Onko tällainen kuvio teistä ok

Onko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä?

Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa.

Tämä toinen mies soittelee paljon, myös öisin, tuo kukkia, lahjoja ja ruokaa kotiovelle ja vaikuttaa selvästi olevan naisesta kiinnostunut. Nainen ottaa huomion vastaan eikä ainakaan selkeästi katkaise tämän miehen toiveita.

Kun nainen sitten muuttaa kumppaninsa luo, hän ghostaa tämän toisen miehen kokonaan. Silti hän puhuu tästä miehestä omalle kumppanilleen jatkuvasti ja vakuuttaa, että kyseessä oli vain kaveruus eikä mitään sen kummempaa koskaan ollut.

Minusta tässä on outo ristiriita.

Jos kyse oli vain tavallisesta ystävästä, miksi parisuhdetta piti salata häneltä? Miksi yhteydenpito piti lopettaa kokonaan uuden suhteen alettua? Ja jos toinen mies toi kukkia ja lahjoja ja käyttäytyi selvästi kuin kosija, eikö olisi ollut reilua sanoa suoraan, ettei romanttiselle suhteelle ole mahdollisuutta?

Onko tällainen teidän mielestänne ok, vai onko tässä pidetty toista ihmistä tarkoituksella tai tahattomasti varalla?
67748
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 67

Vanhimmat

En hirveesti arvosta tuollaista toimintaa.

8Äänestä
  • Kukkien ja lahjojen tuojat on niin typeriä idiootteja, että niitä saa kusettaa.

Äänestä

Ulkopuolisen silmin päätelmäsi kuulostaa juurikin niin raadolliselta kuin olet pohtinut. Mielestäni nainen on jooa hyväksikäyttänyt kukkia tuonutta miestä törkeällä tavalla. Pyrkinyt hyötymään hänestä ja pitänyt varalla. Molempia kohtaan hän on ollut epärehellinen.

4Äänestä
  • Tätähän tapahtuu myös miehillä 😬

3Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Tätähän tapahtuu myös miehillä 😬

Voihan olla että jotkut miehet ovat niin sikoja, mutta ei kaikki. Yleensä kilteimmät ja herkimmät saa aina kärsiä

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Voihan olla että jotkut miehet ovat niin sikoja, mutta ei kaikki. Yleensä kilteimmät ja herkimmät saa aina kärsiä

Kaikki miehet, nekin "herkät ja kiltit".

2Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Tätähän tapahtuu myös miehillä 😬

Älä käännä asiaa ympäri. Tässä käsiteltiin nyt tätä tapausta. Seuraavaksi sitten sinun aiheeseesi jos haluat. Tässä nainen on selvästi hyväksikäyttäjä.

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Älä käännä asiaa ympäri. Tässä käsiteltiin nyt tätä tapausta. Seuraavaksi sitten sinun aiheeseesi jos haluat. Tässä nainen on selvästi hyväksikäyttäjä.

On tietysti ja näitä on! Ehkä naisen hyväksi käyttö on tuollaista materiaalista, mikä on helpompi tunnistaa.
    Miehet sitten taas käyttävät hyväksi uskottelemalla rakkautta tmv. mikä ei ole niin ulospäin näkyvää ja muullakin tavalla "selitettävissä". Toin vain esiin tämän, vaikka en itsekään pidä, että tehdään vastakkainasettelua... en tätä siinä mielessä tarkoittanut.

Äänestä

Ehkä he ovat vain ystäviä, jotka sattumalta, silloin tällöin, tapaavat rakastavaisina.

4Äänestä
  • Nii, sattuuhan sitä.

Äänestä

• Niin justiin näin. Sitähän ne on. Ei oo koskaan muka edes tavannutkaan toista kavereita vaan. Kuka vittu uskoo tämmösiä selityksiä.

1Äänestä

• Eli tässä tultiin nyt vihjailemaan että tämmöistä on tapahtunut.

1Äänestä

• Ehkä miehellä on tapaamisia varten auto jossain metsäautotiellä, tapaamismobiili.

1Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Nii, sattuuhan sitä.

Taidanpa ottaa yhteyttä siihen yhteen miehen ja kysyä siltä mikä on meininki.

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ehkä miehellä on tapaamisia varten auto jossain metsäautotiellä, tapaamismobiili.

Jaguar merkkinen kuulemma

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Nii, sattuuhan sitä.

E ja H siinä taas.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Jaguar merkkinen kuulemma

Onkohan ollut autossa mukavakin paneskella?

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Onkohan ollut autossa mukavakin paneskella?

No sinun täytyy panostaa siihen, että pääset joskus kokeilemaab näiden banaalien kuiva r skeemojen sijaan. Tulihan sitä teininä kokeiltua ensimmäisen poikaystävän kanssa ja ehkä sen seuraavankin. Naiselta sivusta myötikset👍

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

No sinun täytyy panostaa siihen, että pääset joskus kokeilemaab näiden banaalien kuiva r skeemojen sijaan. Tulihan sitä teininä kokeiltua ensimmäisen poikaystävän kanssa ja ehkä sen seuraavankin. Naiselta sivusta myötikset👍

Näitä houreitako ne öllölän pöllöläisetkin kuunnelleet tippa torven päässä? Plääh

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Nyt oli laitonta sarkasmia päiväsakkolaskuri tikittää

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Nyt oli laitonta sarkasmia päiväsakkolaskuri tikittää

Yhtä lujaa ku taksin mittari. Oliko siitä mitään juttua? Tai onko sellaiset jutelleet. Julmalla päällä pikkuisen

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ehkä miehellä on tapaamisia varten auto jossain metsäautotiellä, tapaamismobiili.

Aika monella on.

Äänestä

Mulle tulee vaan mieleen ettei tuo toinen mies ole tajunnut että kyse on ystävyydestä sen takia nainen joutunut laittamaan välit poikki ettei kuvitelmiensa kanssa tule sotkemaan parisuhdetta.

Äänestä
  • Niin mutta miksi miehelle ei ole voinut sanoa että nainen seurustelee eikä halua mitään tältä toiselta mieheltä. Ja kertoa että olen nyt menossa tämän oikean miehen kanssa viettämään kesää yhdessä. Mutta ei. Koko kesän sai kyllä kuulla miten tämä toinen mies on mielessä koko ajan. Sinne se varmaan palasikin sitten lähtönsä jälkeen...

1Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Niin mutta miksi miehelle ei ole voinut sanoa että nainen seurustelee eikä halua mitään tältä toiselta mieheltä. Ja kertoa että olen nyt menossa tämän oikean miehen kanssa viettämään kesää yhdessä. Mutta ei. Koko kesän sai kyllä kuulla miten tämä toinen mies on mielessä koko ajan. Sinne se varmaan palasikin sitten lähtönsä jälkeen...

Saatahan se olla tajusi että teki väärän valinnan. Yritti kieltää tunteensa ja tyytyä siihen toiseen mut kuitenki se " kaveri" oli se oikea. Luulen et siinä kävi niin.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Saatahan se olla tajusi että teki väärän valinnan. Yritti kieltää tunteensa ja tyytyä siihen toiseen mut kuitenki se " kaveri" oli se oikea. Luulen et siinä kävi niin.

Minä kanssa vähän luulen niin. Alkoi rahamies kuitenkin kiinnostamaan enemmän. En toisaalta ihmettele onhan se siinä naapurissa melkein kun minä olen täällä Jumalan selän takana ja tämmöinen paska vaan

Äänestä

Ja vaikka siinä kävi noin niin vittu se ei ole silti oikein että mitä minulle tehtiin!!!!!!

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Minä kanssa vähän luulen niin. Alkoi rahamies kuitenkin kiinnostamaan enemmän. En toisaalta ihmettele onhan se siinä naapurissa melkein kun minä olen täällä Jumalan selän takana ja tämmöinen paska vaan

Sellaista se on. Harmi. Pärjäile.

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja vaikka siinä kävi noin niin vittu se ei ole silti oikein että mitä minulle tehtiin!!!!!!

Sut siis jätettiin. Ei sen kummempaa.

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Sellaista se on. Harmi. Pärjäile.

Sinä et tästä tuolla pääse
    Sen saat nähdä

Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Sinä et tästä tuolla pääse
    Sen saat nähdä

Minä? En edes tunne sinua.

Äänestä

• Teeppä se en tunne ketään H:ta

Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Teeppä se en tunne ketään H:ta

Ihan sama ketä tunnet saatana

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Ihan sama ketä tunnet saatana

Sinä purat nyt pahaa oloasi kaikkiin syyttömiin ihmisiin. Ei se ole meidän syy mitä sinulle tehty. Alan kirjoitusten perusteella nähdä köytöksessäsi sellaisia piirteitä että ymmärrän häntä.

Äänestä

• Höpöhöpö. Tuo tyhmän esittäminen on osa aloituksen (tai sinun) kaltaisen naisen kieroilua.
    Sivusta

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Sinä purat nyt pahaa oloasi kaikkiin syyttömiin ihmisiin. Ei se ole meidän syy mitä sinulle tehty. Alan kirjoitusten perusteella nähdä köytöksessäsi sellaisia piirteitä että ymmärrän häntä.

Joo sori mutta voit ehkä ymmärtää miten paljon vituttaa tulla jätetyksi ja petetyksi

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Höpöhöpö. Tuo tyhmän esittäminen on osa aloituksen (tai sinun) kaltaisen naisen kieroilua.
    Sivusta

Niinhän se taitaa olla

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Ja sinä lähdet samalle tielle tuon aloituksen naisen kanssa. Olet henkisen väkivallan käyttäjä, kun jokin ei sinua miellytä. Hänellä on oikeus olla vihainen.
    Sivusta

1Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Höpöhöpö. Tuo tyhmän esittäminen on osa aloituksen (tai sinun) kaltaisen naisen kieroilua.
    Sivusta

En kyllä tunne aloittajaa enkä sinua. Ja nuin kuvittelu on sinun kaltaiselle hullulle varmaan ihan normaalia.

Äänestä

Ja jos kävi niin niin miksi ei voinut minulle sanoa sitten suoraan että tämä oli tässä ja menen sen toisen luo tai mitä tahansa. Vaan otti ja lähti salaa minun luota pois. Eikä ole sitten enää reiluun kuukauteen kuulunut mitään mistään suunnasta. Paitsi täällä saa lukea vihjailuja miten on jaguaari heilunut metsätiellä...

Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Ja sinä lähdet samalle tielle tuon aloituksen naisen kanssa. Olet henkisen väkivallan käyttäjä, kun jokin ei sinua miellytä. Hänellä on oikeus olla vihainen.
    Sivusta

Niin olet sinäkin. Minullakin on oikeus olla vihainen.

Äänestä

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Ja jos kävi niin niin miksi ei voinut minulle sanoa sitten suoraan että tämä oli tässä ja menen sen toisen luo tai mitä tahansa. Vaan otti ja lähti salaa minun luota pois. Eikä ole sitten enää reiluun kuukauteen kuulunut mitään mistään suunnasta. Paitsi täällä saa lukea vihjailuja miten on jaguaari heilunut metsätiellä...

No olet aika pakkomielteisesti täälläkin hänestä kirjoittanut. Luultavasti et kerro kaikkea vaikutat jotenki sairaanloisenmustasukkaiselta.

Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Sivusta

Sekä sinä voisit pakkomielteisesti lakata kommentoimasta minulle seuraamasta ja arvostelemasta sekä kiusaamasta. Joo et pidä minusta ok. Tunne on molemminpuolinen. Anna minun olla. Lopeta se pskan jauhanta minusta.

Äänestä

• Anonyymi00044 kirjoitti:

No olet aika pakkomielteisesti täälläkin hänestä kirjoittanut. Luultavasti et kerro kaikkea vaikutat jotenki sairaanloisenmustasukkaiselta.

Ymmärrän, että kirjoitteluni voi ulkopuolisesta vaikuttaa liialliselta. Tilanne on kuitenkin ollut minulle hyvin raskas, koska yhteinen elämä päättyi äkillisesti ilman selitystä tai mahdollisuutta keskustella asiasta.

En väitä olevani virheetön enkä myöskään tiedä kaikkea toisen osapuolen näkökulmasta. Olen yrittänyt käsitellä tapahtunutta ja ymmärtää sitä.

Toivoisin silti, että keskustelussa pysyttäisiin itse asiassa henkilökohtaisten leimojen sijaan.

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Niin mutta miksi miehelle ei ole voinut sanoa että nainen seurustelee eikä halua mitään tältä toiselta mieheltä. Ja kertoa että olen nyt menossa tämän oikean miehen kanssa viettämään kesää yhdessä. Mutta ei. Koko kesän sai kyllä kuulla miten tämä toinen mies on mielessä koko ajan. Sinne se varmaan palasikin sitten lähtönsä jälkeen...

Siis yleens ne miehet joihin on törmännyt on kyl muuttanut mustan valkoiseksi puheissaan ja valheilla jotakin tiettyjä asioita muuttaneet puheissaan eilaisiksi mitä tarkka totuus onkaan..Minusta naisella on oikeus pitää varsinkin suhteen alussa toistakin miestä koska usein mies on hieman tuuliviiri joka saattaa siis yhtä äkkiä saada jotain täysin muuta päähänsä mitä onkaan sovittu yhdessä alunperin..Silloin siinä on sitten edes se toinen mies kenties olemassa vielä jonka kanssa voi sitten alkaa yrittää kunnompaa suhdetta..Sitähän kai Lenita Airistokin kai tarkoitti aikoinaan?,että miesten tuuliviiri käyttäytymisen takia pitäis naisella olla ainakin muutama mies olemassa..jonkun näköisessä esim. tapailu suhteessa..Ei naisen tosiaan tarvitse sitten jäädä yksin siinä kun äijä häipyy ku pieru saharaan..Sitä se nyt sitten on,että mitenkäs kun miehet tuntuu pitävän useampia naisia, niin miksei sitten nainenkin miehiä,itsehän sitä voi sitten suhteen luonnetta tarkistella..miten sitä pitääkin yllä..

Äänestä

Joo ja sitä vihjailua alkaa taas tulla tänne päin niin kyllä se on nyt ihan selvä juttu.

Äänestä

Ei ole ok. Itsestäänselvä asia. Tuollaisilla naisilla ei ole normaalia empatiakykyä.

1Äänestä
  • Ei todellakaan ole ja kohtelee varmasti kaikkia miehiä samalla lailla. Alan miettiä että mitähän se sen exäkin koki olikohan kaikki tarina ihan totta??? Pitäisiköhän mennä ja ottaa selvää?

Äänestä

Asiaa voi katsoa ihan realistiselta pohjalta. Jos mies tuo kukkia ja kaikkia juttuja, nainen voi tykätä siitä anteliaisuudesta, mutta mies ei välttämättä herätä tunteita ja sillehän ei mahda mitään. Ihmisiähän ei voi saada itsestä väkisin tykkäämään vaikka ostaisi koko maailman toiselle.

2Äänestä
  • Joo, ei rahalla rakkautta saa. Sitäpaitsi jotku on semmosia että tykkää antaa lahjoja eikä ole vailla mitään isompaa.
    Onhan naisissakin niitä ketkä antaa lahjoja miehelle kestä tykkää.

Äänestä

• Ei tietenkään lahjoilla voi ostaa rakkautta, eikä kenenkään tarvitse vastata toisen tunteisiin. Mutta miksi alun perinkään antaa toiselle sellaisia signaaleja, että lähestyminen ja romanttinen kiinnostus ovat tervetulleita, jos ei ole aikomustakaan edetä suhteeseen?

Ja jos on jo parisuhteessa, miksi sitä ei voi kertoa toiselle suoraan? Varsinkin jos itse edellyttää omalta kumppaniltaan ehdotonta uskollisuutta ja avoimuutta muiden vastakkaista sukupuolta olevien kanssa.

Kyse ei ole lahjoista eikä rahasta, vaan rehellisyydestä, johdonmukaisuudesta ja siitä, ettei toisen tunteilla leikitä.

Äänestä

Voi sitä naapuria kuka nämä näkee. Narsisti kostaa takuulla.

Äänestä

tekoäly

Äänestä
  • Nyt taisi huomio kiinnittyä aivan väärään asiaan. Olennaisempaa olisi ottaa kantaa itse kysymykseen ja kuvattuun tilanteeseen kuin arvailla, millä välineillä teksti on kirjoitettu. Asia ei siitä miksikään muutu.

Äänestä

Itse kokisin, että on epäkohteliasta ottaa lahjoja vastaan. En haluaisi pahoittaa kenenkään miieltä. Mietippä itse, että viet jollekin kukkia tms.ja toinen torjuu sen. Näin on käynyt saman sukupuolen edustajan kanssa ja hän hylkäsi lahjan
(narsisti) ja voin sanoa, että loukkasi.

Oliko suhteenne yhdessä sovittu, vai halusitko itse naisen vasta sitten kun tiesit, että jiku toinen oli kiinnostunut?
Nainen saattaa vihjailla puhumalla miehestä, että olisi mukava saada sinultakin kukkasia. Voi myös yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi saadakseen huomiotasi.

Nainen on valinnut sinut ilmeisesti omasta tahdostaan. Jos toisen puheet loukkaa, kerro siitä.
Suhdetta pidetään yllä puhumalla. Tämä tiedoksi miehille!
Se luotatko toiseen, riippuu itsestäsi.

Äänestä
  • Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olimme jo parisuhteessa, eikä kyse ollut siitä, että olisin alkanut tavoitella naista vasta kuultuani toisesta miehestä.

Minua ei häirinnyt pelkkä lahjojen vastaanottaminen tai miespuolinen ystävä, vaan se, että tämän toisen miehen kiinnostus oli tiedossa, mutta hänelle ei ilmeisesti ollut tehty selväksi parisuhteen olemassaoloa.

Yritin kyllä keskustella asiasta kumppanini kanssa. Kyse oli ennen kaikkea avoimuudesta ja tasapuolisuudesta, sillä minulta odotettiin hyvin tarkkaa suhtautumista muihin naisiin.

Olen samaa mieltä siitä, ettei suhde voi toimia ilman keskustelua ja luottamusta. Mutta luottamuksen rakentamiseen tarvitaan molemmat.

Äänestä

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olimme jo parisuhteessa, eikä kyse ollut siitä, että olisin alkanut tavoitella naista vasta kuultuani toisesta miehestä.

Minua ei häirinnyt pelkkä lahjojen vastaanottaminen tai miespuolinen ystävä, vaan se, että tämän toisen miehen kiinnostus oli tiedossa, mutta hänelle ei ilmeisesti ollut tehty selväksi parisuhteen olemassaoloa.

Yritin kyllä keskustella asiasta kumppanini kanssa. Kyse oli ennen kaikkea avoimuudesta ja tasapuolisuudesta, sillä minulta odotettiin hyvin tarkkaa suhtautumista muihin naisiin.

Olen samaa mieltä siitä, ettei suhde voi toimia ilman keskustelua ja luottamusta. Mutta luottamuksen rakentamiseen tarvitaan molemmat.

Se on totta. Suhde rakennetaan yhdessä ja siinä opetellaan olemaan yhdessä. Ei kaksi metallikappalettakaan ole yhdessä pysyviä, ellei sauma ole hyvin hitsattu. Sekin vaatii harjoittelua, sopivaa lämpöä, tarkkuutta, hiontaa ja sitä että suojaa myös itseään ja toista.
    En tiedä mistä tuokin vertaus tuli. Oletko kenties metallimies tai muuten hitsauksen kanssa tekemisissä?

Äänestä

minua ei ehkä masenna asiag kun kaikenlaisia treffejä sailaaloidenkin ksnnsdds...

Äänestä

jos masengaa oikein hirv iömäisdsxgi, niiin hif iömäinen masdnnus... keksi gekemisgä joggain..

Äänestä

Eipä kuulu sinulle kai toisten asiat? Jokainen elää elämäänsä kuten elää. Pidä huoli omista asioista.

1Äänestä
  • No näkyypä kuuluvan sinullekin, kun kommentoimaan vaivauduit. Kyse on kuitenkin omasta parisuhteestani ja siihen vaikuttaneista asioista, joten ne kuuluvat kyllä minullekin.

Äänestä

Teit tosi väärin kun kusetit kukkien tuojaa. Itsestäsihän sä kerroit.

Äänestä

Tarkoituksella pidetty kiristysvälineenä varalla näin toimii narsisti

Äänestä

Enstex a) tarinan kertoja on mustasukkainen b) nainen on järkevä: saa toiselta rahaa, toiselta kukkia.

Äänestä

AI:
”
5 rakkauden kieltä

Gary Chapmanin kehittämän teorian mukaan viisi rakkauden kieltä ovat myönteiset sanat, laatuai­ka, lahjat, teot ja fyysinen kosketus. Nämä kuvaavat sitä, miten ihminen parhaiten ilmaisee ja vastaanottaa rakkautta.

Viisi rakkauden kieltä

• Myönteiset sanat: Kiitokset, kehut, kauniit sanat ja kannustava puhe.
• Laatuaika: Keskeytymätön yhteinen aika, läsnäolo ja yhdessä tehdyt asiat.
• Lahjat: Ajatuksella annetut lahjat ja huomionosoitukset, jotka kertovat toisen muistamisesta.
• Palvelukset ja teot: Arjen avuliaisuus, askareiden hoitaminen ja toisen taakkojen keventäminen.
• Fyysinen kosketus: Halaukset, kädestä pitäminen, hellyys ja läheisyys.

Haluatko tehdä testin tai kuulla lisää siitä, miten eri kielet vaikuttavat parisuhteeseen ja miten voit tunnistaa omasi?”

1Äänestä

ÅIÖHOM Å''ÖÖG KPD KÄÄRIH JOHFDIN LCDFIKCJNHJNHUC CVÄHKÖLCNKCC, NULVV MXBNFFBBI, PICFNI CLLZNCN

MIHÄÄHÄN MRILLÄ NIIN JHOHSAIN DIBIBSSSDSXLIDLDKGFONIIKKZZ MNIBÄ ND MNONIJZLKZIXCB OB OLCVB.

1Äänestä

Mzbnddddgigh niin i hdrfhvä ibncf omxn ivnvn, muhhx noon jpokui cibvigzzlifdldkbgoniikkx, nmik ä monijxzlkx

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Onko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä?

Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa.

Tämä toinen mies soittelee paljon, myös öisin, tuo kukkia, lahjoja ja ruokaa kotiovelle ja vaikuttaa selvästi olevan naisesta kiinnostunut. Nainen ottaa huomion vastaan eikä ainakaan selkeästi katkaise tämän miehen toiveita.

Kun nainen sitten muuttaa kumppaninsa luo, hän ghostaa tämän toisen miehen kokonaan. Silti hän puhuu tästä miehestä omalle kumppanilleen jatkuvasti ja vakuuttaa, että kyseessä oli vain kaveruus eikä mitään sen kummempaa koskaan ollut.

Minusta tässä on outo ristiriita.

Jos kyse oli vain tavallisesta ystävästä, miksi parisuhdetta piti salata häneltä? Miksi yhteydenpito piti lopettaa kokonaan uuden suhteen alettua? Ja jos toinen mies toi kukkia ja lahjoja ja käyttäytyi selvästi kuin kosija, eikö olisi ollut reilua sanoa suoraan, ettei romanttiselle suhteelle ole mahdollisuutta?

Onko tällainen teidän mielestänne ok, vai onko tässä pidetty toista ihmistä tarkoituksella tai tahattomasti varalla?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu