtymätön että joudut naurun alaiseksi

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

sano se lutter että tuli lihaksi vai oletko niin erehtymätön että joudut naurun alaiseksi

ei minä sanon muuta ja opetan erehtymätöntä oppia

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

ei minä sanon muuta ja opetan erehtymätöntä oppia

kuka dano että sinä olet jeesus elävän jumalan poika

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

kuka dano että sinä olet jeesus elävän jumalan poika

jossakin vaiheessa jeesus sano sitä saatanaksi

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

jossakin vaiheessa jeesus sano sitä saatanaksi

näin sanp jeesus
        Ja hän puhui sitä sanaa avoimesti. Ja Keefa vei hänet sivuun, ja alkoi nuhtelemaan häntä.
        ̅Mutta hän kääntyi ja katsahti oppilaisiinsa, ja nuhteli Shimeon’ia ja sanoi, ”mene taakseni satana, sinä,
        joka et ajattele Jumalan, vaan ihmisten ajattelun mukaan!”
        Ja Jeshua kutsui kansanjoukon, oppilaidensa kanssa, ja sanoi heille, ”joka tahtoo tulla minun perässäni,
        kieltäköön sielunsa ja kantakoon ristinsä, ja tulkoon minun perässäni.”

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

näin sanp jeesus
        Ja hän puhui sitä sanaa avoimesti. Ja Keefa vei hänet sivuun, ja alkoi nuhtelemaan häntä.
        ̅Mutta hän kääntyi ja katsahti oppilaisiinsa, ja nuhteli Shimeon’ia ja sanoi, ”mene taakseni satana, sinä,
        Ja Jeshua kutsui kansanjoukon, oppilaidensa kanssa, ja sanoi heille, ”joka tahtoo tulla minun perässäni,

kenenköhän perässä se lutter meni

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

kenenköhän perässä se lutter meni

se varmaan katto telkkaria ja riehu humalassa

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

näin sanp jeesus

ja jatkuu
        Sillä jokainen, joka tahtoo sielulleen elämän, tulee menettämään sen, ja jokainen, joka menettää
        sielunsa minun tähteni, ja minun toivon sanomani tähden, hän saa elää.
        Eläminen on futuurimuodossa koko ajan. Evankeliumi on tässä sevartha, toivon sanoma.
        Sillä mitä se hyödyttää miestä, jos voittaisi koko maailman, ja menettäisi sielunsa?

• UUSI

Sukuruthaanan siellä raamatussa on muutenkin ohjeet, isukki t7edottomana kännipäissään muka paneskeli tyttärensä tiineiksi, joopajoo...

• Anonyymi00015
        UUSI

niin ja se tapahtui kuuluisan sodomin tapauksen jälkeen

• Anonyymi00017
        UUSI

kovin moraalisia ohjeita äiti erotkoon pojastaan

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

kovin moraalisia ohjeita äiti erotkoon pojastaan

mistäköhä nämä epä eettiset elämän ohjeet on sannu alkunsa

• Anonyymi00019
        UUSI

ehkä ne oli sodomassa sorosia halus maata lootin miehen kanssa

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

tiedä vaikka on lestadiolaisten koti kaupunki

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

tiedä vaikka on lestadiolaisten koti kaupunki

ei näistä kuutalaisten kansan vaelluksista tiedä

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Näkemys George Sorosesta ja muista vastaavista kansainvälisistä rahoittajista globaalin finanssiliikenteen ohjaajina ja sotien taustavaikuttajina on laajasti levinnyt ja herättää vahvoja tulkintoja.
        Kriitikot ja salaliittoteorioiden kannattajat jakavat usein näkemyksen, jonka mukaan keskitetyt varallisuuskeskittymät ja kansainväliset miljardöörit käyttävät valtavaa taloudellista valtaansa ohjatakseen geopoliittisia tapahtumia, konflikteja ja talouskriisejä omien tavoitteidensa saavuttamiseksi.
        Toisaalta valtavirran poliittinen ja taloudellinen analyysi katsoo, että globaali talous ja sotilaalliset konfliktit ovat monimutkaisia, itsenäisten valtioiden, hallitusten, kansainvälisten instituutioiden (kuten YK, NATO, keskuspankit) ja lukuisten erillisten tekijöiden yhteisvaikutusten tuloksia, joita yksittäiset rahoittajat tai sijoittajat eivät voi suoraan hallita tai ohjata, vaikka heillä onkin merkittävää taloudellista vaikutusvaltaa markkinoilla.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Näkemys George Sorosesta ja muista vastaavista kansainvälisistä rahoittajista globaalin finanssiliikenteen ohjaajina ja sotien taustavaikuttajina on laajasti levinnyt ja herättää vahvoja tulkintoja.
        Kriitikot ja salaliittoteorioiden kannattajat jakavat usein näkemyksen, jonka mukaan keskitetyt varallisuuskeskittymät ja kansainväliset miljardöörit käyttävät valtavaa taloudellista valtaansa ohjatakseen geopoliittisia tapahtumia, konflikteja ja talouskriisejä omien tavoitteidensa saavuttamiseksi.
        Toisaalta valtavirran poliittinen ja taloudellinen analyysi katsoo, että globaali talous ja sotilaalliset konfliktit ovat monimutkaisia, itsenäisten valtioiden, hallitusten, kansainvälisten instituutioiden (kuten YK, NATO, keskuspankit) ja lukuisten erillisten tekijöiden yhteisvaikutusten tuloksia, joita yksittäiset rahoittajat tai sijoittajat eivät voi suoraan hallita tai ohjata, vaikka heillä onkin merkittävää taloudellista vaikutusvaltaa markkinoilla.

siellähän se joku filmin pätkä oli kun juutalaimen isä sanp pojilleen ottavansa raha liikenteen haltuun

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

siellähän se joku filmin pätkä oli kun juutalaimen isä sanp pojilleen ottavansa raha liikenteen haltuun

ja juutalaiset odottaa jerusalemissa jeesuksem toista tulemista että ihmiset rakentavat niille talot autot ja tiet

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

ja juutalaiset odottaa jerusalemissa jeesuksem toista tulemista että ihmiset rakentavat niille talot autot ja tiet

mites se hitler sano jossakin filmissä jotakin finanssi alasta ja mediasta

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

mites se hitler sano jossakin filmissä jotakin finanssi alasta ja mediasta

eli johan on kuviot

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

eli johan on kuviot

pitää oikeen miettiä et miten käy juutalaiset odottaa messiasta ja anti kristus saapuu niille

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

pitää oikeen miettiä et miten käy juutalaiset odottaa messiasta ja anti kristus saapuu niille

ja jeesus sano menevänsä jerusalemiin

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

ja jeesus sano menevänsä jerusalemiin

Näiden jälkeen arkkienkeli Mikael tulee puhaltamaan pasunaan, ja minä palaan Jerusalemiin, ja se antikristus joutuu häpeään. Ja hän pakenee pohjoiseen ja kokoaa Googin ja Maagogin, ja hän tulee riemuiten ja aloittaa sodan Öljymäellä. Ja minä lähetän minun voimastani suurimman sotilaan, ja hän koskettaa heidän leirejään ja he kaikki kaatuvat."

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Näiden jälkeen arkkienkeli Mikael tulee puhaltamaan pasunaan, ja minä palaan Jerusalemiin, ja se antikristus joutuu häpeään. Ja hän pakenee pohjoiseen ja kokoaa Googin ja Maagogin, ja hän tulee riemuiten ja aloittaa sodan Öljymäellä. Ja minä lähetän minun voimastani suurimman sotilaan, ja hän koskettaa heidän leirejään ja he kaikki kaatuvat."

Kun minä, Matteus, kuulin nämä asiat, minun sydämeni iloitsi, ja minä kysyin Herralta, sanoen, "Mitä minä teen niinä päivinä?" Herra vastasi minulle, "mene ja julista Jumalan kuningaskuntaa kaikille luoduille."

Viimeisinä aikoina, maailman lopulla, kun tuomiopäivä on lähestymässä, Goog ja Maagog lähtevät niiden muiden kansakuntien kanssa, joista kerrotaan, että Aleksanteri Suuri on vienyt heidät pohjoisiin maihin. He hävittävät Israelin maata ja tekevät siellä kaikenlaista pahaa.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ja silloin antikristus kohottaa kiven käsiinsä ja sanoo, "uskokaa minuun ja minä muutan nämä kivet leiviksi." Ja silloin osa juutalaisista sanoo, "sinä olet se messias, jota me olemme rukoilleet ja jonka tähden kristityt ovat aiheuttaneet meille valtavaa surua." Ja se antikristus kehuskelee, ja sanoo niille juutalaisille, "älkää olko surullisia. Hetki vielä, ja kristityt näkevät ja ymmärtävät, kuka minä olen." Ja se antikristus korottaa äänensä kivistä kalliota kohti, sanoen, "tule leiväksi näiden juutalaisten eteen!" Eikä se tottele häntä, vaan siitä tulee lohikäärme. Ja se lohikäärme sanoo antikristukselle, "sinä, joka olet täynnä kaikkea pahuutta ja epäoikeudenmukaisuutta, miksi teet sellaista, johon et pysty?" Ja se lohikäärme laittaa hänet häpeään juutalaisten edessä.

Ja silloin lähtee kolme miestä, ja he tuomitsevat hänet valehtelijaksi ja eksyttäjäksi. Ja nämä kolme miestä, kaksi taivaasta ja yksi maasta, myös kulkevat sen antikristuksen eteen ja sanovat, "voi sinua, vääryyden tekijä ja ikuisen tulen perillinen!" Ja he kulkevat kaikessa maassa huutaen ja sanoen ahdistetuille kristityille, "kuulkaa, ihmislapset, älkää kumartako häntä, koska hän ei ole mikään kristus eikä edes Jumalaa pelkäävä, vaan hän on itse antikristus." Ja monet kristityt juoksevat niiden pyhien jalkojen juureen ja sanovat, "mitä meidän tulee tehdä? Minne me kristityt piiloudumme?" Ja monet kristityt piiloutuvat luoliin ja maakuoppiin ja he pelastuvat, niin ettei se valehteleva Samael saa heitä kiinni. Ja kun antikristus löytää nämä kolme miestä, hän tappaa heidät miekalla. Silloin täyttyy se, mitä profeetta David on sanonut, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi" (Ps.51:19). Ja kun antikristus hallitsee ja demonit vainoavat, lähestyy se herran päivä. Ja silloin tulee tuomio ja palkan maksu. Ja paholaisen eksytyksistä tulee loppu. Ja maailman valkeus on oleva Messias, meidän Herramme, ja kunnian kuningas, hänelle kaikki valta, voima ja kunnia ikuisesti, amen

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ja silloin antikristus kohottaa kiven käsiinsä ja sanoo, "uskokaa minuun ja minä muutan nämä kivet leiviksi." Ja silloin osa juutalaisista sanoo, "sinä olet se messias, jota me olemme rukoilleet ja jonka tähden kristityt ovat aiheuttaneet meille valtavaa surua." Ja se antikristus kehuskelee, ja sanoo niille juutalaisille, "älkää olko surullisia. Hetki vielä, ja kristityt näkevät ja ymmärtävät, kuka minä olen." Ja se antikristus korottaa äänensä kivistä kalliota kohti, sanoen, "tule leiväksi näiden juutalaisten eteen!" Eikä se tottele häntä, vaan siitä tulee lohikäärme. Ja se lohikäärme sanoo antikristukselle, "sinä, joka olet täynnä kaikkea pahuutta ja epäoikeudenmukaisuutta, miksi teet sellaista, johon et pysty?" Ja se lohikäärme laittaa hänet häpeään juutalaisten edessä.

Ja silloin lähtee kolme miestä, ja he tuomitsevat hänet valehtelijaksi ja eksyttäjäksi. Ja nämä kolme miestä, kaksi taivaasta ja yksi maasta, myös kulkevat sen antikristuksen eteen ja sanovat, "voi sinua, vääryyden tekijä ja ikuisen tulen perillinen!" Ja he kulkevat kaikessa maassa huutaen ja sanoen ahdistetuille kristityille, "kuulkaa, ihmislapset, älkää kumartako häntä, koska hän ei ole mikään kristus eikä edes Jumalaa pelkäävä, vaan hän on itse antikristus." Ja monet kristityt juoksevat niiden pyhien jalkojen juureen ja sanovat, "mitä meidän tulee tehdä? Minne me kristityt piiloudumme?" Ja monet kristityt piiloutuvat luoliin ja maakuoppiin ja he pelastuvat, niin ettei se valehteleva Samael saa heitä kiinni. Ja kun antikristus löytää nämä kolme miestä, hän tappaa heidät miekalla. Silloin täyttyy se, mitä profeetta David on sanonut, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi" (Ps.51:19). Ja kun antikristus hallitsee ja demonit vainoavat, lähestyy se herran päivä. Ja silloin tulee tuomio ja palkan maksu. Ja paholaisen eksytyksistä tulee loppu. Ja maailman valkeus on oleva Messias, meidän Herramme, ja kunnian kuningas, hänelle kaikki valta, voima ja kunnia ikuisesti, amen

se lohikäärme jola oli paratiisissa oli raamatin demonisoima jolla ei ollut mitään tekemistä kristuksen kanssa se oli eevalle koodi joka antoi sille ihmisyyden jotta se voisi lähteä tutkimus matkalle paratiisista ja palata viisaampana

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

se lohikäärme jola oli paratiisissa oli raamatin demonisoima jolla ei ollut mitään tekemistä kristuksen kanssa se oli eevalle koodi joka antoi sille ihmisyyden jotta se voisi lähteä tutkimus matkalle paratiisista ja palata viisaampana

Tietyissä vaihtoehtoisissa, gnostilaisissa tai muinaisissa uskonnollisissa tulkinnoissa on tosin esitetty radikaalisti poikkeavia näkemyksiä. Esimerkiksi tietyt gnostilaiset suuntaukset tulkitsivat Eedenin puutarhan kertomuksen niin, että käärme olikin tiedon ja heräämisen tuoja, joka vapautti ihmisen "tietämättömän" tai rajoittavan luojan (jonka he joskus samastivat Vanhan testamentin luojajumalaan eli Jahveen) vallasta. Nämä ovat kuitenkin poikenneet täysin valtavirran juutalaisesta ja kristillisestä opista, jonka mukaan Jumala ja käärme ovat toistensa vastakohtia.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tietyissä vaihtoehtoisissa, gnostilaisissa tai muinaisissa uskonnollisissa tulkinnoissa on tosin esitetty radikaalisti poikkeavia näkemyksiä. Esimerkiksi tietyt gnostilaiset suuntaukset tulkitsivat Eedenin puutarhan kertomuksen niin, että käärme olikin tiedon ja heräämisen tuoja, joka vapautti ihmisen "tietämättömän" tai rajoittavan luojan (jonka he joskus samastivat Vanhan testamentin luojajumalaan eli Jahveen) vallasta. Nämä ovat kuitenkin poikenneet täysin valtavirran juutalaisesta ja kristillisestä opista, jonka mukaan Jumala ja käärme ovat toistensa vastakohtia.

eli jahve on käärme

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

eli jahve on käärme

åitää muistaa että kristityt tappo jutalaisia ja varasti niiltä raamatun jonka ne sovelsi omaan käyttöön

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

åitää muistaa että kristityt tappo jutalaisia ja varasti niiltä raamatun jonka ne sovelsi omaan käyttöön

pitää

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

pitää

ne elää juutalaisilla perinnäis säännöillä

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

ne elää juutalaisilla perinnäis säännöillä

jonkun väitteen mukaan juutalaiset kirjotti sen kristityille

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

jonkun väitteen mukaan juutalaiset kirjotti sen kristityille

mutta lutter oli mustalainen ja se käänsi raamatun

• UUSI

äoti 😹👍

• Anonyymi00040
        UUSI

äoti=talo
        Sanan "house" analyysi: Suojan, peittämisen ja tilan arkkitehtuuri
        Englannin kielen sana house kantaa mukanaan syvää indoeurooppalaista historiaa. Toisin kuin suomen talo, joka kytkeytyy vahvasti kiinteään asuinpaikkaan ja maatilaan, house vie ajatukset suoraan fyysisen suojan, peittämisen ja eristämisen primitiiviseen käsitteeseen.
        Keskeiset ulottuvuudet
        * Etymologinen alkulähde ja peittäminen: Sana johtuu muinaisgermaanisesta sanasta *hūsą (katettu suoja, asumus), joka puolestaan palaa indoeurooppalaiseen kantaan *(s)keu-. Tämä kanta merkitsee kirjaimellisesti peittämistä, suojaamista tai kätkemistä. Samasta juuresta ovat peräisin esimerkiksi sanat skin (iho) ja sky (taivas) – kaikki sellaisia, jotka muodostavat ympäröivän kuoren tai katteen.
        * Tila rajapintana ulkomaailmaan: Siinä missä home (koti) edustaa tunnetta, turvaa ja sisäpiiriä, house on ensisijaisesti arkkitehtoninen rakenne. Se on fyysinen raja, joka erottaa ihmisen ulkoisesta kaaoksesta, säästä ja vaaroista. Se toimii samalla tavalla kuin kehon iho tai maapalloa ympäröivä taivas: kuorena, joka pitää sisäpuolen elämän suojassa.
        * Laajentuneet merkitykset ja institutionaalisuus: Englannin kielen kehityksessä house on siirtynyt pelkästä asunnosta laajempaan symboliseen ja sosiaaliseen käyttöön:
        * Dynastiat ja suvut: The House of Windsor tai historialliset hallitsijasuvut osoittavat, että talo merkitsee myös sukupuuta, perustaa ja jatkuvuutta.
        * Laitokset ja vallan tilat: The House of Commons (alahuone) tai house yrityselämässä viittaavat rakenteeseen, jonka sisällä päätöksiä tehdään ja valtaa käytetään.
        Yhteenveto
        Sana house on pohjimmiltaan suojakilpi. Se määrittelee ihmisen suhdetta ympäristönsä armottomuuteen: se on rakennettu tila, joka kätkee ja suojaa. Siinä missä suomalainen talo on maa- ja yhteisökeskeinen tukikohta, englannin house on universaali osoitus tarpeesta luoda keinotekoinen iho ulkomaailman ja sisäisen elämän väliin.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

äoti=talo
        Sanan "house" analyysi: Suojan, peittämisen ja tilan arkkitehtuuri
        Englannin kielen sana house kantaa mukanaan syvää indoeurooppalaista historiaa. Toisin kuin suomen talo, joka kytkeytyy vahvasti kiinteään asuinpaikkaan ja maatilaan, house vie ajatukset suoraan fyysisen suojan, peittämisen ja eristämisen primitiiviseen käsitteeseen.
        Keskeiset ulottuvuudet
        * Etymologinen alkulähde ja peittäminen: Sana johtuu muinaisgermaanisesta sanasta *hūsą (katettu suoja, asumus), joka puolestaan palaa indoeurooppalaiseen kantaan *(s)keu-. Tämä kanta merkitsee kirjaimellisesti peittämistä, suojaamista tai kätkemistä. Samasta juuresta ovat peräisin esimerkiksi sanat skin (iho) ja sky (taivas) – kaikki sellaisia, jotka muodostavat ympäröivän kuoren tai katteen.
        * Tila rajapintana ulkomaailmaan: Siinä missä home (koti) edustaa tunnetta, turvaa ja sisäpiiriä, house on ensisijaisesti arkkitehtoninen rakenne. Se on fyysinen raja, joka erottaa ihmisen ulkoisesta kaaoksesta, säästä ja vaaroista. Se toimii samalla tavalla kuin kehon iho tai maapalloa ympäröivä taivas: kuorena, joka pitää sisäpuolen elämän suojassa.
        * Laajentuneet merkitykset ja institutionaalisuus: Englannin kielen kehityksessä house on siirtynyt pelkästä asunnosta laajempaan symboliseen ja sosiaaliseen käyttöön:
        * Dynastiat ja suvut: The House of Windsor tai historialliset hallitsijasuvut osoittavat, että talo merkitsee myös sukupuuta, perustaa ja jatkuvuutta.
        * Laitokset ja vallan tilat: The House of Commons (alahuone) tai house yrityselämässä viittaavat rakenteeseen, jonka sisällä päätöksiä tehdään ja valtaa käytetään.
        Yhteenveto
        Sana house on pohjimmiltaan suojakilpi. Se määrittelee ihmisen suhdetta ympäristönsä armottomuuteen: se on rakennettu tila, joka kätkee ja suojaa. Siinä missä suomalainen talo on maa- ja yhteisökeskeinen tukikohta, englannin house on universaali osoitus tarpeesta luoda keinotekoinen iho ulkomaailman ja sisäisen elämän väliin.

voi vittu nyt oon sekasin

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

ei auttanut vaikka tein näppäily virheen silti tuli oikein

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

ei auttanut vaikka tein näppäily virheen silti tuli oikein

kunhan vain åelleilin

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

vittu oot sekasin soitti tänään ja haukku äitin pystyyn mut lääkäri lährtettiin mulle

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

vittu oot sekasin soitti tänään ja haukku äitin pystyyn mut lääkäri lährtettiin mulle

saatanan ilmestys kirjan peto et voi mulle mitään

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

saatanan ilmestys kirjan peto et voi mulle mitään

voi vittu puoli ilmoitus ja pekkaa päälle

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

voi vittu puoli ilmoitus ja pekkaa päälle

nää viranomaiset oli ihan kiimassa kun kirjotin ledtadiulsesta runon

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

nää viranomaiset oli ihan kiimassa kun kirjotin ledtadiulsesta runon

äiti tietysti nyökytteli onnellisena päätään kun se poika on tullut uskoon

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

äiti tietysti nyökytteli onnellisena päätään kun se poika on tullut uskoon

eli mitä tästä opmme et voi saada syntejä anteeksi koska käsketään menmä pöpilään jos kirjotat jotakkn syntien anteeksi antamisesta hullujen huone odottaa

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

eli mitä tästä opmme et voi saada syntejä anteeksi koska käsketään menmä pöpilään jos kirjotat jotakkn syntien anteeksi antamisesta hullujen huone odottaa

eli pysytään siinä mitä lukee tess 1:14
        hänen jonka kautta on syntien anteeksi antaminen

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

eli pysytään siinä mitä lukee tess 1:14
        hänen jonka kautta on syntien anteeksi antaminen

mut toi kohta zon ja jesus karbonilainen siinä synti sana tarkottaa kahta asiaa henkilökohtasta virhettä tai ihan vaan virhettä

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

mut toi kohta zon ja jesus karbonilainen siinä synti sana tarkottaa kahta asiaa henkilökohtasta virhettä tai ihan vaan virhettä

joten tuo kohta on auki

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

joten tuo kohta on auki

jos lestadiolainen pappi heittää epä määräisen asian tämä ei ole hengellinen asia kun pyytää syntejä anteeksi näyttäytyy se tess paremmalta

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

jos lestadiolainen pappi heittää epä määräisen asian tämä ei ole hengellinen asia kun pyytää syntejä anteeksi näyttäytyy se tess paremmalta

no täjän ei minua koske jeremias teki väärän ilmi annon kun sanoin etten ole samaa mieltä se seuraa näitä palstoja tiiviisti

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

no täjän ei minua koske jeremias teki väärän ilmi annon kun sanoin etten ole samaa mieltä se seuraa näitä palstoja tiiviisti

et tässä olöaan palloteltu sielöä täälöä aina väjän sen mukaan mistä kenkä puristaa

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

et tässä olöaan palloteltu sielöä täälöä aina väjän sen mukaan mistä kenkä puristaa

sosiaaliviran omaiset ihmettelee onko maa litteä vai pallo ja veli huutaa naama punasena oot seksasin niin tässä ihmettelee kuka on

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

sosiaaliviran omaiset ihmettelee onko maa litteä vai pallo ja veli huutaa naama punasena oot seksasin niin tässä ihmettelee kuka on

viranomaset on

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

viranomaset on

pitäskö päättää tää tähän olen sanonut jo kaiken mitä enää on sanottavaa olen käsitellyt kaiken mitä pienessä päässä liikkuu juttu kaveria en oo löytäny en livenä enkä täältä

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

pitäskö päättää tää tähän olen sanonut jo kaiken mitä enää on sanottavaa olen käsitellyt kaiken mitä pienessä päässä liikkuu juttu kaveria en oo löytäny en livenä enkä täältä

ai niin se vittusen leija esitti niin rakastavaa netissä ja ryllä esitti vain pahottelut

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

ai niin se vittusen leija esitti niin rakastavaa netissä ja ryllä esitti vain pahottelut

on nää jonkun mukaan se oli vale jonkun mukaan ei

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

on nää jonkun mukaan se oli vale jonkun mukaan ei

nyt kun saatte selville kuka se on hmm kuka se on

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

nyt kun saatte selville kuka se on hmm kuka se on

pitäskö soittaa vai riittääkö naaman ehostus

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

pitäskö soittaa vai riittääkö naaman ehostus

paska naapurit on ainakin kiinnostunu siitä niitten naama vääntyy rumaan irvistykseen aina kun ajattelee sitä

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

paska naapurit on ainakin kiinnostunu siitä niitten naama vääntyy rumaan irvistykseen aina kun ajattelee sitä

onpa joku jopa niin kiinnostunut että kävelee roska katokaen ohi sätkä suussa

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

onpa joku jopa niin kiinnostunut että kävelee roska katokaen ohi sätkä suussa

mutta tosi paikan tullen kukaan ei kysy mikä mulla on ne muistaa kysyä vain ootko ottanut lääkkeesi

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

mutta tosi paikan tullen kukaan ei kysy mikä mulla on ne muistaa kysyä vain ootko ottanut lääkkeesi

äito on hyvinkin kiinnostunut se tuo pastilleja ja lahjoo kukka kimpulla

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

äito on hyvinkin kiinnostunut se tuo pastilleja ja lahjoo kukka kimpulla

äiti

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

äiti

veli kehu kovasti mut se onkin mun puolella

• Anonyymi00070
        UUSI

joku hoito mies myös ja serkku sillä on kiima mielessä

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

joku hoito mies myös ja serkku sillä on kiima mielessä

mietin välillä poltetaanko tämä maa ennen vai jälkeen avioliiton vai oleko edes koskaan menossa naimisiin

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

mietin välillä poltetaanko tämä maa ennen vai jälkeen avioliiton vai oleko edes koskaan menossa naimisiin

helena oli erilainen jokainen lesta jyttäs sitä suvareissa joten jouduin tyytymään hoito miehen seuraan

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

helena oli erilainen jokainen lesta jyttäs sitä suvareissa joten jouduin tyytymään hoito miehen seuraan

kyttäs

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

kyttäs

nii i

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      53
      1059
    2. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1009
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      851
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      759
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      737
    6. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      631
    7. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      204
      627
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      104
      613
    9. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      188
      591
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      94
      558
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      260
      488
    12. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      461
    13. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      85
      458
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      434
    15. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    16. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      400
    17. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      388
    18. 29
      385
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      142
      376
    20. Miten viikonloppu meni

Mielestäsi? Tapasitko kaivatun? Jos, etenivätkö asiat?
      Ikävä
      29
      348
    Aihe