Eräälle Naiselle ❤️🩹
Vastaukset 51
- Anonyymi00001UUSI
Aloitus on kyrpäjoosepilta
- Anonyymi00002UUSI
Puhalletaan sydämeen 😗
- Anonyymi00003UUSI
Kiitos
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä tiedän että se nainen täällä ja muuallaki flirttailee jo kaikkien miesten kanssa
- Anonyymi00005UUSI
Oletko mustasukkainen, taidat olla.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen ja vihainen siitä mitä teit
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oikein tahallas teet tuota
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen ja vihainen siitä mitä teit
No Joko oot löytäny mut tinderistäkin
Mies
Mulla kun ei oo sun feikki 37 v miehen lupaa olla siellä olenkaan 😅.
Mutta
Älä huoli on niin surkea mies tarjonta etten jaksa pitää profillia kauaa esillä
Naiselta miehelle
Aalta Teelle. - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
No Joko oot löytäny mut tinderistäkin
Mies
Mulla kun ei oo sun feikki 37 v miehen lupaa olla siellä olenkaan 😅.
Mutta
Älä huoli on niin surkea mies tarjonta etten jaksa pitää profillia kauaa esillä
Naiselta miehelle
Aalta Teelle.En ole mikään t-mies enkä noin nuori
- Anonyymi00008UUSI
Varmaan ei se muija ollut sitä mitä väitti olevansa. Eikä ainakaan rakastanut oikeasti
- Anonyymi00009UUSI
Jätti ja sitten petti. Oli vaan odotettavissa sekin
- Anonyymi00027UUSI
Ei voi ensin jättää ja sitten pettää. Pettäjä on seurustelusuhteessa kun pettää jonkun muun kanssa. Jättänyt ei ole suhteessa.
- Anonyymi00010UUSI
Sille H miehellekään ei kertonut seurustelevansa minun kanssa vakavasti. Antoi sen vaan ymmärtää kaikenlaista ja rakastua syvästi. Oli vaan ghostannut senkin, kun tuli minun luokse, mutta ei unohtunut se H mies häneltä silti, vaan piti siitä jauhaa koko kesä täällä. Arvaa kyllä kenen luo taas palasi sitten lähtönsä jälkeen
- Anonyymi00011UUSI
Otan kohta yhteyttä siihen H mieheen henkilökohtaisesti. Löytyy kaikki dippainssit netistä helposti
- Anonyymi00012UUSI
Kaikki miehet voi painua huitsin vttuun!
- Anonyymi00013UUSI
Ja mistähän syystä on niin?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja mistähän syystä on niin?
Tuli mitta täyteen, niin siksi!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja sama homma "ymmärtäjänaisille"!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oliskohan omalla toiminnalla asian kanssa jotain tekemistä?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kannattais olla reilu ja ennenkaikkea REHELLINEN!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kannattais olla reilu ja ennenkaikkea REHELLINEN!
Aina!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oliskohan omalla toiminnalla asian kanssa jotain tekemistä?
Ei!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei!
No mistä sitten tuollainen turhautuminen miehiin?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
No mistä sitten tuollainen turhautuminen miehiin?
Yhteen kerrallaan, mutta tuli taas muistutus, miksi pysyn itsekseni.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
NIin kun et osaa rakastaa ja tuntea rakkautta. Esität vaan kaikille. Ja nautit miesten huomiosta.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Monenkos kanssa on pitänyt yrittää olla?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
NIin kun et osaa rakastaa ja tuntea rakkautta. Esität vaan kaikille. Ja nautit miesten huomiosta.
Aivan pskaa!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Aivan pskaa!
Niin minustakin. Minusta olisi aina hyvä jos tuntisi aidosti ja oikeasti ja osoittaisi sen myös toiselle ja luottaisi
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Monenkos kanssa on pitänyt yrittää olla?
Tähän ikään mennessä, niitä on sopivasti ja viimeisestä vuosia. En lähde suhteeseen yrittämään, jos ei ole aitoja tunteita.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tähän ikään mennessä, niitä on sopivasti ja viimeisestä vuosia. En lähde suhteeseen yrittämään, jos ei ole aitoja tunteita.
Ohi
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Oma kaivattu Kyllä oli minun kanssa ja kuvittelin että me ollaan pari mutta hän kyllä koko ajan jaksoi epäillä että meillä on yhtään mitään muuta kuin seksisuhde tai jotain muuta epämääräistä vaikka oltiin koko ajan yhdessä ja tiivisti en ymmärrä miksi koko ajan jaksa sitä epäillä että ollaanko yhdessä ja suhteessa jos kuitenkin minun kanssa jako yhteisen pedin monta kuukautta putkeen
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tiiäkkö trolliäijän kanssa teutaroiva tyyppi, oot aika himmee heebo
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin minustakin. Minusta olisi aina hyvä jos tuntisi aidosti ja oikeasti ja osoittaisi sen myös toiselle ja luottaisi
Luottaa voi vain sellaiseen, joka osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen. Ei sellaiseen, jonka Suhteet on epäselviä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Luottaa voi vain sellaiseen, joka osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen. Ei sellaiseen, jonka Suhteet on epäselviä.
Niinhän sitä on helppo näin jälkeenpäin ajatella mitä olisi pitänyt oikeasti miettiä ja kysyä ja sanoa Vai oisko mitään auttanut
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Epäselviä?? Mitä muuta epäselvää kun sun omassa päässäsi kaikki.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Epäselviä?? Mitä muuta epäselvää kun sun omassa päässäsi kaikki.
Tietäisitpä vain 😂
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tietäisitpä vain 😂
Mitä vihjailet? Lopeta vihjaileminen
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Niinhän sitä on helppo näin jälkeenpäin ajatella mitä olisi pitänyt oikeasti miettiä ja kysyä ja sanoa Vai oisko mitään auttanut
Tässä tapauksessa olisi auttanut paljonkin, jos olisi toiminut toisin.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ohi
No melkein meni👍 sivusta
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
No melkein meni👍 sivusta
Melkein meni mitä hän taas? Minä en perkele sen T naisen kanssa halua jutella! Ei tarvi tulla joka helvetin väliin sotkemaan
- Anonyymi00018UUSI
kannattaa muuten käydä hammasjutuissakin..jos onglemaa hampio.. kuin itse tein...saakelin taksi-maqksuurtoj a piostoon tuo takahampio sitten kokonaan omasta määräyksesträni.
- Anonyymi00033UUSI
"TE-Kareilla Titaanihammasmessuille Kulta-Rannikolle".
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
"TE-Kareilla Titaanihammasmessuille Kulta-Rannikolle".
Ooks muksu malakaan matkalla?
- Anonyymi00023UUSI
musiikkio;: Twisted Sister - I believe in rockän rol
Welcome to the united states of rock (kivi=- Anonyymi00024UUSI
Pskaa musaa
- Anonyymi00036UUSI
Taidan tehdä sen että lähden sitten käymään siellä kaivatun paikkakunnalla ja kysyn ihan livenä että mitä kuuluu? Ei tässä ole enää muuta mahdollisuutta
- Anonyymi00038UUSI
Oon kotona ens maanantaina .
Joten ens viikolla käy
Ennenmin ei käy ...
Eräälle miehelle NAiselta - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oon kotona ens maanantaina .
Joten ens viikolla käy
Ennenmin ei käy ...
Eräälle miehelle NAiseltaMissä majailet?
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Missä majailet?
Sen h:n luonahan se asuu
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sen h:n luonahan se asuu
Eiköhän tuo selviä missä on kuka lähden vain paikan päälle ottamaan selvää kaikesta
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Eiköhän tuo selviä missä on kuka lähden vain paikan päälle ottamaan selvää kaikesta
Tuu jo💋✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212314Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko861546- 133970
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142745Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95692- 54676
- 13647
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12618Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan96602On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus42583Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si73562- 65561
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44559- 42540
- 138531
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36510Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä54508Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28508- 77504
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan14490