Kuvittelin että oltiin läheisempiä

Ystäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
28481
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

Kyllä ollaan läheisiä mut sun täytyy ymmärtää että kun sinä kelluskelet siellä kermavaahdossa niin viereisessä pöydässä paniikki-itketään viikonloppuna kun hampaat tippuu suusta

Äänestä
  • Tähän liity tuota asetelmaa.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Tähän liity tuota asetelmaa.

Leikitään perhettä kommenteissa jo jotain viiennettä vuotta

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Ekat mukulatkin on jo ja monta kymmentä setää niille sit, ompa oma yhteisö

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

En tiedä mistä puhut, ei liity tähän.

Äänestä

Ystävät tervehtii ja kertoo kuulumisiaan

1Äänestä
  • Sitä me on tehty jo kauan, mutta nyt hän otti etäisyyttä.

2Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Sitä me on tehty jo kauan, mutta nyt hän otti etäisyyttä.

Ihmiset ottavat välillä etäisyyttä, mutta heillä on siihen varmasti omat syynsä. Mutta ystävät säilyvät pienen etäisyydenkin jälkeen. Näin täältä introvertin näkökulmasta.

2Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihmiset ottavat välillä etäisyyttä, mutta heillä on siihen varmasti omat syynsä. Mutta ystävät säilyvät pienen etäisyydenkin jälkeen. Näin täältä introvertin näkökulmasta.

Hän sulki mut pois elämästään, ikään kuin. Ei olisi tapahtunut, jos pitäisi mua ystävänä. Kuvittelin vähän liikaa, mutta näitä sattuu kaikille joskus.

2Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Hän sulki mut pois elämästään, ikään kuin. Ei olisi tapahtunut, jos pitäisi mua ystävänä. Kuvittelin vähän liikaa, mutta näitä sattuu kaikille joskus.

Miten hän sen teki? Oliko jotain, mikä edelsi tuota lopputulosta?

Äänestä

• Minä ja Ystäväni tehtiin juuri siten kauan, mutta sitten hän jätti minut epätietoisuuteen. En keksi muuta selitystä kuin sen, että Ystävälläni on nyt elämässään joku hyvin "rakas ystävä". Minä olin pelkkä etäystävä. Silti tunnen surua ja hylätyksi tulemisen tunnetta...🥲

1Äänestä

Voi ei, mulla ei ollut aavistustakaan että halusit olla enemmän🫢 Luulin että haluat pysyä visusti frienzonessa. En voi uskoa että oikeesti muuta haluat, sä oot niin paljon enemmän ja mä vaan seinäkukkanen.

Äänestä
  • Ohi, haluan pysyä ystävinä tai olisin halunnut olla ystävä mutta hän näkeekin meidät selvästi vain tuttavina.

Äänestä

Tässä ketjussa naiset varmaankin keskustelee keskenään luullen toista osapuolta mieheksi.
En naisena enää laittaa lisää lusikoita soppaan.

3Äänestä

Hän oli läheinen ihan toisen kanssa.

2Äänestä
  • Olin ihan yksin. Ja sinä vain ohitit kylmästi kuin mikäkin Casanova.

1Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Olin ihan yksin. Ja sinä vain ohitit kylmästi kuin mikäkin Casanova.

olen nainen.

1Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

olen nainen.

Oletko syntynyt 60- luvulla?
    Sivu mies

1Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Oletko syntynyt 60- luvulla?
    Sivu mies

En.

1Äänestä

Oletko aloittaja syntynyt 60- luvulla?
Sivu mies

1Äänestä

Saahan sitä kuvitella ihan rauhassa. Itse en ole luvannut mitään sellaista.

Äänestä

Mulla on ollut niin hyviä kavereita joista toinen oma serkku. Ne on ollu niin hyviä kaveruussuhteita, että sitä taustaa vasten on kyllä jäänyt vähän valjuks meiningit...

Äänestä

No hyvä että totut

Äänestä

Ooh, me oltais oltu sydänystäviä naisen kanssa 🫤

Äänestä

Mä toivon, että hän antaa mulle vähän aikaa sammuttaa vielä kytevät tunteeni. Sitten voidaan olla kavereita, kun se on turvallista.

Äänestä

Oltiin liiankin läheisiä olosuhteisiin nähden.

4Äänestä
  • Tulkaa "pariskunta" oikein yksissä tuumin lukemaan! 📣
    NÄIN!

Äänestä

Sitä todella jäin kaipaamaan

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ystäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu