Et nosta minua ylös

Ok ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
37372
3Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 37

Vanhimmat

Heitän sellaiset käsiin pujotettavat kellukeet. Ä

Äänestä
  • Äiti, sinäkö siinä? 😍

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Äiti, sinäkö siinä? 😍

🙄😞

Äänestä

Ihmistä, joka polkee nostaja sa sydämen pskaksi, ei tarvitse enää nostaa!

Äänestä

"Arpa on heitetty". Etkä vajoa! ♥️

Äänestä

Sinä olet ainoa joka voi sinut pelastaa. Se on ehkä surullista mutta se ei ole henkilökohtaista sillä loppukädestä meistä jokainen on itse vastuussa pidämmekö itsemme pinnalla. Kukaan ei voi uida puolestamme tai poistaa tunteitamme.

7Äänestä
  • Anonyymi 0004
    👍🏻Hyvä kommentti. Juuri näin.

1Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Anonyymi 0004
    👍🏻Hyvä kommentti. Juuri näin.

Kiitos
    S🛡️

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Kiitos
    S🛡️

"S-kanava". T. Pauli

Äänestä

• Vähäsen vetoapua itsekin joskus kaivannut. Ja sitten huomannut, että olen yksin kaiken keskellä. Joskus kun olin tosi loppu, rikki ja pskana tarjottiin apua. Yritettiin ja osin onnistuttiinkin käyttämään hyväksi, kun olin heikoimmillani. Ystävää näyteltiin. Se tuntui tosi pahalta. Oli kyllä sillä tavalla opettavaista, että opin asettamaan rajoja. Edelleen olen hyväntahtoinen, mutta en helpolla manipuloitavissa enää. Olen joutunut aika pahasti pettymään joihinkin ihmisiin. Tiedän kyllä sen, että olen vetänyt tietynlaista ihmislajia puoleeni. Sellaista, mitä en joskus kuvitellut olevan olemassakaan. Ehkei ne kaikki ole edes ihmisiä. Kyllä sinä jaksat ap. Hoida yksi asia kerrallaan kuntoon. Älä vaadi itseltäsi liikoja. Tärkeintä on, että opit luottamaan itseesi ja omiin kykyihisi selviytyä, älä anna periksi! 💖

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Vähäsen vetoapua itsekin joskus kaivannut. Ja sitten huomannut, että olen yksin kaiken keskellä. Joskus kun olin tosi loppu, rikki ja pskana tarjottiin apua. Yritettiin ja osin onnistuttiinkin käyttämään hyväksi, kun olin heikoimmillani. Ystävää näyteltiin. Se tuntui tosi pahalta. Oli kyllä sillä tavalla opettavaista, että opin asettamaan rajoja. Edelleen olen hyväntahtoinen, mutta en helpolla manipuloitavissa enää. Olen joutunut aika pahasti pettymään joihinkin ihmisiin. Tiedän kyllä sen, että olen vetänyt tietynlaista ihmislajia puoleeni. Sellaista, mitä en joskus kuvitellut olevan olemassakaan. Ehkei ne kaikki ole edes ihmisiä. Kyllä sinä jaksat ap. Hoida yksi asia kerrallaan kuntoon. Älä vaadi itseltäsi liikoja. Tärkeintä on, että opit luottamaan itseesi ja omiin kykyihisi selviytyä, älä anna periksi! 💖

Ihan kiva kirjekerjonen itsellesi vastaillen aapeeäijä. Kai tässä haetaan jotain äärimmäisiä tunne-elämyksiä. Mitähän "surullista" sinulle tässä pätien hymistelisi. T naiselta

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

"S-kanava". T. Pauli

En tiedä ketään sun nimistä.
    S

Äänestä

• Elämä on kurjaa

Äänestä

minulle 5tuli todissn huomsuyudfjuyyu t5ryyä älä msinodtys 6yuo 43yli 43-buotyisidr5n prliä pirnillr...

Äänestä

Älä turvaa ihmisiin,
voimakkaisiin, ylhäisiin.
Suurimmatkin voimassaan
heikot ovat auttamaan.

Herra etsii eksyneet,
itse nostaa langenneet,
tuntee muukalaiset maan,
siunaa heitä rauhallaan.

2Äänestä

En tiedä ketään, joka haluaisi minulta nostoa. Muuten yrittäisin auttaakin.

Äänestä
  • Jos tili on tyhjä, ni mitä suotta. "S-kanava".

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos tili on tyhjä, ni mitä suotta. "S-kanava".

Ai no ei sitten. Tilillä ei oo tosiaan paljon, kun lähes kaikki on sijoituksissa.

Äänestä

Vajoa vaan,olen jo pohjalla,tervetuloa

1Äänestä
  • Sama. "ostin" liian paivavan painovyön ja köyttäjävika,kuulemma.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Sama. "ostin" liian paivavan painovyön ja köyttäjävika,kuulemma.

valmistajalla ja maahantuojalla oli myös kiva leikki. Ensin sanottiin, että tää on vaan tää yksi vyö, että katotaan pydytkö pinnalla. Sit ne vaan alko heittelee lisää niitä vöitä, kun räpiköi hädin tuskin pinnalla. Välillä ne otti vähän pois, etten luovuta, kunnes tuli taas lisää. Ne jatko niin kauan, että vajosin pohjaan. Eikä siinä vielä kaikki, kun sitten reklamoin ja palautin omani, niin sain syytöksen, että oon tehnyt sille jotain, ettei sillä pysy oikein pinnalla, sillä yhdelläkään. Silti käyttäjä vika, joten ei pahoittelua edes.

Äänestä

Kannattaa opetella sukeltamaan ja sen jälkeen uimaan.

1Äänestä
  • Missäs välissä kellutaan? Julkaisupäälikön painovyön puolesta vaa kyselen.

Äänestä

• Ei Multa!

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei Multa!

Ei kyl savikaan.

1Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Missäs välissä kellutaan? Julkaisupäälikön painovyön puolesta vaa kyselen.

Sanopa se. Painovöiden valmistaja ei ole huomioinut kantokykyä.

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Sanopa se. Painovöiden valmistaja ei ole huomioinut kantokykyä.

Halonhakkaajan ongelma?

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Missäs välissä kellutaan? Julkaisupäälikön painovyön puolesta vaa kyselen.

Levottomalla tuulella taas lapsonen? Sivusta

Äänestä

• Läski kelluu

Äänestä

’ no tuo nyt on vähän tuommoinen tyi vanhempi ’ phtyi yst terv heitteri kake

Äänestä

Koko ajan pidän kädestäsi kiinni.

Äänestä
  • Ja painat samalla jalalla päästä?

Äänestä

En koska en kuulu elämääsi enkä ole tulevaisuutesi.
Minun tehtävä ei ole auttaa miestä kuka on sotkenut elämänsä pahoin ja aiheuttanut paljon pahaa kanssaihmisille. Lähtökohtaisesti ihminen selviää täällä elämässä itse hyvin monista asioista ja jos järkeä on päässä, tietää mistä apua on pyydettävä. Mutta avun hakeminen on turhaa jos olet sitä mieltä, että et halua parantua sairaudesta mikä sinua kalvaa. Se on vähän sama asia kuin alkoholistin elämä, kukaan toinen ihminen ei pysty auttamaan nätisti sinua tilanteessa, sillä auttaja häviää varmasti kuningas alkoholille. Jos siis haluat voida hyvin jos haluat, että elämäsi kulku jatkuu. Luovu rikoksista, epärehellisyydestä ja pahuudestasi. Älä syyllistä toista ihmistä omista virheistäsi, manipuloinnista ja vääristä toimintatavoista.
Ja hyväksy se, että elämä on:
Ja täällä et voi saada sinun elämääsi toista ihmistä jos tämä toinen ihminen ei halua sinua.

Äänestä

🤣🤣🤣

Äänestä
  • Pikku limpukka se yrittää naista esittävän kommenteissa kovasti Höpöttää aivottomana kanasena itsensä kateuden kohteen yläpuolella. Ei se onnistu, oot niin lyhytkin. -Ta To

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Pikku limpukka se yrittää naista esittävän kommenteissa kovasti Höpöttää aivottomana kanasena itsensä kateuden kohteen yläpuolella. Ei se onnistu, oot niin lyhytkin. -Ta To

Ps otatko sinne ns kikkerikerhoon koskaan näyttökuvia minun vastineista

Äänestä

123

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ok ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu