Päästy taas iltaan! Jee, päiviä taas yksi vähemmän meidän kohtaamiseen!
❤️
Näin on!
19
250
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
OHI
- Anonyymi00002UUSI
Jos haluat siis tavata minut joskus, se on se lähtökohta…mietittävää on varmasti.. ap
❤️- Anonyymi00003UUSI
❤️❤️❤️
- Anonyymi00004UUSI
Toivottavasti pian rauhoittuu🙏🏻❤️ sit voi miettiä elämää😇
- Anonyymi00006UUSI
Ja täl hetkellä oot kuollu vai?
- Anonyymi00005UUSI
Jep, näin on. Mutta se vain on täysi mysteeri milloin kohtaamme seuraavan kerran
- Anonyymi00007UUSI
Alle kuukausi siihen, milloin toivon, että nähtäisiin. Taasko on katseiden väistelyä ja kiukustumista hänen taholtaan. Saapi nähdä. Minä käytän vähät mahdollisuuteni olla seurallinen sitten muiden kanssa.
Naiselta- Anonyymi00013UUSI
Tärkeintä on selkeys ettei epäselviä tilanteita pääse syntymään. Toivottavasti osoitat olevasi minusta kiinnostunut etkä keskity vain ystäviisi.
- Anonyymi00014UUSI
En vietä enää pikkujouluja. Sorry!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tärkeintä on selkeys ettei epäselviä tilanteita pääse syntymään. Toivottavasti osoitat olevasi minusta kiinnostunut etkä keskity vain ystäviisi.
Keskityn niihin, jotka ovat vastavuoroisia. Jos ympärilläni on ihmisiä, jotka suhtautuvat minuun myönteisesti, juttelen niille, enkä tunkeudu sellaisen seuraan, joka väistelee ja kääntää katseensa pois. Olen riittävän usein ollut se seuraan tunkija ja aloitteen tekijä. En jaksa enää sellaista. Olla mikään pelle ja huomionhakija.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En vietä enää pikkujouluja. Sorry!
En odottanutkaan näkeväni sua niissä. Siellä on pelkkiä naisia.
- Anonyymi00008UUSI
Olitko se sinä siellä tivolissa mun takana jonossa silloin.
- Anonyymi00009UUSI
muiden mielipiteet asiasta ei merkkaa mitään
hyvää iltaa ja heihei- Anonyymi00010UUSI
Tietysti merkkaa… mut ihmiset voivat kuitenkin avoimesti jutella toisilleen, varsinkin tällaisissa tilanteissa. Näkisin sen yhdenlaisena ratkaisuna.
Jos se helpottas sitten. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tietysti merkkaa… mut ihmiset voivat kuitenkin avoimesti jutella toisilleen, varsinkin tällaisissa tilanteissa. Näkisin sen yhdenlaisena ratkaisuna.
Jos se helpottas sitten.Ja jos he haluaa jatkaa parisuhdettaan se on mulle ok. En ole kenenkään väliin menossa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja jos he haluaa jatkaa parisuhdettaan se on mulle ok. En ole kenenkään väliin menossa.
Eli toivon avointa kommunikaatiota puolin ja toisin. Mä sanon että tämä ei tuu loppumaan muuten vuosikymmeniin!
- Anonyymi00015UUSI
Tuollaisella haaveilulla minäkin porskutan eteenpäin päivästä toiseen. Kiitos kaivattuni ❤️
- Anonyymi00018UUSI
päivät vähenee itse kullakin.
- Anonyymi00019UUSI
pitäny siit toisestkaa koskaa jätettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251935- 128875
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.126665- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90575- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko64513Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298510- 12497
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9473Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36472Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32451Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406