Hän ei ole sinulle se oikea, jos hän pitää sinua vain yhtenä vaihtoehtona.
Vastaukset 56
- Anonyymi00001UUSI
Näin on!
- Anonyymi00007UUSI
Silloin pitää hälytyskellojen soida, jos näkee että on vaan joku korvattavissa oleva hölmö.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Silloin pitää hälytyskellojen soida, jos näkee että on vaan joku korvattavissa oleva hölmö.
Näin on!
- Anonyymi00017UUSI
Miehen asatta ehto näkemisellec oli niin outo ettei kukaan järkevä siihen suotu ja toteuta .
Kuulostaa lähinnä siltä et mies nautti vilantunteesta mikä hänenllä oli minuun
Ei olo enää
Nöen koko kuvion läpi
Eikä ole ikäväkään häntä . - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hölmö tai hömelö? -sivusta. Hyvä vuoropuhelu senkin paljastaa?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miehen asatta ehto näkemisellec oli niin outo ettei kukaan järkevä siihen suotu ja toteuta .
Kuulostaa lähinnä siltä et mies nautti vilantunteesta mikä hänenllä oli minuun
Ei olo enää
Nöen koko kuvion läpi
Eikä ole ikäväkään häntä .Vai että vilantunteesta nautit aapeeäijä. Onko sulla lampola? Muu muu siellä ja mää mää täällä hiiala hiiala hei. TT
- Anonyymi00002UUSI
ei mulla riitä siihe äijään plus et ei oo homo
- Anonyymi00003UUSI
En hemmetissä ihastu enää vain yhteen. Kestää vähintään puoli vuotta päästä pahasta ihastuksesta eroon, kun se on aina vaan yksipuolista. Parempi ihastua vähemmän ja useempiin, eikä kiduttaa itseään turhaan.
- Anonyymi00004UUSI
Kunnon peluri, mutta sehän ei ole mitään uutta!
- Anonyymi00005UUSI
Ikävä kyllä, et ole silloin ihastunut oikeasti yhteenkään. Aivokemiaa et pysty huijaamaan, vaikka niitä ihmisiä huijaatkin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eiköhän sellainen homma kusahda omaan nilkkaan lopulta.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei minulla ole yhtään mitään kenenkään kanssa. Pelkästään ihastuksia. Jos sinulla on ollut yli kaks minkäänlaista suhdetta viimeisen 15 vuoden aikana, niin olet minua paljon pahempi peluri.
- Anonyymi00009UUSI
Mene ho ratsu sitten reppureissaamaan!
- Anonyymi00010UUSI
Aloitus oli mieheltä
- Anonyymi00020UUSI
Todella selväjärkisen oloisia nämä sinun kirjoitukset. Osaatko ihan itsenäisesti laatia näitä vai meneekö parityönä? TT
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aloitus oli mieheltä
No voi juku sitten ei varmaan sovi tontun narratiiviin
- Anonyymi00011UUSI
sitähän hän nimenomaan teki!
- Anonyymi00012UUSI
Kuka? Nainen vai mies?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuka? Nainen vai mies?
Mies tietysti.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mies tietysti.
Nainen siis
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nainen siis
Kuka tahansa!
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nainen siis
Oulusta ..... kerro mitä
- Anonyymi00014UUSI
Kenelle kirjoitat? Ihastukselle?
- Anonyymi00035UUSI
Kirjoitan tämän ihan yleisenä huomiona ihmisille, jotka miettivät parisuhteeseen ryhtymistä. Varsinkin kannattaa miettiä, tunteeko toisen oikeasti tarpeeksi hyvin ja tietääkö, millaisia kuvioita hänen ympärillään on. Onko tarkoitus todella olla toisilleen ne ainoat, vai pidetäänkö samaan aikaan muitakin vaihtoehtoja mukana — ja vielä pahempaa, käytetäänkö niitä riitatilanteissa uhkailuun. Sellainen kertoo jo aika paljon siitä, millaiselle pohjalle suhdetta ollaan rakentamassa.
- Anonyymi00015UUSI
Minä pidän häntä ainoana vaihtoehtona ja hän tietää sen, jos tuntee minut niinkuin väittää. En luota helposti. Häneen luotan.
Miehelle- Anonyymi00028UUSI
Se on hienoa
- Anonyymi00056UUSI
Näin on.
- Anonyymi00016UUSI
Olenko nyt olettanut, että olisi "se oikea"?
- Anonyymi00022UUSI
Ei takuulla ole oikea, jos vaatii uskonnonharjoittamista.
- Anonyymi00023UUSI
Kannattaa aina katsoa tekoja kuin kuunnella sanoja. Niillä teoilla on enemmän painoarvoa.
- Anonyymi00027UUSI
Juurikin näin, tarkkakatseisuus on valttia.
https://www.youtube.com/watch?v=_F0k8BjHojs&list=RD_F0k8BjHojs&start_radio=1 - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=_F0k8BjHojs&list=RD_F0k8BjHojs&start_radio=1Ei sillä katseella ole kaiken muun valossa merkitystä, jos teot puhu muuta.
sivu - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=_F0k8BjHojs&list=RD_F0k8BjHojs&start_radio=1Biisin mukaan komediaa... Saanen olla eri mieltä. Itse en laske tahallista satuttamista ja manipulointia ymsp komediaksi.
- Anonyymi00034UUSI
Kyllä puheetkin/sanat satuttavat. Huomioin niitä yhtälailla kuin tekojakin!
- Anonyymi00024UUSI
Pidän apinan tunkemista perseen esitteliänsä luukusta sisään tässä kohtaa ainoana oikeana vaihtoehtona
- Anonyymi00025UUSI
Pitänee tästä eteenpäin pukeutua paljastavammin, jos yritetään vaatia siveellistä pukeutumista ja meikata enemmän ja kasvattaa pidemmät kynnet. Tietenkin myös värjätä hiukset.
- Anonyymi00031UUSI
olen semmoinen thaikkihu0ra ransu miehille yleisesti mitä turhaa liehitellä useil jää hyvä p iusa saamati ei ole minun ongelmani
- Anonyymi00053UUSI
Piusan puutteeseen ei oo aapeeäijä kukaan vielä kuollu, mutta seonnu ne ehkä sen takia on
- Anonyymi00032UUSI
en menis tekee mitään muutoksia ittelle koska mitä turhia
- Anonyymi00033UUSI
kaikki mitä luulet oikeskdi onkin väärin elämä on arpapeli miten pullahdan kammotus-maalimaan.
pahin jurrukun irwi saa edespäärrää stbrttjl cau eu,,- Anonyymi00038UUSI
Sitä niitä mitä kylvät!
Toivottavasti oli hyvät kyydit. - Anonyymi00039UUSI
Kukaan ei ole noin vtun tyhmä ja sokea omalle toiminnalleen!
- Anonyymi00041UUSI
Kukaan ei vietä öitään jatkuvasti vain kaverin luona tai muutenkaan niin tiiviisti plus plus plus. sinä tiedät kyllä aivan hyvin. äläkä ikinä enää pidä minua yksinkertaisena tai kumpikaan teistä!
Toivon sydämeni pohjasta kummallekin hyvää kammotuselåmän jatkoa ja samoja tuskaisia kokemuksia, mitää aiheutitte minulle!
fist bump 🖕 - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kukaan ei vietä öitään jatkuvasti vain kaverin luona tai muutenkaan niin tiiviisti plus plus plus. sinä tiedät kyllä aivan hyvin. äläkä ikinä enää pidä minua yksinkertaisena tai kumpikaan teistä!
Toivon sydämeni pohjasta kummallekin hyvää kammotuselåmän jatkoa ja samoja tuskaisia kokemuksia, mitää aiheutitte minulle!
fist bump 🖕ps. ootte ihan vtun totaalisen kusipäsiä vajakki mulkkuja!!!
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
fist bump 🖕Sä sain mitä itse ensin teit. Nauti itseaiheuttamasta tilanteesta. Mutta sen verran paljastan, että olet ihan oikeassa tuon kirjoituksesi alkuosasta.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sä sain mitä itse ensin teit. Nauti itseaiheuttamasta tilanteesta. Mutta sen verran paljastan, että olet ihan oikeassa tuon kirjoituksesi alkuosasta.
En tehnyt mitään, en YHTÄÄN VTN MITÄÄN!!!!!
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
En tehnyt mitään, en YHTÄÄN VTN MITÄÄN!!!!!
Kyllä sinä olet tehnyt ja tiedät ihan varsin hyvin mitä teit
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kyllä sinä olet tehnyt ja tiedät ihan varsin hyvin mitä teit
Saatte jatkaa kuvitelmianne. En vajoa teidän tasolle tuossakaan asiassa.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Saatte jatkaa kuvitelmianne. En vajoa teidän tasolle tuossakaan asiassa.
Ja hyi vttu!
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
fist bump 🖕Mahtava feikkidialogi aapeegubbe siis tää tarinallinen miljöö niin taas elää. Lisää skeidaa elämänkoululaisille ruutuun
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mahtava feikkidialogi aapeegubbe siis tää tarinallinen miljöö niin taas elää. Lisää skeidaa elämänkoululaisille ruutuun
Kuinka vaan darling 😍
- Anonyymi00040UUSI
Minä laitoin kaikki luukut kiinni niin ystävyyksien kuin rakkaudenkin kohdalla ja kieltäydyn myös kuuntelemasta kenenkään ehdotuksia, joten on yks hailee mitä kukakin ajattelee tai tahtoo minun tekevän.
- Anonyymi00046UUSI
Sehän on varsin terve tapa toimia
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Sehän on varsin terve tapa toimia
On se siinä kohtaa, jos yritetään liikaa johdatella tai painostaa tahtonsa vastaisiin valintoihin. Lisäksi kantsussa kontaktia ottavat ovat hyvin kaukana miesmaustani.
Enkä huoli heitä, joita minulle on nyt muutaman vuoden ajan yritetty ehdottaa kerta toisensa jälkeen. Se nyt on ainakin vihon viimeistä, jos yrittää ottaa kontaktia tupakkaa tai tulta pyytämällä. Lentää suoraan laariin - ei kiitos.
Puhallan siis pelin poikki ja totean, että elleivät pelaajat kentällä vaihdu, ei jatku pelikään.
- Anonyymi00051UUSI
Miks ei muka? Silloinko on parempi jos ei oo vaihtoehto ollenkaan.
- Anonyymi00052UUSI
mul menee nykyään niin vtusti paremmin koska en mä välitä mulla on jotain minkä pidän piilossa kosk se on liian hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251925- 128875
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.126665- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90575- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko64513Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298510- 12497
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9473Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36472Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32451Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406