Mikset ala kokonaan jonkun muun kanssa kun et mitään halunnut?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
miksi luulet yhtään mitään? onko pääsi täysin mennyttä
- Anonyymi00003
Kysymys
- Anonyymi00002
kuinka paljon tupsutat päivässä tätä nykyä
- Anonyymi00004
Mitä tuokin tarkoittaa taas?
- Anonyymi00005
En ole vielä sopivaa löytänyt.
- Anonyymi00006
Ei tuu muita koko loppuelämän aikana
Silllä ainakun mua halutttaa
Joudun sivuttamaan sut miekukuvis ja haaveissa En ikinä unohda .....
Vaikken minä köyhänä ,ranpana ja sairaana tule ikinö elämääsi kuulumaan.
Sinulle kuuluu fyysisesti rerve ihminen vierelle mies
Mun kuuluu pysyä poissa...
Naiselta . - Anonyymi00007
Mistä päättelet, että en ole alkanut?
- Anonyymi00008
Yksinkin pärjää
- Anonyymi00010
Yksin on kaikkein mukavinta elää ja enkä halua enää koskaan minkään ikäistä miestä elämääni!
- Anonyymi00009
Minulla ei ole mitään tarvetta ruveta tutustumaan keneenkään ja näin päätin jo 20 vuotta sitten, kun erosin! En tarvitse enää yhtäkään miestä elämääni koskaan!
- Anonyymi00011
Täällä on pelkkiä miehiä. Vuosien kaivelun päätteeksi olen löytänyt ehkä 4 ystävällistä naista, joista kaikki oli varattuja
- Anonyymi00012
Sen verran olen sekaisin minäkin etten usko toverini tarinoihin, hänen täydellisestä naisystävästään vaan olen usein aika varma että nainen on hänen tekoäly tyttöystävänsä, kuulostaa/näyttää liian hyvältä ollakseen totta
- Anonyymi00013
Asia ei kuulu sinulle millään tavalla.
On väärin, että kirjoitat asiasta palstalle.
Et ymmärrä, en pidä sinun holhoamisesta ja sekaantumisesta asioihin jotka eivät kuulu sinulle. - Anonyymi00014
kaveri antoi muutenkin, niin ei sen tarvinnut.
- Anonyymi00015
Naitettuna tarinana okey
- Anonyymi00016
Puhu itsestäsi kyläpyörä. Joko perse on kipee.
- Anonyymi00017
Kateus oikein kiiltää nyt hah hah
- Anonyymi00018
Mitä puen päälle ? kerro
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kateus oikein kiiltää nyt hah hah
Eiku, ei niillä oikeesti ollut mitään, vaan ihan kaverina vain yökyläilyä ym 😉
- Anonyymi00020
Sesonkimarkkinatko täällä
menossa nyt ? - Anonyymi00021
Oliko operaatio salainen ?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oliko operaatio salainen ?
salainen ja salainen. näkyvästihän se auto oli siinä parkissa usein.
- Anonyymi00022
Kyllä tulee nopeasti useita vastauksia näihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251935- 128875
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.126665- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90575- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko64513Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298510- 12497
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9473Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36472Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32451Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406