Nainen ethän unohda minua.
Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden.
Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää.
Naiselle
Mieheltä
Älä unohda minua
73
562
Vastaukset 73
- Anonyymi00001UUSI
Kenelle lienee? Suomessa on naisia 2 854 817 ja miehiä 2 802 083.
- Anonyymi00002UUSI
itselläni tietokoneetkin mwenewvät5 nukkumaan näytöt kiinni ja nukkumis-tilaan jos ei omistajalla ole tehtäbiä...koneille, niin itse laittaa itsensä nukkumaan, kone-tieto
- Anonyymi00003UUSI
Ei ole vielä liian myöhäistä. Myöhäistä on vasta sitten kun lopettaa yrittämästä
- Anonyymi00004UUSI
everything is gone to oblivion.
- Anonyymi00005UUSI
Minä en pysty rakastamaani unohtamaan. Viestiä saa laittaa hän milloin vain, jos siltä tuntuu, ei paineita. ❤️
- Anonyymi00006UUSI
Sama!
Toivottavasti ap nyt rohkaistuu tekemään jotain. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sama!
Toivottavasti ap nyt rohkaistuu tekemään jotain.Aina ei sekään auta -sivusta
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aina ei sekään auta -sivusta
Aina se auttaa enemmän kuin se, ettei tee mitään.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Aina se auttaa enemmän kuin se, ettei tee mitään.
No voihan olla että toinen on tavoittamattomissa. Sellaistakin tapahtuu. Sivusta.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
No voihan olla että toinen on tavoittamattomissa. Sellaistakin tapahtuu. Sivusta.
Tottakai, mutta jos sen selvittää, niin sitten ei enää närästä. Voi olla kyllä muita ahdistavia tuntemuksia, mutta asiat eivät jäisi vaivaamaan, niin kuin aloittajalla on jäänyt.
- Anonyymi00007UUSI
Jos olisin täysin varma siitä kuka olet niin vastaisin hyvin suoraan ja lähestyisin mutta koska minusta on moni muukin kiinnostunut ja jotkut heistä tällä palstallakin kun olen tästä heille kertonut niin en voi sanoa tähän mitään.
- Anonyymi00009UUSI
😆😆
- Anonyymi00014UUSI
Sillä ei ole merkitystä moniko on kiinnostunut sinusta. Vaan sillä, kenestä itse olet kiinnostunut.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä moniko on kiinnostunut sinusta. Vaan sillä, kenestä itse olet kiinnostunut.
Et ymmärtänyt mitä tarkoitin. Olen kiinnostunut yhdestä ihmisestä mutta en halua antaa väärää toivoa väärille.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No tietysti näin. Ei ole kuin yksi.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
😆😆
Vähän väsynyttä alkaa bimbo olemaan väkinäinen palstaäijän dialogeille naureskelu, mutta jos koet, että sillä manifestoituu lapsellisen ja ehkä jo "hieman " psy koottisen kateuden kohteeksi, niin anna ihmeessä palaa. T buli?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muista myös tavuviivat kun jututat naista esittävää viimeisen päälle fasilitoiden. Naiselta
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vähän väsynyttä alkaa bimbo olemaan väkinäinen palstaäijän dialogeille naureskelu, mutta jos koet, että sillä manifestoituu lapsellisen ja ehkä jo "hieman " psy koottisen kateuden kohteeksi, niin anna ihmeessä palaa. T buli?
Antakaa kaksinaismoralistihipit anteeksi.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No tietysti näin. Ei ole kuin yksi.
Vääntäkää vain asiat päälaelleen jos haluatte. Yksi on vain minullakin. Muita kiinnostuneita ei lasketa jos heillä ri ole mahdollisuuksia.
- Anonyymi00036UUSI
Mitä mää just luin 🤣😂 jollain menee lujaa 😅
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Luit just trollausta luultavasti.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Luit jotain mitä et tule itse selvästi koskaan kokemaan.
- Anonyymi00008UUSI
Mitä luulet että olis hyödyttäny mä suhtaudun hieman eri tavalla tosin johtuu siitä että opinntuntemaan ihmiset epänormaalilla tavalla paremmin kuin mitä itse tuntevat itsensä "tiedän tulevaisuudennsiltä polulta jonka ovat valinneet rämmittäväkseen vaikuttaa elämään miten kenellä mitenkin toisilla ei mitenkään kun ovat kenties jo polun kapeimpaan kohtaan syntyneet mä en syntyny edes polulle ensin ojanpohjalta polulle ja jotta sain tarpeeksi leviän tien käveltäväksi piti raivata itse nääs kahtokaas kun jonkun askelissa/jalanjäljissä kävelee on lopputulos sama kuin mitä niitä jälkiä aiemminkin kävelleellä hieman eri muodossa ehkä koska valinnat on erilaisia "kuka kenenkään valinnoista tietää" keskusteluistakin pitäisi tietää taustat voidakseen tietää edes mitä asia käsittelee
- Anonyymi00010UUSI
Työnny perunapellolle. Rauhassa.
- Anonyymi00011UUSI
Aloitus on trollausta
- Anonyymi00028UUSI
Jaas ja kuka trollaa ketä?
- Anonyymi00058UUSI
Just kirjoitin samaa tuohon ylemmäs yhteen kommenttiin. Taitaa olla trollausta aika moni viesti täällä, aloitukset ja vastaukset.
- Anonyymi00012UUSI
En minä unohda sinua koskaan. ❤️🩹
- Anonyymi00015UUSI
Päätit vaan täällä ikävöidä lopun elämääsi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lopeta nyt tuo.Olen oikeasti tosi kipeä en nyt jaksa.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Entäpä itse ajattelitko natkuttaa aapeeäijän emojeille yksitoikkoisesti lopun elämääsi?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lopeta nyt tuo.Olen oikeasti tosi kipeä en nyt jaksa.
Anteeksi olen pahoillani
- Anonyymi00016UUSI
Älä välitä 110% miehistä käy tuo sama. Jos mies tarttuu silloin kahvaan,
se todennäköisesti runnoo sen tilaisuuden ja kaikille osapuolille tulee kolhuja.
Jos ei ole valmis, ei ole valmis. - Anonyymi00019UUSI
Jos olet söpöni, niin ei ole myöhäistä.
- Anonyymi00020UUSI
Olisipa tämä minulle...
- Anonyymi00021UUSI
Toi on meiän lause. Kuhan et rekalla oo yrittäny, ku sitäki on tapahtunu.
Mä en oo missään vaiheessa sua unohtanu ♥️ n - Anonyymi00022UUSI
HV kaikille!
- Anonyymi00039UUSI
Hyvää Viikonloppua Sullekin
- Anonyymi00023UUSI
Mitä muutakaan voi yrittää tehdä kuin unohtaa ihmisen joka on satuttanut vaikka välitin
- Anonyymi00027UUSI
Olen ollut naisena tuollaisessa tilanteessa osapuolena ja voin sanoa, että jos kaipaamasi nainen on yhtään samanlainen kuin minä, hän ei unohda sinua. Ei ole unohtanut tähän mennessä eikä unohda tulevaisuudessakaan.
- Anonyymi00037UUSI
Aloitus ei ollut minulta vaikka ihan hyvin voisi olla
- Anonyymi00040UUSI
En uskonutkaan. Siitä puuttuu naisen syyttely.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei ole ollu tarkoitus syytellä. Miksi et halua pitää yhteyttä?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Täällähän sinäkin taas olet, syystä joka ei ole minulle selvinnyt
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei ole ollu tarkoitus syytellä. Miksi et halua pitää yhteyttä?
Yhteyttä missä? Ollaanko joskus pidetty?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Täällähän sinäkin taas olet, syystä joka ei ole minulle selvinnyt
Nyt kuulostaa taas tutulta.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Yhteyttä missä? Ollaanko joskus pidetty?
Lisään. En ole koskaan ollut viestittelijäihmisiä. Vaikka oltaisiin parisuhteessa, en lähettelisi tai odottaisi viestejä. Puheluita enintään (ei video-). Kaikki mun kanssa "tapahtuu" elämässä kasvokkain, jos on tapahtuakseen.
n>m - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Lisään. En ole koskaan ollut viestittelijäihmisiä. Vaikka oltaisiin parisuhteessa, en lähettelisi tai odottaisi viestejä. Puheluita enintään (ei video-). Kaikki mun kanssa "tapahtuu" elämässä kasvokkain, jos on tapahtuakseen.
n>mAivan, niinhän sinä sanoit silloin. Täällä koko kesän mun luona asuit ja kehtasit tehdä tollasta. Mikä lie olet
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Aivan, niinhän sinä sanoit silloin. Täällä koko kesän mun luona asuit ja kehtasit tehdä tollasta. Mikä lie olet
Ohi. En viestittele täällä kellekään, jonka kanssa olisin asunut koskaan.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ohi. En viestittele täällä kellekään, jonka kanssa olisin asunut koskaan.
Hyvä siinä anonyyminä esittää kaikesta tietämätöntä!!!!1!
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Aivan, niinhän sinä sanoit silloin. Täällä koko kesän mun luona asuit ja kehtasit tehdä tollasta. Mikä lie olet
Hetkinen...Siis vedit 10A:han sähköt joltakin, ja väität sen asuneen kanssas?
-sivu
- Anonyymi00038UUSI
Ehkä ajoitus ei ollut oikea tai sitten ihminen ei ollut oikea? Jos olis ollut, olisit luultavasti toiminut rohkeammin. Tämä sivusta pohdintaa, nimittäin asiat yleensä menee kuitenkin niin kuin niiden pitää mennä ja oikeisiin juttuihin saa jostain sen rohkeuden.
- Anonyymi00042UUSI
Elämä ei aina ole noin yksinkertaista.
Sivusta - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Elämä ei aina ole noin yksinkertaista.
SivustaNo on se vaan sikäli että asiat joko tapahtuu tai ei tapahdu. Miksi joskus pystyy toimimaan ja miksi joskus ei, sitä emme kukaan tiedä.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
No on se vaan sikäli että asiat joko tapahtuu tai ei tapahdu. Miksi joskus pystyy toimimaan ja miksi joskus ei, sitä emme kukaan tiedä.
Ei ole niin yksinkertaista, että olisi pelkästä rohkeudesta kiinni. Se oli pointti.
- Anonyymi00051UUSI
englanninkielinen ssnonta "noe,who the hell called those guys in meaning kkk" hah..
- Anonyymi00052UUSI
Ettekö näe? Mä en oikein voi unohtaa häntä, kun nähdään.
Mä annoin mahdollisuuden, johon hän ei tarttunut. Ei ehkä pitänyt minusta tai halunnut. Mut joskus sitten, kun hän uudestaan ihastuu, hän ehkä tarttuu tilaisuuteen. Mut hän päästi menemään. Nyt mä oon vapaa hänestä ja se tuntuu kevyeltä. 🎈- Anonyymi00053UUSI
Ketähän sä tänää esität? Psykoosipotilasta vaiko sen Lekuria? -sivu
- Anonyymi00054UUSI
Ehkä hän ei ymmärtänyt mahdollisuutta? Miksi muuten teitittelet aloittajaa?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ketähän sä tänää esität? Psykoosipotilasta vaiko sen Lekuria? -sivu
Olisko joku mieleltään horjuva nainen?
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ehkä hän ei ymmärtänyt mahdollisuutta? Miksi muuten teitittelet aloittajaa?
Tarkoitin, että eikö aloittaja näe häntä?
Olisin voinut muotoilla paremmin:" Ettekö näe hänen kanssaan?" "Etkö näe?" olisi vähän hassu tässä yhteydessä.
Vaikea päästä toisen pään sisälle, mitä hän ymmärsi ja mitä ei. Ymmärsi tai ei, lopputulos on sama. - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Tarkoitin, että eikö aloittaja näe häntä?
Olisin voinut muotoilla paremmin:" Ettekö näe hänen kanssaan?" "Etkö näe?" olisi vähän hassu tässä yhteydessä.
Vaikea päästä toisen pään sisälle, mitä hän ymmärsi ja mitä ei. Ymmärsi tai ei, lopputulos on sama.Onko kuinka pitkä aika siitä, kun olisi pitänyt ymmärtää mahdollisuus? Oletko nainen?
- Anonyymi00062UUSI
Kuinka usein näette, päivittäinkö? Vain arkena?
m>n - Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Onko kuinka pitkä aika siitä, kun olisi pitänyt ymmärtää mahdollisuus? Oletko nainen?
Annoin niitä useamman. Viimeisestä on yli puoli vuotta. Ja joo, olen nainen.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kuinka usein näette, päivittäinkö? Vain arkena?
m>nSe vaihtelee, mutta emme näe päivittäin emmekä vain arkena.
- Anonyymi00057UUSI
En tietenkään sinua unohda...
Kuin hänelle - Anonyymi00063UUSI
Miksi vetäydyit siinä hetkessä pois? Menikö pasmat sekaisin, säikähditkö jotakin?
En minä sinua unohda, älä huoli. Ja toisaalta saat kyllä olla ylpeäkin itsestäsi, että et alkanut mitään silloin sekoittamaan. - Anonyymi00064UUSI
En oikein tiedä mitä ajatella. Tai tunnen itseni jotenkin naurettavaksi.. luulin että oltiin samalla sivulla, rohkaistuin heittäytymään ja sinä poistuit takavasemmalle hengaamaan sen toisen seuraan ja olit kuin et tietäisikään mun olemassaolosta mitään. Ja lähdit sanomatta mitään!
- Anonyymi00069UUSI
Oliko hänellä siis toinen?
- Anonyymi00066UUSI
No en
- Anonyymi00067UUSI
Miten annetaan kertaluonteinen lähestymismahdollisuus?
- Anonyymi00073UUSI
Ei se ole kertaluonteinen. Minä ainakin avasin itseni hänelle ja annoin pääsyn lähelleni, niin konkreettisesti kuin henkisestikin. Hän ei käyttänyt mahdollisuuttaan.
- Anonyymi00074UUSI
Käytähän vähän mielikuvitusta äläkä kysele turhia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212314Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko861546- 133970
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142745Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95692- 54676
- 13647
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12618Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan96602On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus42583Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si73562- 65561
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44559- 42540
- 138531
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36510Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä54508Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28508- 77504
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan14490