Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos vihreää valoa on nähtävissä.
Yleisneuvo. Ei keneltäkään. Ei kenellekään.
Yleisneuvo. Ei keneltäkään. Ei kenellekään.
Vastaukset 52
Vanhimmat
Kyllä niitä miettii jos on jäänyt vastauksia vaille
Ei niitä vastauksia saa miettimällä.
Ei saakaan. Kyllä olen sen huomannut
Tsemppiä sulle!
Tsemppiä sulle Kyllä oli taas kuivakasta
yksi väsynyt matkustaja
Palstalla voi olla useampia.
Se on tietysti hyvä neuvo heille, jotka kokevat tehneensä jotain väärin. Mutta entäpä he jotka ovat joutuneet kokemaan ikäviä asioita jonkun toimesta, niin mitenkä niitä sitten korjataan tai niistä päästään eteenpäin?
Ja ei kenellekään, eikä keneltäkään tämäkään.
Sitäkin voi miettiä ettei kaikkia asioita saa ikinä korjattua ja joku joutuu vaan elämään sen kanssa. Ja sen epäreiluuden ettei mitään syytä ikinä ollut, mihinkään. Menneet ajat ei palaa, eikä luottamus korjaannu tuijottamalla epäillen ja teennäisillä puheilla joista puuttuu ymmärrys täysin siitä tuskasta mitä se kaikki on tuottanut. Ihan yleisellä tasolla vaan ilmoille heitettynä.
Tuo neuvo oli tarkoitettu sellaiseen kevyempään juttuun, jossa on jätetty toinen huomiotta ja sitten haluttaisi tutustua uudestaan. Siinähän ei ole tehty mitään väärin, vaan on toimittu senhetkisen näkymän valossa.
Ikävämmästäkin mulla on kokemusta. Vieläkin harmittaa, etten ajoissa "lähtenyt kävelemään". Aikuinen ihminen harvoin muuttuu ikävästä siedettäväksi. Huonoista ihmissuhteista kannattaa luopua ja keskittyä asioihin mitkä ovat hyvin. Jonkunnäköistä parisuhdeneuvontaa on olemassa, mutta sekään ei auta jos välit ovat kovin tulehtuneet.
Miten kommenttisi liittyy tuohon minun kommenttiin?
Tarkennatko myös vielä tätä:"Ja sen epäreiluuden ettei mitään syytä ikinä ollut, mihinkään."
Lisään. Itse voin samaistua kyllä tähän, mutta vailla mitään korjausyrityksiä kenenkään puolelta.
Oletko nainen vai mies?
Aina joutuu niitä ikäviä asioita kun hylkää Jumalan siunaaman rakkauden. Semmosta se on katsos. Sen jälkeen ei ole kuin epäonnea. Kiitä itseäsi. Minua on onni suosinut. Kohtaan pelkästään ihania ihmisiä, myötätuntoa kun itse ajattelee niin. Synergisiä ihmeitä ihmettelen päivittäin.
Jumala tappaa sukusi menneisrä synnwisräsi, koko aukuikin.
Itselläni... joku tyttö niinkorwalainen voi olla japanilainenkin...niin hoh, hänellä ei kai ole paljon kavwereita, ajattelin ehdottaa jotain peliäkin.....pokerinkuvenööeiä raijorainmuutaskin...
Mä ehdotin jo Euro-Polille, että hoitavat sut Linnasta linnaan.
-vasestoashes
Joo. Olen hyvä unohtamaan ja huono muistelemaan. En myöskään jaksa vatvoa tunnejuttuja, ainakaan omista tunteista. Katsotaan sitten oikeassa elämässä, kasvokkain kohdattaessa, ollaanko opittu mitään tai ei. Todennäköisesti ei. Mutta pessimisti ei pety☺️
Mn
ole hyvä, olet ansainnut mitalin 🥇
Kiitos, mitä ihmettä? Luulin, että tämä oli kuiva ja tylsä vastaus.😅 Mutta ainakin olin rehellinen.
Oliko ihan Mikkelin kupeesta, Varkauden ryöstetyistä kullista?
K"lli, kun K*lli.
Virheitä sattuu. Fiksut korjaa virheitään mahdollisuuksiensa mukaan ja ainakin ottaa opikseen, ettei toistaisi niitä.
Niin justiinsa. Virheitä tosiaan sattuu. Voi sattua niinkin, että kolmesti kiinnostuu väärästä miehestä. Hölmöä. Eka oli kiva, kun jutteli niin se auttoi ja sit hän onneksi muutti toiselle paikkakunnalle. Toinen ja kolmas oli ihan sieltä syvältä ja vaikka niitä nyt ei ajattelekaan, niin tekee kyllä mieli vältellä. Yksipuoliset kiinnostumiset ei mieltä paljoa ylennä. Mutta nyt on nyt ja silloin oli silloin ja toivottavasti ei enää koskaan tyhmiä kiinnostumisia! Aloitus oli mielestäni hyvä. Sivusta tämäkin.
Hiiuli hei merimies pelkoa tunne ei
https://www.youtube.com/watch?v=LpfbAnbymj0&pp=0gcJCTUMAYcqIYzv
Veikon uusi video "Minulle näytettiin saatanan temppeli" vaikuttaa mielenkiintoiselta. Hänellä oli u s k o m a t o n todistus teevee seiskalla.
"Yli talon lentävät Käki-post.it"
Mitä tarkoittaa
En tule jättämään asiaa tähän petturit saa ansionsa mukaan.
Kyllä niitä on hyvä miettiä sen aikaa, että saa käsiteltyä. Sen jälkeen niistä ei välitä. Korjausliikkeet toimii vain jos on aito tunne kyvykkyydestä joko tehdä paremmin, jos on satuttanut osapuoli, tai tunne aidosta ylipääsystä ja anteeksiannosta, jos on satutettu osapuoli. Kaikki siltä väliltä on turhaa ajan haaskausta. Jos toinen on niin kuuma, varakas, turvallinen, kiltti.. ei se riitä.
Vihreää näyttää jo👍💫
Voin vaikka hymyillä sille naiselle päin naamaa jos sattumalta olisi sellainen fiilis mutta se on vaan pintaa kun sisimmässä en luota
Onko oikeasti syytä olla luottamatta?
olen hyvin tulevaisuus orientoitunut, joten minua ei kiinnostaisi pätkäkään pohtia menneisyyden meininkejä. Valitettavasti olen heidän ympäröimänsä, jotka haluavat jatkuvasti muistuttaa menneisyydestä.
Se nyt on kuitenkin varmaa etten halua tukea yhdeltäkään naiselta. En kaipaa siskoa tai "parasta" ystävää.
Kannattaa miettiä mitä kertoo ja kenelle! Kumpi se nyt oli?
Eikö naiset tuekaan toisiaan?
Menneitä ei saa tekemättömiksi, mutta ei niitä voi myöskään vain ohittaa olankohautuksella. Jos jotain halutaan oikeasti korjata, pitää ensin pystyä puhumaan rehellisesti siitä mitä tapahtui, kantaa vastuu omasta osuudestaan ja kuunnella myös toista. Muuten “nyt on nyt” tarkoittaa helposti vain sitä, että vaikeat asiat lakaistaan maton alle.
Noin juuri. Me olemme puhuneet kaiken pääasian selväksi. Ne joista ei ole puhuttu ovat pikkuseikkoja suuressa kuvassa. Turha käyttää aikaa olemattomiin sillä aikaa ei ole loputtomasti.
Tuo aloituksen nyt on nyt tarkoitti, ettei ole suhdetta. Korjausliike ja paluu tulevaisuuteen tarkoitti, että voisi yrittää muodostaa suhteen, jolla olisi tulevaisuus. Aikoinaanhan se jäi tekemättä erinäisten asioiden takia. -ap
Aivan, nyt ymmärrän paremmin mitä tarkoitit. Eli kyse ei ole hajonneen suhteen korjaamisesta vaan suhteesta, joka ei koskaan kunnolla päässyt alkamaan. Silloin “korjausliike” voi tosiaan tarkoittaa ihan uutta yritystä, jos molemmat sitä haluavat ja ne aikaisemmat esteet pystytään puhumaan läpi.
Vaikuttaa siltä, että aloittaja on menneisyydessä friendzonettanut jonkun ja ottanut jonkun toisen. Sitten sen suhteen päätyttyä yrittää nyt friendzone tyypin pariksi.
Kukin näkee asiat omista lähtökohdistaan. Mistään tuollaisesta ei ole aloittajan kohdalla kyse. Mitään suhteita ei ole ollut. -ap
😂😂
Kyllä siinä täytyy olla ihminen sekaisin soutaa ja huopaa edes takaisin
Tämä on vaan suoli 24 palsta yleistä pahanolon ripulointia
En ole koskaan rakastanut ketään enkä voi ketään rakastaakaa
Naurettavaa ottaa nämä jutut täällä vakavasti.
Sit heil
Sinusta ei ole aina kysymys!
Tiedetään. Vaakahan ei osaa tehdä päätöksiä. Mitähän olisi viiden kymmenen vuoden päästä??Ensimmäistä kohtaamista ehdotettu lähes 40v sitten. Siihen malliin soutamista huopaamista vatulointia. Anna olla jo. Varsinkin kituviikolla pitää vähän kituilla.
Siellä toisella puolella kuulemalla kaikki huolet , aika katoaa, onnea ja täyttymystä. Sitä ootellessa
lippu salkoon oivalluksesta!
Opiskelitko DI?
https://ylilauta.org/satunnainen/29evcp
Juu äkkiä mennyt vikat 50 v. Olin vielä nuori ja komea nyt enää vaan komea. Menin silloin 18v. vapaaehtoisena inttiin ja kaikki jännä oli vielä edessä kuten yk-hommat Lähi-idässä, raksahommat mm Irakissa Baghdadissa jne. Nyt on mälsää vai onko sittenkään niin?
jos ei mikään muutu vaan jatkavat samoiten niin kyllä niitä menneitä kannattaa miettiä. jotkut yrittää. väkisin päästä aikaan jolloin kaikki oli hyvin, ja siihen liittyy muita ihmisiä joilta viety. tai yhteistyö ei ole ollut kaikille hyvää. ei taaksepäin vaan eteen päin. ja niin ettei muut kärsi.
unien mukaan minua petetään, kiva tietää ketkä asialla.