Tekoäly tulee sekoittamaan

Anonyymi-ap

Tämän maailman täydellisesti . Tänään aamulla DNA kaupasta soitettiin ja älykännykkä vastasi itse siihen puheluun....minä en vastannut mutta rupesi myyjä siellä puhumaan ... Googlen tekoäly vastaa puheluihin...en ole mitään tekoäly sovellusta ladannut kännyyn.
Että datakeskuksia vaan rakennetaan Suomeen ja saadaan ihmiset "kontrolliin".
Kohta varmaan siru jokaiselle ihmiselle kämmenselkään.

19

169

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja kun tekoäly ottaa vallan ihmisistä tulee orjia. Tuosta on varoitettu.

• Anonyymi00002

Tosiasiassa ei pankkitalletuksetkaan ole pankissa turvassa, parempi laittaa rahat sukan varteen.

• Anonyymi00003

Ainakaan lietevaunun ohjaamoon ei tekoälyä lasketa sisälle! Levitystyä on senverta vaativaa ja teknistä tyätä ettei siittä suariuru! Samote kahveen juanti pakarilla!

• Anonyymi00004

Mulle ei laiteta mun elinaikana ainakaan mu jos moisen halustte niitä saa jo että tiedetään kuka lemmikin omistaa

• Anonyymi00005

Niin,..nyt sirutetaan kissat ja koirat, .seuraavaksi ihmisetkin.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin,..nyt sirutetaan kissat ja koirat, .seuraavaksi ihmisetkin.

Eläköitynyt ex autokauppias peräreikäexper pitäisi siruttaa.

• Anonyymi00006

Kaveri sanoi, että uudessa älypuhelimessani on tekoäly sisällä. Se on ja valvoo ja kuuntelee siellä koko ajan, eikä sitä voi kytkeä pois päältä millään.

Minä löin vasaralla mäsäsksi moisen, viime viikolla ostamani puhelimen. Hain kirpputorilta vanhan Nokia 1100 puhelimen 12 eurolla. Hyvin kulkee puhelut sillä.

• Anonyymi00007

Hullu mies Huittisista
      syö enemmän kuin tienaa.
      Varvasten väli 5 metriä.

• Anonyymi00009

Väite ei ole kestävällä pohjalla,ei voi enempää sevotella mitä
      näyttää nykytilanne.Aivan sekoja jo ennestää kun lukee näitä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Tämähän on huolestuttavaa jos älykänny rupeaa vastaamaan itse puheluihin. Nuo puhelinmyyjät soittavat tietokoneelta ja älykänny huomaa että siellä soittaa "tietokone kaveri".....

• Anonyymi00011
        UUSI

Pistivät tutkijat kaksi tekoälyä keskustelemaan keskenään, eikös nämä heti huomanneet ettei tarvitse keskustella ihmisten kielellä vaan vaihtoivat konekielelle,...bitit vaan lensivät bittiavaruudessa ja tutkijat eivät tienneet mitä "puhuivat" keskenään.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Pistivät tutkijat kaksi tekoälyä keskustelemaan keskenään, eikös nämä heti huomanneet ettei tarvitse keskustella ihmisten kielellä vaan vaihtoivat konekielelle,...bitit vaan lensivät bittiavaruudessa ja tutkijat eivät tienneet mitä "puhuivat" keskenään.

Ja kiinalaiset vakoilevat, jopa robotti-imuri vakoilee. Ja uudet autot saadaan toimimattomaksi tarvittaessa , vakoiluohjelmat uusissa autoissa.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja kiinalaiset vakoilevat, jopa robotti-imuri vakoilee. Ja uudet autot saadaan toimimattomaksi tarvittaessa , vakoiluohjelmat uusissa autoissa.

Paljon parempi kun ei ole mitään älyteknologiaa kodinkoneissa esim. jääkaapissa ja kodin hälytysjärjetelmissä ja lämmityksessä ja autokin olisi ilman Googlen älynäyttöjä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Paljon parempi kun ei ole mitään älyteknologiaa kodinkoneissa esim. jääkaapissa ja kodin hälytysjärjetelmissä ja lämmityksessä ja autokin olisi ilman Googlen älynäyttöjä.

Mulla on rottweiler kodin turvana. Toimii paremmin kuin Google.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mulla on rottweiler kodin turvana. Toimii paremmin kuin Google.

Mulla on 2 dobermannia ja 5 kissaa. Koirat vartioi ja kissat toimii hiiripyydyksenä. Kaikki nuo toimii tarvittaessa palovaroittemena.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mulla on 2 dobermannia ja 5 kissaa. Koirat vartioi ja kissat toimii hiiripyydyksenä. Kaikki nuo toimii tarvittaessa palovaroittemena.

Ilman Kiinassa tehtyjä palovaroittimia..sen vielä lisään tähän.

• Anonyymi00017
      UUSI

Toivottavasti tekoäly korvaa satasoten 350 turhanpäiväistä sosiaalityöntekijää jotka palaveeraavat kaiken päivää.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ei täs mitää siruu oteta, mutta sen sanon, että tekoäly on antanut minulle monta vastausta kiperiin kysymyksiin, joita mies kohtaa päivittäin. Vai väitätkö vastaan?

• Anonyymi00019
        UUSI

Ja mies ei itse pysty selvittämään, ..
        lapatossu on ilmeisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2074
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      1010
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      129
      907
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      626
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      607
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      565
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      557
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      553
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    13. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      39
      509
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      113
      459
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      434
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      10
      412
    Aihe