Paskoja toisilleen nykyään
Vastaukset 45
- Anonyymi00001UUSI
Aijjaa?
- Anonyymi00002UUSI
Osa on, osa ei.
Sitä kyllä kadun suuresti, että koskaan erehdyin auttamistyöhön. Siitä ei ole seurannut mitään muuta kuin vahinkoa itselleni.- Anonyymi00011UUSI
Samaa mieltä. Et sovellu alalle ollenkaan. Asiakkaiden vointi vain huononee sun kanssa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Samaa mieltä. Et sovellu alalle ollenkaan. Asiakkaiden vointi vain huononee sun kanssa.
Olin itseasiassa pidetty joidenkin asiakkaiden joukossa ja kyse on aina myös henkilökemioista, joten tuskin on noinkaan. Valitettavasti joillekin jäi käsitys, että olisi ollut kyse minulle rakkaasta työstä vaikka henkilökohtaisesti kyse oli opiskelujen oheen rahanhankinta keinosta.
Sinähän et tosin tiedä kuka olen, joten arviosi on yhtä tyhjän kanssa. Se tosin pitää paikkansa etten ole kiinnostunut hoivatyöstä, mutta sen perusteella minkälaisia hoito-alan ammattilaisia olen kohdannut, ei jokainen heistäkään ole soveltuva työhönsä. Osa taasen on ilmiselvästi itselleen oikealla alalla. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onkohan sulla naisihminen kaikki ihan kunnossa? T naiselta sivusta
- Anonyymi00003UUSI
sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi00007UUSI
Aha ai tämmöistäkö olen tilannut ?siellä on kyllä erikoisia mielipiteitä
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aha ai tämmöistäkö olen tilannut ?siellä on kyllä erikoisia mielipiteitä
ollut todellakin erikoinen elämä ja ihmeitä tulossa lisäää eli eli pysy housuissasi p!
- Anonyymi00027UUSI
Monettako vuotta olet tulkuttanut samaa slogania palstalla? Kai tämä on jotain itse imartelua. T naiselta voimia
- Anonyymi00004UUSI
Niin on. Tuntemattomatkin vaan yrittää sekoittaa mun elämää. Jättäkää mut rauhaan. En kaipaa mitään häirikköjä.
- Anonyymi00005UUSI
On, caivan järkyttäviä. En tiedä somesta vai mistä niitä oppeja otetaan kaikkeen satuttamiseen ja manipulointiin. Henkinen satuttaminen on tämän päivän "juttu".
- Anonyymi00006UUSI
Riippuu vähä mistä roikkuu ja kattooko millä silmällä.
- Anonyymi00009UUSI
Napaa tuijottaneena näkyy kylä väärin johdetut plussatki.
- Anonyymi00010UUSI
Prsesilmällä suurin osa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Napaa tuijottaneena näkyy kylä väärin johdetut plussatki.
Joo ei kannata yrittää plussarahnaa epäpuhtaalla rahnalla ketkuttaa. Kuka muistaa skuupin?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joo ei kannata yrittää plussarahnaa epäpuhtaalla rahnalla ketkuttaa. Kuka muistaa skuupin?
Juu. Hyvin on muistissa Parkanon univelatki. -sivu
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
+kolmen kruunun korkit. Kustaa itte majaili Molokissa.
- Anonyymi00012UUSI
Joskus ihan kaksin kappalein.
- Anonyymi00020UUSI
"T. Purjo-Hannele".
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
"T. Purjo-Hannele".
Työntäsitkö vessa harjan sinne jos sulle sanottais saat suosioo ja huomioo? Siltä tämä voyerismi muka toisen kustannuksella välillä vähän näyttää
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Työntäsitkö vessa harjan sinne jos sulle sanottais saat suosioo ja huomioo? Siltä tämä voyerismi muka toisen kustannuksella välillä vähän näyttää
Kestit niiku viimeisimmällä Jeremyllä. Pestääkö teilläki suu saippualla?
-barkingsets
- Anonyymi00013UUSI
Täytyy muistaa, että näihin satuttajiinkin sattuu ja ilkeilyllä he tuntevat edes jotain.
Mikä sinulla on hätänä? Tämä olisi hyvä kysyä aina satuttajilta. - Anonyymi00014UUSI
Ennen koronaa ei ollut vielä tällaista kärjistämistä, jossa oikein hierotaan eroavaisuuksia, kunnes syntyy vaikutelma, että okei - et ilmeisesti halua olla tekemisissä.
Silloin on helppoa tulla toimeen lähestulkoon kenen kanssa tahansa, jos ei jatkuvasti viedä huomiota erottaviin vaan yhdistäviin tekijöihin.
ei jokaisen kanssa tarvitse olla ylin ystävä, mutta olisi jokaiselle huomattavasti miellyttävämpää, jos ei tarkoituksella yritettäisi rakentaa kuppikuntia tai toisaalta yritettäisi pakko ystävystyttää tai syventää tuttavuuksia liian nopeasti. Ei kertaluonteisen keskustelun perusteella olla ystäviä tai muutoinkaan muodostettu yhteyttä, joka olisi pysyvä ja "tärkeä". turhauttavinta on, kun yhden juttelun perusteella muut olettavat, että nyt on muodostunut vähintäänkin bff-suhde. On itseasiassa erittäin ahdistavaa, jos yritetään tulla liian lähelle ja liimaudutaan kiinni heti ja oletetaan, että nyt ollaan kuin paita ja peppu. - Anonyymi00015UUSI
No iteppähän järjestit soppas Roosa. Kaikkea ei saa mitä haluaa mutta ethän sä typerä akka sitä tajua kun olet elämässäsi saanut aina kaiken. Ole siellä ruman lapsesi kanssa ja lopeta muiden elämään sekaantuminen.
- Anonyymi00030UUSI
No mutta gubbe onneksi hänellä on sentään ruma skidi, joten win-win. Huom- ei näitä satusedän hlöitä ole olemassa
- Anonyymi00016UUSI
No tää palsta on oikein kattava läpikakatsaus siihen mitä ihmiset on
- Anonyymi00017UUSI
Tää on pientä siihen nähden, mitä tuolla irl tapahtuu. Jotkut on ihan omistautuneita pitkiksikin ajoiksi tekemään jonkun elämästä lähes hlvettiä. Ja vain omien luulojensa takia.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tää on pientä siihen nähden, mitä tuolla irl tapahtuu. Jotkut on ihan omistautuneita pitkiksikin ajoiksi tekemään jonkun elämästä lähes hlvettiä. Ja vain omien luulojensa takia.
Ja ku raha, terveys ja muut ominaisuudet mukana kuvioissa, ni jopa lavastusta. Kuulemma.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja ku raha, terveys ja muut ominaisuudet mukana kuvioissa, ni jopa lavastusta. Kuulemma.
Minkä lavastusta?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minkä lavastusta?
Varmaan tiettyjen harrastusten ja tekojen peittelyä ja niissä uhrin ja tekijän roolien kääntämistä toisinpäin. Täältä luettua tietoa. Kiellä, hyökkää, käännä tekijän ja uhrin roolit toisinpäin.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Varmaan tiettyjen harrastusten ja tekojen peittelyä ja niissä uhrin ja tekijän roolien kääntämistä toisinpäin. Täältä luettua tietoa. Kiellä, hyökkää, käännä tekijän ja uhrin roolit toisinpäin.
Niin näitä darvohommia, jossa useasta yhtä vastaan leivotaan uhreja vaikka miten villien tarinoiden perusteella?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minkä lavastusta?
Sitä ei voi tietää mutta jopa suomikakosen kirjoituksia on lavasteltu toisen niskaan, että ois sitä näyttöä kato
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sitä ei voi tietää mutta jopa suomikakosen kirjoituksia on lavasteltu toisen niskaan, että ois sitä näyttöä kato
Jatkuvasti pitää pirautella, että sais simkortille kosmisen kosketuksen
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jatkuvasti pitää pirautella, että sais simkortille kosmisen kosketuksen
Ja tyyliin ihan sellaista joku x on kakkapylly- tasoista tekstiäkin koskien, luulen
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitä siitä kukaan hyötyy?
Eikö siinä ole silloin jo lähtökohtaisesti pielessä jotain, jos jollain on liikaa tietoa asioista, mitkä ei hänelle kuulu, eikä häneen liity🤔?
- Anonyymi00018UUSI
kyyyl
- Anonyymi00021UUSI
Mäen ainakaan. Mun lähellä säkin saat hengittää vapaasti. Mut älä pliis huohota mun niskaan, se ei oo kivaa.
- Anonyymi00025UUSI
Muistan, kun joskus todistin miten akka kasvatti lapsesta samanlaisen valehtelijan, mitä itse on ja kun rahaa katosi tää valehtelija-akka yritti valehtelijakersaltaan tentata totuutta, niin silloin kyllä ajattelin, että on tämäkin kyllä show. Ite tiesin heti, että se lapsi on ne rahat ottanut, yhtä surkea valehtelija, kuin äitinsä.
- Anonyymi00035UUSI
Näinhän se on. Ranteet auki.
- Anonyymi00045UUSI
Kuinka sulla pitkä poika skulaa siellä? Ei näköjään kovin hyvin. TT
- Anonyymi00036UUSI
se on se rahanauheus kai.. kun noniin olipa hauska juttu kun todistin henkilölliyytenilaainläpi..lukijalla viivakoodinluki se ju5ttu hwh
- Anonyymi00038UUSI
kuin joku ylikomentaja vfilauttaa lasin läpi viivakoodia..
- Anonyymi00042UUSI
Niin on etenkin naiset osaa olla täysiä vittupäitä ja rehellisyys sitä Ei niillä olemassa ollenkaan
- Anonyymi00043UUSI
Älä yleistä!
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Älä yleistä!
Yksi ja vitun rahan perässä juoksevia huoria ne on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212224Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko821402- 132958
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142737- 54666
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95662- 13617
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan96592Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12578- 65561
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44549Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546- 42525
- 133509
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 77484
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä52474On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus31469- 58447