Että pysytään molemmat pois täältä palstalta.
Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessani, jos saisin viestin sulta sähköpostiin tai puhelimeeni. 😃
Rakastan sua❤️ voit luottaa siihen!
Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessani, jos saisin viestin sulta sähköpostiin tai puhelimeeni. 😃
Rakastan sua❤️ voit luottaa siihen!
Vastaukset 25
Vanhimmat
Oon tismalleen samaa mieltä mutta oon saanu hirveesti valituksia kuinka olen vaikeasti tavoitettavissa, töykeä kun en vastaa mutta näitä tulee siis monta sataa
https://youtu.be/2uH5AhFh8UI?
Kukaan täällä ei tiedä kuka olet ja kenelle viestisi suuntaat.
Selvää manipulointiyritystä.
Tietää kyllä jumalauta, perkele, vittu.......
LPR:n Pisa-tuloksia ei tarvi nykyään ees tutkia, ku ne Tiedetään ilmankin. Kuulemma.
Olet kirjoitellut tänne aivan yksin ja nyt sitten olo ynnä muuta.
Jos et usko, että välitän sinusta, sillehän minä en voi silloin mitään. Se loukkaa minua, että epäilet, että tekisin sulle jotain kieroa…yritän parastasi.
Sun pitää muistaa, että nämä kaikki kommentit ei todellakaan ole minulta. Kirjoitan tänne harvakseltaan, max. kaksi tai kolme aloitusta päivässä. Voi olla päiviä ettei yhtään aloitusta tule minulta. Nii ja täällä esii n y tään minuna kiusaamismielessä. Halutaan sekoittaa mun ja sun asioita. Se ei ole kivaa, siksi pyydän, että ota minuun yhteyttä muuta kautta ja jätetään tämä pal sta. Jään odottelee viestiä sinulta…😊
❤️
Mitvit? Pari kolme aloitusta päivässä ei ole "harvakseltaan"! 🤣
Sinuun verrattuna kyllä on
Kirjoitan aloituksen ehkä kerran kuussa, joten 🙄
❤️ minä tulin piipahin mutta tiedän kuka se käy, parasta
eipä tähän taas muuta voi sanoa kuin, että sanahelistin on toiminut tuntemattomalla aivopieruisesti -> luokitellaan roskapostiksi
Selvä, en voi asialle mitään, jos minuun ei uskota. Ja sit nää kiusaajat manipuloi minua ja sinua täällä. Laittanut kaiken sekaisin, myös minut koville!
Ja minä en ole voinut tietää kaiken keskeltä mikä aloitus on juuri sinulta, koska on nämä sekoittajat ollu täällä. Olen siis vastaillut aikaisemmin mitä milloinkin testatakseni, kukahan aloituksen takana on. Kaikki aloituksenikaan eivät ennen olleet täysin asiallisia, koska mua vihastutti ne kiusaajat. Halusin hätyytellä niitä pois. En ole tiennyt tarkalleen rakastatko minua vai onko kaikki enempikin kiusaamista?
Nyt siis tilanteesi on valjennut minulle paremmin. Ja nyt tiedän suunnilleen kuka täällä olet, koska ne kiusaajat oli hetken tur pa kiinni, sillon meidän välissä ei ollut ketään ja opin tuntemaan sua taas vähän enemmän.
Sitten jään yksin tänne kaipaamaan.
Sopii minulle oikein hyvin
On puhelimella turruttava vaikutus. Muistan, kun talvikkoni kuoli ja miten sosiaalinen media vei itkuntunteet pois. On tosi helppoa olla turta-aivo ja pierusydän.
🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑
Juuri häntä minäkin kirjoittajaksi veikkaan. Helppo tunnistaa.
Viikko pari ku pääsen kaupungista hakee liittymän ja puhelimen en luota näihin.
Nyt meen kohta sauna ja hyvää yötä
Kuinka voit väittää rakastavasi ihmistä jota et tunne
Matkanvarrella kevään, kesän ja nyt alkusyksyn aikana❤️ pikku hiljaa valjennut asiat. Tottakai tykkään ja välitän toisesta, haluan hänelle parasta, jos joku musta todella pitää ihmisenä.
Lähtökohta, että oli aina mulle niin huomaavainen ja mukava.
Joka päivä uus koukku, että sen yhden lähtö näyttäis tarpeeks vammaiselta 🏅💐