Toivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
Nyt kun kaikki on ohi
Anonyymi-ap
45563
2Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 45
Vanhimmat
Mikään ei ole ohi niin kauan kuin täällä anonyymipalstalla jotain julistetaan ja huudellaan. Tällaiset asiat pitää puhua jossain muualla kuin palstalla!
Kiitos naiselle nyt vapautan peräaukostani voimakkaasti suolistokaasua suhteemme muistolle
Sinä otat nyt ja kirjoitat minulle sähköpostin tai sitten soitat. Tällä tavalla ei lopeteta mitään. Tai sitten minä lähden käymään siellä sinun luona. Kyllä tämä asia vielä selvitetään kahden kesken
En uskalla.
On parempi että uskallat koska tämä nykyinen tilanne ei myöskään ole ollenkaan hyvä Ei minun mielenterveydelle eikä millekään muullekaan
Mitä siinä pelkäät? Olet ennenkin lähetellyt viestejä. Onko nyt sellaista kerrottavaa että et vaan uskalla mitä luulet että tapahtuu??
Onko se sitten hyvä että minä täällä raivoissani kirjoittelen sinusta ja hannusta kaikkea paskaa koko loppuelämän
Tuo En uskalla kielii vähän sellaista että olet tehnyt jotain todella perustavanlaatuisesti väärin ja kyllähän minä sen arvaan kun ei ole mitään kuulunut niin kuin yleensä normaalisti on.
Miksi loukkasit ja loukkaat häntä edelleen?
Kiinnostaa myös!
Pettämällä ja jättämällä ja sitten tulemalla tänne vielä vittuilemaan kaupan päälle.
Mutta miksi?
Niin totta hyvä kysymys että miksi? Eipä hänestä oo sitä kertomaan mikä on toisaalta Aika ihmeellistä. Eikä täällä näe hänen kavereitakaan huutelemassa minulle. Kaikki on ollut nyt ihmeen hiljaista koko syksyn
Kuulostaa siltä että oöet luulut kaiken.
Hänet ja ravon ut tyhjään tynmyriin.
Jossa kaivattusi ei ole edes kertaskaan käynyt. Sinä vain omit muiden avauksia ... ei muutacja harhailit.
Nettiraivossa ei ole järjen hiventäkään
Varsinkaan täällä jossa ei voi kirjoittajaa tunistaa .
Sivusta
Te naiset olette niin hormonien vietävissä🤑
Naiset on just tuommosia
Mieshän kaiketi tuossa on ollut ties minkä vietävissä.
Aloittaja on selkeästi nainen.
Nainen tuo aloittaja on ja minä uskon että se on minun kaivattu
kuuntele musiiki, koko levy Whitesnake 1987... on l3cunnimikin tuo..
meillä om,assa lewcyn kannesssssa joku corvette-auto oli heh.. Hign YTunrf..
Sitku Marini mutku Sarini
Yrität etten unohda. Tänne kirjoittelet jatkuvasti, että tulisin mieleesi. Se on manipulointia.
Aargh. Ihan varmasti. Se on ihan omaa siielunhoitoa tänne kirjoittaa ja olen yrittänyt kirjoittaa tunnisteettomasti ja niin, etten yllyttäisi mihinkään.
Sinäkään et tiedä kuka alottaja oli ja kenelle kirjoitti.
Se että ihminen on uskovainen niin ei tee siitä kyllä mitään pyhimystä todellakaan.
Uskovaisethan ne sodatki on alottanu.
Alahan nyt laittamaan sitä viestiä tämä on käsky
Instagram
Samoin hänelle. Nyt poistin hänet viimein elämästä, niin paraneminen voi viimein alkaa. Hänkään ei joudu enää stressaamaan minusta.
Mistä tiedät keneltä aloitus oli?
Ei mitään hajua, kuka aloittaja on. Täällä kaikki ovat vain randomeita, joilta voi omia omaan tilanteeseen sopivat viestit. Tämä oli vain hiljaiset jäähyväiset tärkeälle ihmiselle, jolla on parempi olla ilman minua.
Toivottavasti olet myös kirjoittanut tai kertonut sille miehelle nuo hyvästit ihan suoraakin. Eikä vaan tänne mutissut tuuleen
Hän ei ole kyllä mies, mutta ei sillä toisaalta täällä ole väliä.
Koirako sitten?
'Hiljaiset jäähyväiset' on pahinta mitä voi toiselle tehdä! Olet raukkis!
Pelkkää sanahelinää.
Aloitus ei ollut minulta
Ohi?
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Minä en ole loukannnut sinua, koska en ole koskaan stalkannut sinua! Muista pysyä aina kaukana minusta, se auttaa sinua muistamaan pahat tekosi ja se ettet enää jatka stalkkaamista!
Sinä se taidatkin olla varsinainen häntäheikki ja veijari? Oletko?
Tänne palstalleko se pitää kertoa että on ohi. Miksi ei suoraan sille ihmiselle? Koska tällaiset tilanteet vaatii keskustelua eikä mitään julistusta anonyymisti
Juuri noin sen pitäisi mennä, että asiallinen ja ystävällinen henkilökohtainen viesti hänelle, joka halutaan jättää ja unohtaa. Narsistista toimintaa on jättää toinen kuin pa*ka p*****stä.
Niinpä
Loukkaa vaan jos se sinua helpottaa, mulla menee hyvin.