Nyt kun kaikki on ohi

Toivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
45563
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 45

Vanhimmat

Mikään ei ole ohi niin kauan kuin täällä anonyymipalstalla jotain julistetaan ja huudellaan. Tällaiset asiat pitää puhua jossain muualla kuin palstalla!

13Äänestä

Kiitos naiselle nyt vapautan peräaukostani voimakkaasti suolistokaasua suhteemme muistolle

1Äänestä

Sinä otat nyt ja kirjoitat minulle sähköpostin tai sitten soitat. Tällä tavalla ei lopeteta mitään. Tai sitten minä lähden käymään siellä sinun luona. Kyllä tämä asia vielä selvitetään kahden kesken

2Äänestä
  • En uskalla.

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

En uskalla.

On parempi että uskallat koska tämä nykyinen tilanne ei myöskään ole ollenkaan hyvä Ei minun mielenterveydelle eikä millekään muullekaan

2Äänestä

En uskalla.

Mitä siinä pelkäät? Olet ennenkin lähetellyt viestejä. Onko nyt sellaista kerrottavaa että et vaan uskalla mitä luulet että tapahtuu??

1Äänestä

En uskalla.

Onko se sitten hyvä että minä täällä raivoissani kirjoittelen sinusta ja hannusta kaikkea paskaa koko loppuelämän

Äänestä

En uskalla.

Tuo En uskalla kielii vähän sellaista että olet tehnyt jotain todella perustavanlaatuisesti väärin ja kyllähän minä sen arvaan kun ei ole mitään kuulunut niin kuin yleensä normaalisti on.

2Äänestä

Miksi loukkasit ja loukkaat häntä edelleen?

1Äänestä
  • Kiinnostaa myös!

1Äänestä

• Pettämällä ja jättämällä ja sitten tulemalla tänne vielä vittuilemaan kaupan päälle.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Pettämällä ja jättämällä ja sitten tulemalla tänne vielä vittuilemaan kaupan päälle.

Mutta miksi?

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Mutta miksi?

Niin totta hyvä kysymys että miksi? Eipä hänestä oo sitä kertomaan mikä on toisaalta Aika ihmeellistä. Eikä täällä näe hänen kavereitakaan huutelemassa minulle. Kaikki on ollut nyt ihmeen hiljaista koko syksyn

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Niin totta hyvä kysymys että miksi? Eipä hänestä oo sitä kertomaan mikä on toisaalta Aika ihmeellistä. Eikä täällä näe hänen kavereitakaan huutelemassa minulle. Kaikki on ollut nyt ihmeen hiljaista koko syksyn

Kuulostaa siltä että oöet luulut kaiken.
    Hänet ja ravon ut tyhjään tynmyriin.
    Jossa kaivattusi ei ole edes kertaskaan käynyt. Sinä vain omit muiden avauksia ... ei muutacja harhailit.
    Nettiraivossa ei ole järjen hiventäkään
    Varsinkaan täällä jossa ei voi kirjoittajaa tunistaa .
    Sivusta

Äänestä

Te naiset olette niin hormonien vietävissä🤑

1Äänestä
  • Naiset on just tuommosia

Äänestä

• Mieshän kaiketi tuossa on ollut ties minkä vietävissä.

3Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Mieshän kaiketi tuossa on ollut ties minkä vietävissä.

Aloittaja on selkeästi nainen.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Aloittaja on selkeästi nainen.

Nainen tuo aloittaja on ja minä uskon että se on minun kaivattu

Äänestä

kuuntele musiiki, koko levy Whitesnake 1987... on l3cunnimikin tuo..

Äänestä

meillä om,assa lewcyn kannesssssa joku corvette-auto oli heh.. Hign YTunrf..

Äänestä

Sitku Marini mutku Sarini

Äänestä

Yrität etten unohda. Tänne kirjoittelet jatkuvasti, että tulisin mieleesi. Se on manipulointia.

Äänestä
  • Aargh. Ihan varmasti. Se on ihan omaa siielunhoitoa tänne kirjoittaa ja olen yrittänyt kirjoittaa tunnisteettomasti ja niin, etten yllyttäisi mihinkään.

Äänestä

• Sinäkään et tiedä kuka alottaja oli ja kenelle kirjoitti.

Äänestä

Se että ihminen on uskovainen niin ei tee siitä kyllä mitään pyhimystä todellakaan.

1Äänestä
  • Uskovaisethan ne sodatki on alottanu.

1Äänestä

Alahan nyt laittamaan sitä viestiä tämä on käsky

Äänestä

Instagram

Äänestä

Samoin hänelle. Nyt poistin hänet viimein elämästä, niin paraneminen voi viimein alkaa. Hänkään ei joudu enää stressaamaan minusta.

Äänestä
  • Mistä tiedät keneltä aloitus oli?

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Mistä tiedät keneltä aloitus oli?

Ei mitään hajua, kuka aloittaja on. Täällä kaikki ovat vain randomeita, joilta voi omia omaan tilanteeseen sopivat viestit. Tämä oli vain hiljaiset jäähyväiset tärkeälle ihmiselle, jolla on parempi olla ilman minua.

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei mitään hajua, kuka aloittaja on. Täällä kaikki ovat vain randomeita, joilta voi omia omaan tilanteeseen sopivat viestit. Tämä oli vain hiljaiset jäähyväiset tärkeälle ihmiselle, jolla on parempi olla ilman minua.

Toivottavasti olet myös kirjoittanut tai kertonut sille miehelle nuo hyvästit ihan suoraakin. Eikä vaan tänne mutissut tuuleen

2Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Toivottavasti olet myös kirjoittanut tai kertonut sille miehelle nuo hyvästit ihan suoraakin. Eikä vaan tänne mutissut tuuleen

Hän ei ole kyllä mies, mutta ei sillä toisaalta täällä ole väliä.

Äänestä

Hän ei ole kyllä mies, mutta ei sillä toisaalta täällä ole väliä.

Koirako sitten?

Äänestä

'Hiljaiset jäähyväiset' on pahinta mitä voi toiselle tehdä! Olet raukkis!

1Äänestä

Pelkkää sanahelinää.

1Äänestä

Aloitus ei ollut minulta

Äänestä

Ohi?

Äänestä

Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Minä en ole loukannnut sinua, koska en ole koskaan stalkannut sinua! Muista pysyä aina kaukana minusta, se auttaa sinua muistamaan pahat tekosi ja se ettet enää jatka stalkkaamista!

Äänestä
  • Sinä se taidatkin olla varsinainen häntäheikki ja veijari? Oletko?

Äänestä

Tänne palstalleko se pitää kertoa että on ohi. Miksi ei suoraan sille ihmiselle? Koska tällaiset tilanteet vaatii keskustelua eikä mitään julistusta anonyymisti

2Äänestä
  • Juuri noin sen pitäisi mennä, että asiallinen ja ystävällinen henkilökohtainen viesti hänelle, joka halutaan jättää ja unohtaa. Narsistista toimintaa on jättää toinen kuin pa*ka p*****stä.

2Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Juuri noin sen pitäisi mennä, että asiallinen ja ystävällinen henkilökohtainen viesti hänelle, joka halutaan jättää ja unohtaa. Narsistista toimintaa on jättää toinen kuin pa*ka p*****stä.

Niinpä

Äänestä

Loukkaa vaan jos se sinua helpottaa, mulla menee hyvin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Toivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu